abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221600249
Wat gaat nog steeds slechter werken vanaf je 40e?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221600312
Je pik
Je haarlijn
Je prostaat
Je gewrichten

Eigenlijk alles gaat steeds kutter.
blablablabla
pi_221600346
Tanden en kiezen
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 14:30:47 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221600374
Na je 40-ste kun je kiezen:
1: 'bourgondisch' door blijven leven, overgewicht krijgen, fysiek steeds zwakker worden, snel achteruit gaan.
2: Radicaal kiezen voor een fitte levenswijze. Geen alcohol, geen roken of drugs, geen suikers meer, op tijd slapen, geen werkstress en minstens 4x per week divers sporten.

als je voor het laatste kiest dan kun je je tot je 70-ste nog vrij fit voelen. Ogen etc lopen wel terug, daar heb je minder invloed op. Maar je kunt nog steeds gewoon lekker in je vel zitten en ook bijv nog steeds fysiek actief zijn.

Aan jou dus die keuze
The End Times are wild
pi_221600416
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 14:30 schreef LXIV het volgende:
1: 'bourgondisch' door blijven leven, overgewicht krijgen, fysiek steeds zwakker worden, snel achteruit gaan.
2: Radicaal kiezen voor een fitte levenswijze. Geen alcohol, geen roken of drugs, geen suikers meer, op tijd slapen, geen werkstress en minstens 4x per week divers sporten.

als je voor het laatste kiest dan kun je je tot je 70-ste nog vrij fit voelen. Ogen etc lopen wel terug, daar heb je minder invloed op. Maar je kunt nog steeds gewoon lekker in je vel zitten en ook bijv nog steeds fysiek actief zijn.

Aan jou dus die keuze
Goed idee
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 14:44:28 #6
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221600447
had je maar niet in de zonverduistering moeten staren
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221600449
Mijn ogen ook.
Net 48 geworden en zie scherp al een havik maar ineens kon ik de fok niet lezen op de mobiel s’avonds als het wat donkerder is.

Verder ben ik behoorlijk fit alleen merk je dat je herstel langzamer gaat na sport/inspanning, maar daar is rekening mee te houden
Vakman pur sang
pi_221600455
quote:

Aan jou dus die keuze
Ik doe nog wel 1-2 keer per week Bourgondisch, da’s wel te doen, zeker met duursport
Vakman pur sang
pi_221600457
Je ogen gaan juist beter werken (als je bijziend bent) naarmate je ouder wordt. Of beter: min min is plus (dit keer vrij letterlijk).
pi_221600476
quote:

Aan jou dus die keuze
Nu zijn dat tevens de geneugten des levens, de vraag is dus of je die bereid bent op te geven om misschien 5 of 10 jaar langer te leven.

Als je niet tot de 50% hoort die ergens in de rit een vorm van kanker ontwikkeld en daar wellicht aan komt te overlijden.
blablablabla
pi_221600488
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 14:12 schreef Elan het volgende:
Je pik
Je haarlijn
Je prostaat
Je gewrichten

Eigenlijk alles gaat steeds kutter.
Gelukkig staat de medische en ander ontwikkelingen niet stil.

Voor je pik, bestaat er een blauwe pil voor
Je haarlijn kan implanteert of je neemt tatoeage.
Je ballen, gewoon af en toe verwennen door laten lozen
Je gewrichten, zorg dat je niet dik wordt.. En vaker voor zwembad kiezen.
Je ogen, laseer je ogen gewoon. Je ziet weer van oudste.
Je vermoeidheid, slaap dan langer.. Werk minder uren per week. werken loont niet meer..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_221600510
Kijk hier iemand die zich nergens wat van aantrekt

https://www.instagram.com/reel/DcJDGu7IlcB/
Vakman pur sang
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 19:02:44 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221601961
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik doe nog wel 1-2 keer per week Bourgondisch, da’s wel te doen, zeker met duursport
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 14:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Nu zijn dat tevens de geneugten des levens, de vraag is dus of je die bereid bent op te geven om misschien 5 of 10 jaar langer te leven.

Als je niet tot de 50% hoort die ergens in de rit een vorm van kanker ontwikkeld en daar wellicht aan komt te overlijden.
Zo ervaar ik dat niet. Je kunt nog steeds lekker gaan sporten, daarna gaan uiteten met je vriendin en een lekkere biefstuk eten en 's avonds fijn met haar vrijen. Dat is ook genieten maar zonder de negatieve kanten.
The End Times are wild
pi_221601995
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 19:02 schreef LXIV het volgende:

[..]
[..]
Zo ervaar ik dat niet. Je kunt nog steeds lekker gaan sporten, daarna gaan uiteten met je vriendin en een lekkere biefstuk eten en 's avonds fijn met haar vrijen. Dat is ook genieten maar zonder de negatieve kanten.
Ja maar dus geen toetje en zonder glas wijn zoals jij opteerde is die steak toch toch net wat minder fijn.
blablablabla
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 19:13:57 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221602044
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 19:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja maar dus geen toetje en zonder glas wijn zoals jij opteerde is die steak toch toch net wat minder fijn.
Klopt. Je bedprestaties echter zullen er weer van verbeteren op je oude dag..
The End Times are wild
pi_221602062
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 19:13 schreef LXIV het volgende:

[..]
Klopt. Je bedprestaties echter zullen er weer van verbeteren op je oude dag..
Nog beter?
Dat zou vermoeiend worden.
Vakman pur sang
pi_221602070
M'n bankrekening, die doet het steeds beter! :Y

Maar de rest gaat idd stapje voor stapje achteruit.. :'(
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221602673
quote:

Aan jou dus die keuze
Yep, ben 60 en hang nog steeds aan de gewichten
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')