Nee? Ik heb geen extra harde schijf hoorquote:Op zaterdag 12 september 2026 10:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar voor ps5 gsmes heb je die wel nodig.
Voor ps4 games kan je gewoon een externe nemen jaquote:Op zaterdag 12 september 2026 12:16 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Zoveel koop ik er niet.
Hooguit 2 per jaar
Als je een extra wil heb je een nvme nodigquote:Op zaterdag 12 september 2026 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee? Ik heb geen extra harde schijf hoor
Mja die kosten idd ook een arm en een ribquote:Op zaterdag 12 september 2026 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je een extra wil heb je een nvme nodig
Yup. Ik heb een 2tb old school hdd eraan hangen waar de ps4 games automatisch op installerenquote:Op zaterdag 12 september 2026 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja die kosten idd ook een arm en een rib
En voor PS5 gaat dat niet?quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voor ps4 games kan je gewoon een externe nemen ja
Ja verschrikkelijkquote:Op zondag 13 september 2026 21:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
De kleur van de PlayStation app is veranderd in de Wolverine kleuren
Kun je beter nog mee wachten tot ie voor 20 of 30 euro op Marktplaats staat.quote:Op zondag 13 september 2026 22:46 schreef Peejtur het volgende:
Denk dat ik hem toch ga spelen. Te nieuwsgierig.
Hij zal na een paar dagen al voor goedkoop op marktplaats staanquote:Op zondag 13 september 2026 22:54 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Kun je beter nog mee wachten tot ie voor 20 of 30 euro op Marktplaats staat.
Los van alle negatieve punten is ie ook maar 12 of 13 uur.
Laat mensen lekker zelf kiezen. Iets wat jij niets vind is voor een anders wel het waard.quote:Op maandag 14 september 2026 01:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij zal na een paar dagen al voor goedkoop op marktplaats staan
Als je hier de volle mep voor neerlegt weet ik het ook niet meer
Wie zegt dat mensen niet mogen kiezen?quote:Op maandag 14 september 2026 01:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Laat mensen lekker zelf kiezen. Iets wat jij niets vind is voor een anders wel het waard.
Mijne staat op afgeleverd(post is ook geweest) maar geen gamequote:Op dinsdag 15 september 2026 19:23 schreef Peejtur het volgende:
Half uurtje gespeeld vanmiddag en was erg gaaf! Nu liggen dames eindelijk op bed en kan ik weer verder.
Was al bekend, en dus een reden om het niet te kopen.quote:
Die reviewers grinden zo'n spel ook in een paar sessies uit om op tijd online te staan.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:46 schreef Peejtur het volgende:
Net eerste tussenbaas verslagen. Echt ontzettend mooi spel en ben blij niet de reviews te hebben gevolgd. Ik snap die serieus niet.
Klopt het dan niet dat het spel denkt dat je een downie bent met al die handje-vqsthouden-ongeij?quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:46 schreef Peejtur het volgende:
Net eerste tussenbaas verslagen. Echt ontzettend mooi spel en ben blij niet de reviews te hebben gevolgd. Ik snap die serieus niet.
De game zelf en het verhaal en de sfeer en setting en zo is ontzettend tof.quote:
U5 engine is primaquote:Op dinsdag 15 september 2026 23:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
De game zelf en het verhaal en de sfeer en setting en zo is ontzettend tof.
In principe draait ie op de Pro prima op 60fps, maar de concessie op het gebied van foliage en dergelijke is te groot.
Speel daarom op Balanced mode.
Maar heb hem nu ook even gepauzeerd tot nog een paar updates.
Klote UE5 engine.
Speel nu met het oog op de komende Dark Arisen dlc een nieuwe playthrough van Dragon's Dogma 2, die onlangs ook flinke verbeteringen heeft gekregen.
Een heleboel UE5 games hebben (performance) problemen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 23:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
U5 engine is prima
Klote luie kut devs
Dat gevoel geeft het mij niet iig.quote:Op dinsdag 15 september 2026 23:04 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Klopt het dan niet dat het spel denkt dat je een downie bent met al die handje-vqsthouden-ongeij?
Het kan wel goed draaien. Ja het is een zware engine en devs moeten werken om de performance goed te krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2026 00:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Een heleboel UE5 games hebben (performance) problemen.
Meer dan met voorgaande engines.
Maar ligt lang niet altijd aan de devs.
In het geval van Blood of the Dawnwalker zijn de devs grotendeels devs van The Witcher 3, toch bepaald geen prutsers en beginnelingen.
Maar de games die wél goed draaien op UE5 zijn grafisch
Ik heb verdomd weinig UE5-games gezien die geen performance-problemen hadden. Van welke dev dan ook.quote:Op woensdag 16 september 2026 07:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het kan wel goed draaien. Ja het is een zware engine en devs moeten werken om de performance goed te krijgen.
Maar ze zijn er wel. Ligt het dan aan het verkeerd gebruiken van de engine? Zitten ze vast in ontwerpproces van de oudere engines?quote:Op woensdag 16 september 2026 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb verdomd weinig UE5-games gezien die geen performance-problemen hadden. Van welke dev dan ook.
Ik kan me er een herinneren maar weet niet meer welkequote:Op woensdag 16 september 2026 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb verdomd weinig UE5-games gezien die geen performance-problemen hadden. Van welke dev dan ook.
Cyberpunk was ook drama bij launch. Dus ex dev van studio x zegt mij niet zo veel.quote:Op woensdag 16 september 2026 00:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Maar ligt lang niet altijd aan de devs.
In het geval van Blood of the Dawnwalker zijn de devs grotendeels devs van The Witcher 3, toch bepaald geen prutsers en beginnelingen.
Was Cyberpunk gemaakt met UE5?quote:Op woensdag 16 september 2026 11:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cyberpunk was ook drama bij launch. Dus ex dev van studio x zegt mij niet zo veel.
Nee, hun eigen in-house engine. Dat maakt het stiekem nog erger.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was Cyberpunk gemaakt met UE5?
Goede devs betekent ook niet dat ze goed omgaan met een engine, als je de engine alles laat doen ipv zelf wat optimization te doen dan werkt het nog steeds voor geen meterquote:Op woensdag 16 september 2026 11:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cyberpunk was ook drama bij launch. Dus ex dev van studio x zegt mij niet zo veel.
Beetje wel.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee, hun eigen in-house engine. Dat maakt het stiekem nog erger.
Eensquote:Op woensdag 16 september 2026 11:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
PC versie draaide prima. Game was niet bedoeld voor last gen consoles en daar hadden ze het nooit voor moeten uitbrengen.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2026 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
[ x ]
Ik haat het ook om met robots te moeten vechten in dit soort games, vind ik altijd zo'n lame ass copout
Als ik een Wolverine game speel, wil ik benen en armen van gasten afhakkenquote:
Ja we weten het je gaat het spel niet spelen. Je hoeft het niet elke dag te meldenquote:Op woensdag 16 september 2026 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik een Wolverine game speel, wil ik benen en armen van gasten afhakken
Niet van robots
Prima als jij dat wel leuk vind
Robots zijn gewoon lame enemies in games over t algemeen
Nee dan mag ik er ook niks over posten laat staan het bespreken.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja we weten het je gaat het spel niet spelen. Je hoeft het niet elke dag te melden
Jawel maar je begint elke dag qweer en het is gewoon vermoeiend. Dan kom je met skere influencers op shit tok en shittagram. Ga gewoon lekker lullen over een game die je leuk vind. Eeuwige negativiteit man jezus. En dat zeg ik en ik ben niet een super positieve persoonlijkheidquote:Op woensdag 16 september 2026 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dan mag ik er ook niks over posten laat staan het bespreken.
Hou toch op man. Het is een discussieforum.
Als ajax het slecht doet zeiken de ajax fans ook
Als devs het slecht doet hoor je mij zeiken
Neem fok gold kan je alle posts van mij negeren
Niets zeggen is ook een ding he. Het gaat ook niet alleen over vandaag maar meer altijd.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:38 schreef MMaRsu het volgende:
Ik post 1 filmpje van de grootste streamer op de planeet en zeg dat ik robots lame vindnou nou huilie huilie
Er valt niet over iets nieuws heel positief te zijn behalve GTA VI.
Ik ben zelf Valheim aan get spelen maar dat is ook een 5 jaar oude game
Nogmaals tis een discussie forum over games.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niets zeggen is ook een ding he
Ja en moet elke dag dezelfde ouwe drol weer opgegraven worden? Je heb je mening meermaals gegeven en het hoeft morgen niet weer. Zeker niet met zon idiot zijn filmpje die niet eens kan fatsoenlijk de juiste woorden kan gebruiken.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nogmaals tis een discussie forum over games.
Dat Wolverine in de media afgemaakt is wel groot nieuws. Dat is iets bijzonders voor een Sony titel
Ja maar dat jij hier elke keer op in gaat begint ook vermoeiend te worden. Ook jij kunt niets zeggen of negeren.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja en moet elke dag dezelfde ouwe drol weer opgegraven worden? Je heb je mening meermaals gegeven en het hoeft morgen niet weer. Zeker niet met zon idiot zijn filmpje die niet eens kan fatsoenlijk de juiste woorden kan gebruiken.
Ik geef wel vaker mijn mening over games, goed of slecht. Dat jij alleen maar positiviteit wil zien is niet mijn probleem vriend. Er is genoeg te zeiken in de games industrie, en dat mag besproken worden en mensen mogen daar hun meningen over (en blijven) geven.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja en moet elke dag dezelfde ouwe drol weer opgegraven worden? Je heb je mening meermaals gegeven en het hoeft morgen niet weer. Zeker niet met zon idiot zijn filmpje die niet eens kan fatsoenlijk de juiste woorden kan gebruiken.
Gaat erom dat het altijd maar door kan gaanquote:Op woensdag 16 september 2026 15:14 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ja maar dat jij hier elke keer op in gaat begint ook vermoeiend te worden. Ook jij kunt niets zeggen of negeren.
Maar dit valt ook elke keer in de herhaling toch?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gaat erom dat het altijd maar door kan gaan![]()
Ik zeg vaak genoeg niets maar prima toch. Zal mijn tvptje weg halen
Beetje klaar met mmarsu gameplay, elke keer hetzelfde riedeltje en hetzelfde verhaaltje. Iedereen die iets leuk vind onderuithalen maar o wee als dat gebeurt bij iets dat hij leuk vind dan is er nog meer gezeik.
Zag vanmiddag op YouTube ook Koos van Game Kings (toffe gozer ook) voorbijkomen in een strak waarin hij Wolverine speelde.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik geef wel vaker mijn mening over games, goed of slecht. Dat jij alleen maar positiviteit wil zien is niet mijn probleem vriend. Er is genoeg te zeiken in de games industrie, en dat mag besproken worden en mensen mogen daar hun meningen over (en blijven) geven.
Ik vind trouwens de review van Simon Zijlemans wel leuk (goede reviewer trouwens)
Review Marvel’s Wolverine: technisch knap, maar als actiegame te simpel | ID.nl https://id.nl/huis-en-ent(...)en-fantastische-game
(Ng2 is bijna 20 jaar oud en biedt wel interessante claw gameplay![]()
)Bekijk deze YouTube-video
Ik hou me er gewoon mee bezig wat er speelt in de industrie. En soms is dat iets heel tofs en soms iets minder tofs.
Blood of the Dawnwalker lijkt me ook tof maar ben daar nog niet aan begonnen.
Je mag in het GTA VI topic komen, louter positiviteit van mijn kant daar.
En First Light 007! Dat vond ik een toffe game!
Rip Itagakiquote:Op woensdag 16 september 2026 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wil een nieuwe Ninja Gaiden zoals deel 2 was
Dit ja.quote:
Oef.quote:Op donderdag 17 september 2026 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zag een filmpje van Wolverine waar hij door het water loopt. En ieder stap zie je bij zijn benen een animatie verschijnen van plonzend water. Iedere keer hetzelfde, slecht gecropte plaatje.
Wel beetje gênant voor zo'n duur spel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |