abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221609561
Je kent het wel. Je ziet een user opduiken ze zijn best actief en al heel lang geregistreerd maar je hebt er nog nooit een gesprek mee gehad. tot sinds kort.

Lijkt me leuk om het eens hier te melden

Dat je zegt van, nou die ik heb ik eigenlijk nog nooit mee gesproken maar net wel er mee gesproken. Dat kan zijn dat users vooral actief zijn in SPL bijvoorbeeld en de ander alleen in KLB en plots komen die toevallig elkaar tegen in GC
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221609566
user: @Zucht.
Geregistreerd op dinsdag 10 september 2019 @ 12:13

Praat in 2026 voor het eerst mee met:

user : capuchon_jongen geregistreerd in 2011
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221609635
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kent het wel. Je ziet een user opduiken ze zijn best actief en al heel lang geregistreerd maar je hebt er nog nooit een gesprek mee gehad. tot sinds kort.

Lijkt me leuk om het eens hier te melden

Dat je zegt van, nou die ik heb ik eigenlijk nog nooit mee gesproken maar net wel er mee gesproken. Dat kan zijn dat users vooral actief zijn in SPL bijvoorbeeld en de ander alleen in KLB en plots komen die toevallig elkaar tegen in GC
Nee, als je nooit reageert op mijn vragen aan jou, dan krijg je dat he? Mijn ervaring leert mij dat je ook op deze post niet zult reageren, zoals altijd. Veel succes verder met je zoektocht.
pi_221609647
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:56 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Nee, als je nooit reageert op mijn vragen aan jou, dan krijg je dat he? Mijn ervaring leert mij dat je ook op deze post niet zult reageren, zoals altijd. Veel succes verder met je zoektocht.
Sorry daar ben ik heel slecht in om verder gesprekken aan te gaan.

Ik doe het zeker niet bewust ofzo.
pi_221609659
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Sorry daar ben ik heel slecht in om verder gesprekken aan te gaan.

Ik doe het zeker niet bewust ofzo.
Ja ja. Je had gisteren nog een vraag van mij. Je ontwijkt me altijd. Mooie praatjes nou.
pi_221609664
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 20:59 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ja ja. Je had gisteren nog een vraag van mij. Je ontwijkt me altijd. Mooie praatjes nou.
nee nee echt geen praatjes man
pi_221609762
De Zucht, één van de waardevolste users die fok rijk is _O_
pindazakje
pi_221610027
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
De Zucht, één van de waardevolste users die fok rijk is _O_
:@
  woensdag 19 augustus 2026 @ 23:08:03 #9
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221610735
je gaat er onterecht vanuit dat FOkkers van nature sociale wezens zijn
Le Diable
pi_221611079
Ik zal het overleggen met mijn alter ego maar volgens mij gooien we alleen onzin neer. Converseren doen we in de echte wereld buiten.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 08:24:27 #11
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221611568
Ik knoop geen fatsoenlijke gesprekjes aan met de hotties van dit moment op de dagbesteding, laat staan in een online omgeving met mensen die ik toch nooit ga zien.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')