Nee? Ik heb geen extra harde schijf hoorquote:Op zaterdag 12 september 2026 10:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar voor ps5 gsmes heb je die wel nodig.
Voor ps4 games kan je gewoon een externe nemen jaquote:Op zaterdag 12 september 2026 12:16 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Zoveel koop ik er niet.
Hooguit 2 per jaar
Als je een extra wil heb je een nvme nodigquote:Op zaterdag 12 september 2026 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee? Ik heb geen extra harde schijf hoor
Mja die kosten idd ook een arm en een ribquote:Op zaterdag 12 september 2026 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je een extra wil heb je een nvme nodig
Yup. Ik heb een 2tb old school hdd eraan hangen waar de ps4 games automatisch op installerenquote:Op zaterdag 12 september 2026 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja die kosten idd ook een arm en een rib
En voor PS5 gaat dat niet?quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voor ps4 games kan je gewoon een externe nemen ja
Ja verschrikkelijkquote:Op zondag 13 september 2026 21:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
De kleur van de PlayStation app is veranderd in de Wolverine kleuren
Kun je beter nog mee wachten tot ie voor 20 of 30 euro op Marktplaats staat.quote:Op zondag 13 september 2026 22:46 schreef Peejtur het volgende:
Denk dat ik hem toch ga spelen. Te nieuwsgierig.
Hij zal na een paar dagen al voor goedkoop op marktplaats staanquote:Op zondag 13 september 2026 22:54 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Kun je beter nog mee wachten tot ie voor 20 of 30 euro op Marktplaats staat.
Los van alle negatieve punten is ie ook maar 12 of 13 uur.
Laat mensen lekker zelf kiezen. Iets wat jij niets vind is voor een anders wel het waard.quote:Op maandag 14 september 2026 01:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij zal na een paar dagen al voor goedkoop op marktplaats staan
Als je hier de volle mep voor neerlegt weet ik het ook niet meer
Wie zegt dat mensen niet mogen kiezen?quote:Op maandag 14 september 2026 01:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Laat mensen lekker zelf kiezen. Iets wat jij niets vind is voor een anders wel het waard.
Mijne staat op afgeleverd(post is ook geweest) maar geen gamequote:Op dinsdag 15 september 2026 19:23 schreef Peejtur het volgende:
Half uurtje gespeeld vanmiddag en was erg gaaf! Nu liggen dames eindelijk op bed en kan ik weer verder.
Was al bekend, en dus een reden om het niet te kopen.quote:
Die reviewers grinden zo'n spel ook in een paar sessies uit om op tijd online te staan.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:46 schreef Peejtur het volgende:
Net eerste tussenbaas verslagen. Echt ontzettend mooi spel en ben blij niet de reviews te hebben gevolgd. Ik snap die serieus niet.
Klopt het dan niet dat het spel denkt dat je een downie bent met al die handje-vqsthouden-ongeij?quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:46 schreef Peejtur het volgende:
Net eerste tussenbaas verslagen. Echt ontzettend mooi spel en ben blij niet de reviews te hebben gevolgd. Ik snap die serieus niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |