quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:17 schreef gwn_een_user het volgende:
eerst kwamen ze voor de negerzoenen,
dan voor de moorkoppen,
dan voor de jodenkoeken,
dan voor de zigeunersaus,
toen voor de blanke vla…en toen was er niks meer om over te klagen behalve de prijs van de boodschappen 😭
Dus volgens jullie is het uit de schappen gehaald vanwege het "blanke"?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan dooft het licht en is er nergens meer voor te strijden. Dat zouden mensen zich moeten afvragen: waar was je toen de moorkop gedemoniseerd werd. Te druk met andere zaken maar ondertussen voltrekt zich het schrappen uit het collectief geheugen stilzwijgend. Dat is een zichzelf versterkend proces als niemand opstaat en NEE zegt.
Ik heb spoorwegen gesaboteerd toen Raiders Twix werd, maar dat heeft me alleen maar gedesillusioneerd achtergelaten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan dooft het licht en is er nergens meer voor te strijden. Dat zouden mensen zich moeten afvragen: waar was je toen de moorkop gedemoniseerd werd. Te druk met andere zaken maar ondertussen voltrekt zich het schrappen uit het collectief geheugen stilzwijgend. Dat is een zichzelf versterkend proces als niemand opstaat en NEE zegt.
Maar ik stond niet bij het aanmeldschap in Ter Albertquote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:15 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Die krijgen geen voorrang meer op een plek in de koeling dankzij caramelvla.
Gelukkig hebben ze geen toffeperenvlaquote:
Om nog maar te zwijgen van toen de Treets verdwenen ten koste van de emenemsquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik heb spoorwegen gesaboteerd toen Raiders Twix werd, maar dat heeft me alleen maar gedesillusioneerd achtergelaten.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze geen toffeperenvla
Want ik ben een toffe peer en ik eindig niet graag als vla 😱
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |