Vieze pedo's!quote:
Oh nee, ik reageer daar niet. Althans, niet meer.quote:
Hoeft ook niet toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh nee, ik reageer daar niet. Althans, niet meer.
Nee, ik lees soms nog mee. Puur om mij nog meer verbazen.quote:
Dat heb ik bij meer topicsquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik lees soms nog mee. Puur om mij nog meer verbazen.
Ha ja, dat zeker.quote:
Ja oke, fair enoughquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg users die er wat van vinden en daar ook iets van zeggen
Voor jou ook een goede week Gibsonquote:Op maandag 24 augustus 2026 09:52 schreef Gibson88 het volgende:
En we trappen de maandag weer af, later dan normaal. Goede week allen
De week is net begonnenquote:Op maandag 24 augustus 2026 09:52 schreef Gibson88 het volgende:
En we trappen de maandag weer af, later dan normaal. Goede week allen
Dank je wel Dot !quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor jou ook een goede week Gibson
quote:
Ik heb net mijn rondje weer gelopen dus ik ben klaar voor deze weekquote:Op maandag 24 augustus 2026 11:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dank je wel Dot !
[..]Laat het een mooie week worden !
Was mooi op tijd. Ik was tegen 1 uur al weer wakker. Even op FOK! Geweest en toen op de bank wat tv gekeken. Gelukkig nog een uurtje geslapen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 05:34 schreef Gibson88 het volgende:
Ultra vroegen ochtend bagger. Weer vroeg uit de veren, dagje kantoor. Eerst koffie slurpen en op gang komen.
Werke leute
Lekker bezig weer Gibskanonquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 05:34 schreef Gibson88 het volgende:
Ultra vroegen ochtend bagger. Weer vroeg uit de veren, dagje kantoor. Eerst koffie slurpen en op gang komen.
Werke leute
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |