Nee, als je nooit reageert op mijn vragen aan jou, dan krijg je dat he? Mijn ervaring leert mij dat je ook op deze post niet zult reageren, zoals altijd. Veel succes verder met je zoektocht.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kent het wel. Je ziet een user opduiken ze zijn best actief en al heel lang geregistreerd maar je hebt er nog nooit een gesprek mee gehad. tot sinds kort.
Lijkt me leuk om het eens hier te melden
Dat je zegt van, nou die ik heb ik eigenlijk nog nooit mee gesproken maar net wel er mee gesproken. Dat kan zijn dat users vooral actief zijn in SPL bijvoorbeeld en de ander alleen in KLB en plots komen die toevallig elkaar tegen in GC
Sorry daar ben ik heel slecht in om verder gesprekken aan te gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:56 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nee, als je nooit reageert op mijn vragen aan jou, dan krijg je dat he? Mijn ervaring leert mij dat je ook op deze post niet zult reageren, zoals altijd. Veel succes verder met je zoektocht.
Ja ja. Je had gisteren nog een vraag van mij. Je ontwijkt me altijd. Mooie praatjes nou.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry daar ben ik heel slecht in om verder gesprekken aan te gaan.
Ik doe het zeker niet bewust ofzo.
nee nee echt geen praatjes manquote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:59 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja ja. Je had gisteren nog een vraag van mij. Je ontwijkt me altijd. Mooie praatjes nou.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
De Zucht, één van de waardevolste users die fok rijk is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |