Nee het geloof aspect hebben wij nooit gehad, wel het gezellig samenzijn lekker eten kados etc. Gewoon de luxe.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:57 schreef ToT het volgende:
Ach het was wel gezellig, maar niet echt heel bijzonder.
Ik heb er nu ook echt geen ene fuck mee.
Ik vind het erg geforceerd om een verzonnen geboortedatum van een straatpredikant 2000 jaar na zijn dood te gaan zitten vieren. (Historisch gezien heeft deze persoon uit het Midden-Oosten wel bestaan, maar hij is op een heel andere datum geboren en ook niet eens in het niet-bestaande jaar 0.)
Zit je fijn te gourmetten om daar aan te denken of zo....
Cadeaus deden we met Sinterklaas.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:02 schreef halfway het volgende:
[..]
Nee het geloof aspect hebben wij nooit gehad, wel het gezellig samenzijn lekker eten kados etc. Gewoon de luxe.
Ik heb in mijn volwassen jaren ook nooit een boom gezet, tot ik een vriendin kreeg, trouwde en een gezinnetje kreeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:10 schreef junkiesietze het volgende:
Wij gingen vaak naar vrienden in Tsjechie rond kerst vroegah.
Daat voelde het wel gemoedelijker en echt kerstig dan in NL.
Mn vader die kniepertjes maakte alleen rond kerst, levende karper in het bad, veel cadeautjes rond de boom. fijne herinneringen aan.
Maar de kerst in NL is altijd een beetje meh, ook nu ik ouder ben is de magie ervan gewoon weg. het doet me weinig meer. Ik neem zelf ook nooit een boom, voor wie zou ik? er komt toch niemand langs en ik ben alleende kat zou het wel leuk vinden, maar dan alleen om te slopen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:41 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik lees hier allemaal afhankelijkheid van anderen wat sfeer betreft. Maar kerstsfeer maak je zelf.
quote:
Als je dat veel vindt ben je zelf heel ver heenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:06 schreef ToT het volgende:
Wij weer terug naar hun huis, lag buurman met een lege whiskyfles stomdronken op de bank.
We waren nog geen half uur weg geweest!Hoe heeft hij dat overleefd?!?
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:57 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Als je dat veel vindt ben je zelf heel ver heen
Ik heb er niks mee te makenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 17:11 schreef Socios het volgende:
Het échte kerstgevoel van nu? Dat is de collectieve zucht van verlichting op 27 december als die hele schertsvertoning weer voor een jaar voorbij is. Succes met het optuigen van de plastic boom in november!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |