Wat is er mis met gamen?!quote:
Oh ja, ik moet Guardians of the Galaxy nog uitspelen. Echt zo'n enorme underrated game.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat is er mis met gamen?!
Nee, geen foto. In ieder geval geen kunstheup.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is niet erg.
En wat voor soort heup dan? Heb je een plaatje als voorbeeld?
Geboren worden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:57 schreef Barbusse het volgende:
Some of you people have made some questionable life choices...
Niks. Ik ben gewoon geen gamerquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat is er mis met gamen?!
Die staat ook nog ergens op mijn lijstquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet Guardians of the Galaxy nog uitspelen. Echt zo'n enorme underrated game.
At least we have life choices!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:57 schreef Barbusse het volgende:
Some of you people have made some questionable life choices...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, geen foto. In ieder geval geen kunstheup.
Die heb ik niet meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even je GLP-1 op orde krijgen.
De meeste bewuste van alle keuzes in je levenquote:
Echt aanrader hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die staat ook nog ergens op mijn lijst
Oh is de ferme handdruk ook al aan inflatie onderhevig? Vroeger kon je daar nog een baan mee krijgenquote:
Lezen, eten, muziek luisteren, wandelen, koken, neuken, jullie lastig vallenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in je vrije tijd?
Dan is er nog steeds niks mis meequote:
Ja, heb er goede dingen over gehoordquote:
Rare combi maar okequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:47 schreef bitterbal het volgende:
trek nu wel in een garlic cheese naan. Al lang niet op, laatste keer was met frikandel
Dat zeg ik letterlijk in de post die je quote, chucklesquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is er nog steeds niks mis mee
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn allemaal winnaars
Tegenwoordig niet meer? Ik heb al 17 jaar dezelfde baan dus zou het niet weten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh is de ferme handdruk ook al aan inflatie onderhevig? Vroeger kon je daar nog een baan mee krijgen
Hier ook inmiddels precies 17 jaar bij dezelfde werkgever, give or take een paar jaartjes als externe consultant op het beginquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer? Ik heb al 17 jaar dezelfde baan dus zou het niet weten.
Is dat het verlies of juist dat je het hebt uitgespeeld?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteindelijk verliezen we allemaal want we gaan allemaal dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |