Ja de queue blijft hangen, maar ook de reeds gearchiveerde pagina's komen geen links opquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij blijft idd sinds gisteren met alle berichten in queue staan
op dit moment op 580.. gisteren stond er één op 2 in de queue..
quote:Zwitserse toerist krijgt jaar cel voor bespotten hindoe-ritueel op Bali
Een Zwitserse toerist is op het Indonesische eiland Bali veroordeeld tot een jaar celstraf, omdat hij op een religieus belangrijke dag naar buiten was gegaan en zichzelf had gefilmd terwijl hij die dag bespotte. Hij postte die video op Instagram, waarna lokale agenten hem arresteerden.
Het gaat om de 'dag van de stilte', een religieuze ceremonie die doorgaans in maart valt. Op die dag worden inwoners van het overwegend hindoeïstische eiland geacht om thuis te blijven, stil te zijn en aan introspectie te doen. Deze eis geldt ook voor niet-gelovige bezoekers. Op deze dag wordt het internet uitgeschakeld, zijn er geen vluchten van en naar het eiland, en patrouilleren politieteams om te zorgen dat er niemand op straat is.
In Indonesië, verder vooral bewoond door moslims en christenen, gelden strenge regels tegen het beledigen van religieuze gebruiken. Het gebeurt vaker dat mensen in de problemen komen voor hun posts op sociale media. In dit geval heeft de Zwitserse man "de Balinese bevolking beledigd, hun geloof geschaad en publieke woede opgeroepen", aldus de rechter. "Hij zal hiervan de gevolgen moeten dragen."
https://nos.nl/artikel/26(...)ndoe-ritueel-op-bali
De AI slop van fles komt van Microslop. Dat bedrijf wil hun AI overal in drammen en heeft zo die bijnaam verdiend. 'Alles'quote:
Dezelfde die het van het weekend bij mij deed?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:04 schreef Barbusse het volgende:
Welke klapmongool is er nù vuurwerk aan het afsteken?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dezelfde die het van het weekend bij mij deed?
Ja hier ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het klinkt als een volledige show gewoon
gewoon stomquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de queue blijft hangen, maar ook de reeds gearchiveerde pagina's komen geen links op
Fucking onzin om 8 uur 's ochtendsquote:
Zie je dan niet dat ze onze vrijheden afpakken!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fucking onzin om 8 uur 's ochtends
Misschien is er wel een vuurwerkfabriek aan het ontploffen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het klinkt als een volledige show gewoon
Hier gelukkig in de avond.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fucking onzin om 8 uur 's ochtends
Daarom draai ik nu Linux.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De AI slop van fles komt van Microslop. Dat bedrijf wil hun AI overal in drammen en heeft zo die bijnaam verdiend. 'Alles'
Ik zit nog op W10, daar is het ook nog wel te doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom draai ik nu Linux.Zo klaar met die AI bullshit overal in.
Nou neemt een burgemeester een keer het initiatief, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:21 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ing-met-burgemeester
NIMBY burgemeester
Fatbikes zijn natuurlijk wel zwaar kut.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou neemt een burgemeester een keer het initiatief, is het weer niet goed.
Sowieso. Immer. Altijd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Fatbikes zijn natuurlijk wel zwaar kut.
Beetje jammer dat het initiatief een overdreven reactie is op een persoonlijke ervaring alleen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou neemt een burgemeester een keer het initiatief, is het weer niet goed.
Hier thuis ook Linuxquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom draai ik nu Linux.Zo klaar met die AI bullshit overal in.
Hij moest gewoon zelf eerst ervaren hoe kut het is om de beslissing te durven makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het initiatief een overdreven reactie is op een persoonlijke ervaring alleen.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de kapper.![]()
Bij de kapper lag een briefje op tafel met dat fooitjes voortaan alleen contant mogen, omdat anders 50% belast is.
Ik wist niet eens dat een fooi geven bij de kapper een ding was.
Waarschijnlijk wist niemand dat en is dit een 'subtiele' hintquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de kapper.![]()
Bij de kapper lag een briefje op tafel met dat fooitjes voortaan alleen contant mogen, omdat anders 50% belast is.
Ik wist niet eens dat een fooi geven bij de kapper een ding was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |