Drie stuks hè😉quote:
Meth lab?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:23 schreef Blues het volgende:
Andere kleur, zelfde camper
[ afbeelding ]
Dank je 😉quote:
In Utrecht hebben ze er dan veel groen tegen 'metalen hokken' aan geplakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank je 😉
@:borisz De plaskrul dan wel solo in het straatbeeld als straat object ook.
Niet naast zo’n spuuglelijke metalen hok.
Dus…een eikel in communicatiequote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:34 schreef Tele6 het volgende:
Nou de training had ik me niet druk over hoeven maken. Vanavond met de groep meegedaan, ik liep prima in de middenmoot mee. Eens bij een van de andere dames gepolst of zij doelen aan de trainer had geappt: zij had blijkbaar geappt dat haar doel was om een leuk seizoen te hebben en de trainer had gewoon terug geappt "leuk, gaan we aan werken". Hij zal wel z'n dag niet gehad hebben toen hij mij appte of zo
Ook sedumgroen op Alle bushokjesquote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
In Utrecht hebben ze er dan veel groen tegen 'metalen hokken' aan geplakt.
Die in Amsterdam hebben met klavertjes vier bedekt omdat dat verwijst naar de klavertjes vier waardoor je kijkt als van het uitzicht van Amsterdam geniet, als je wat aan het lozen bent.
Overigens nog een reden om de plaskrullen te behouden, iig aan de grachten. Er worden in Amsterdam gemiddeld jaarlijks 15 mensen uit de gracht gevist waarvan minimaal de helft met gulp open...
Dat hebben wij volgens mij zelfs nooit voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na 13 uur en 20 minuten in de Efteling hebben we alle attracties, het museum, 3 shows, een speeltuin, 3 winkels en het land van Laaf gezien.
Hard werken
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na 13 uur en 20 minuten in de Efteling hebben we alle attracties, het museum, 3 shows, een speeltuin, 3 winkels en het land van Laaf gezien.
Hard werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |