https://www.nu.nl/binnenl(...)-grijpt-niet-in.htmlquote:In Nederland worden fors te weinig kinderen geboren. Frankrijk heeft dat probleem ook en stuurde een brief naar twintigers met de oproep: "Krijg een baby". Experts vinden dat Nederland ook iets moet doen. "Een kinderwens zou niet alleen voor de 'elite' moeten zijn."
...
Echt, zonder het artikel te lezen weet je al dat Latten weer mag opdraven. En jawel!quote:Experts vinden dat Nederland ook iets moet doen.
Omdat mensen niet vooruit kan komen. Doordat overheid ons allemaal dwingen aan de werk zetten. Zo hebben we geen ruimte meer voor zichzelf of eigen kroost.quote:Op maandag 17 augustus 2026 17:47 schreef Perrin het volgende:
We klagen dat westerse samenlevingen te weinig kinderen krijgen, terwijl we wonen, kinderopvang, zorg, onderwijs en zelfs de basis van het dagelijks leven steeds duurder maken.
Vervolgens doen we alsof de demografische gevolgen een mysterie zijn.
Waarom klagen over het resultaat als we weigeren de omstandigheden te veranderen die het veroorzaken?
Mensen reageren op de samenleving die we bouwen.
@Wereldgozer heeft de notitie gemist dat het in dit geval met een vrouw dient te zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2026 17:43 schreef Haags het volgende:
Neuken voor volk en vaderland@:Wereldgozer
Jep, werk met asielzoekers hier. Zitten met van alles in de knoop dus help ze op weg om in Nederland een leven op te bouwen. Dat gaat daar toch wat gemakkelijkerquote:Op maandag 17 augustus 2026 17:53 schreef Joppiez het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
Zelf zit je ergens in Oost Europa toch? Of was dat een andere user?
Ook lastig vanuit Bulgarije?quote:
Ik eet van meerdere walletjes, durf niet te zeggen in welk land ik het meest vertoefquote:Op maandag 17 augustus 2026 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook lastig vanuit Bulgarije?
rij je ook in zo’n kar rond als zo’n travelerquote:Op maandag 17 augustus 2026 17:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik eet van meerdere walletjes, durf niet te zeggen in welk land ik het meest vertoef
Dat denk ieder land dus momenteel.quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:03 schreef Nagelslak het volgende:
Wie wil er nou kinderen in zo’n kutland
In een kar zittenquote:Op maandag 17 augustus 2026 17:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
rij je ook in zo’n kar rond als zo’n traveler
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |