Gamen werkt meestal minder lekker op Linux tov van Windows.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom draai ik nu Linux.Zo klaar met die AI bullshit overal in.
Tegenwoordig werkt het vaak beter zelfs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gamen werkt meestal minder lekker op Linux tov van Windows.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wist niemand dat en is dit een 'subtiele' hint
Dan ga ik wel niet meer naar de kapper, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de kapper.![]()
Bij de kapper lag een briefje op tafel met dat fooitjes voortaan alleen contant mogen, omdat anders 50% belast is.
Ik wist niet eens dat een fooi geven bij de kapper een ding was.
Dat mag. Is vrijheid.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:04 schreef Barbusse het volgende:
Welke klapmongool is er nù vuurwerk aan het afsteken?
Is je kapper een indier?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de kapper.![]()
Bij de kapper lag een briefje op tafel met dat fooitjes voortaan alleen contant mogen, omdat anders 50% belast is.
Ik wist niet eens dat een fooi geven bij de kapper een ding was.
Mijn oudste Macbook (11" Air uit 2015) draait ook gewoon Linux.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier thuis ook Linux![]()
en natuurlijk mijn trouwe Macbook
Maar sowieso fooi bij de kapper, alsof die al niet duur genoeg zijnquote:
Deed jij natuurlijk ook altijd braafquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:39 schreef bitterbal het volgende:
fooi moet je eigenlijk ook belasting over betalen
Gewoon zelf doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar sowieso fooi bij de kapper, alsof die al niet duur genoeg zijn
Goede politici hebben dat niet nodig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij moest gewoon zelf eerst ervaren hoe kut het is om de beslissing te durven maken
Lolquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:39 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deed jij natuurlijk ook altijd braaf
Daarom ook die 50%.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Nee indiers zijn zo delusional om het te vragen. Uber jeets ook altijd. “Five stars and tip maam?!”quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want alleen Indiër krijgen fooi?
Jij komt uit Zeeland. Dan begrijp ik wel dat je het concept niet snapt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind sowieso fooi geven een raar concept.
Een ferme handdruk is genoeg fooi.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij komt uit Zeeland. Dan begrijp ik wel dat je het concept niet snapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |