Ik heb zin in mijn eigen lunch nuquote:
Kreeg gister drie dozen met etenswaren bezorgdquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker, ik wilde spinazie kopen maar het was op
Een hele kmquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kreeg gister drie dozen met etenswaren bezorgd
Want thuis laten bezorgen is handig als je minimal 5 supermarkten op maximaal 1km lopen hebt
Maximaal!quote:
Serieus gister gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:56 schreef drakin het volgende:
Met de auto natuurlijk binnen 500 meter naar de supermarkt
Is dat net zoiets als Zomergasten?quote:
Ik wacht op je Kadaster uiteenzettingquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Zomergasten?
Paella ala Valencia met konijn erin is beter?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Zomergasten?
Ik bijna elke dag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb op woensdag een warme maaltijd
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:25 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
WTF, dat was toch van een magazine?!
Daar hebben hier mensen serieus een auto voor huis voor staan. En jonge mensen ook nog.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Serieus gister gedaan
Maar dat was omdat ik al met de auto op pad was. Even eerst in de garage bij de super geparkeerd, daar nog wat dingen gehaald (die niet bezorgd werden) en auto straat over en in eigen garage. Vet handig en niet nat geworden
Ik probeer zelf nog te kokenquote:
Oh goedzo!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik probeer zelf nog te koken
Ik wil ineens mijn lunch niet meer, dat klinkt stukken beterquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Paella ala Valencia met konijn erin is beter?
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil ineens mijn lunch niet meer, dat klinkt stukken beter
Ik fiets meestal gewoon. Met aanhangerquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar hebben hier mensen serieus een auto voor huis voor staan. En jonge mensen ook nog.
Alleen om even naar de supermarkt heen en weer te rijden
Ik heb beeld. Pino op de fiets met aanhangerquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik fiets meestal gewoon. Met aanhanger
Pino?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb beeld. Pino op de fiets met aanhanger
Ik ook, naar de winkels die op 200 meter afstand zittenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik fiets meestal gewoon. Met aanhanger
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:05 schreef ToT het volgende:
Ik moest net een copper wat doekoe passen omdat ik te hard geboekt had in Frankrijk!
Whehe!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:06 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Was het niet een collega van Agent Frikandel?
Parbleuquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Helaas; geflitst toen ik NÉT Frankrijk binnen kwam!
Ik associeer hem niet echt met Pino eerlijk gezegd, ook al is die een blauwe vogelquote:
Toegangsticketquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Was er een max snelheidsverschil die je niet zag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Lage boetes hebben ze daarquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]
45 ekkies voor 5 km/u te hard rijden...
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Was er een max snelheidsverschil die je niet zag?
Volgende keer stapvoets gaan rijden daar, dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]
45 ekkies voor 5 km/u te hard rijden...
Hopelijk maar één keer ...quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:09 schreef ToT het volgende:
En doro een storing bij mijn bank was het extra kut het over te boeken, maar volgens mij is het gelukt.
Doroquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:09 schreef ToT het volgende:
En doro een storing bij mijn bank was het extra kut het over te boeken, maar volgens mij is het gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |