Okay dit is nieuw voor me. En wtf is er mis met Meghan, dat is een 10/10.quote:Op maandag 17 augustus 2026 14:47 schreef Regilio_ het volgende:
Prins Harry deed dat slimmer destijds: tampon in de vodka en die in zijn reet proppen.
Wellicht dat ie daarom zo is ontspoort en een nog veel mallere vrouw heeft maar dat terzijde.
My bad, my bad. En helaas niet.quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:23 schreef SimonB. het volgende:
Meghan Marble?
Je hebt vroeger nog met haar geknikkerd?
Maar dat zijn de besten!quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:27 schreef Regilio_ het volgende:
Ze ziet er leuk uit ja, al sluit dat natuurlijk niet uit dat iemand gewoon helemaal kierewiet kan zijn.
True, wel zorgen dat ze geen contactgegevens van je heeft en ze niet weet waar je woont.quote:
Nee da's een ander verhaal. Charles wilde de tampon van Camilla zijn idd.quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:55 schreef Nizno het volgende:
die tampon hoorde toch bij zijn vader en de buitenechtelijke relatie van charlie?
DUS SUITS IS EEN HOAX WEL GODVERDOMME. STRAKS DONNA OOK NOG AI FAKE ZEKER.quote:Op maandag 17 augustus 2026 16:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
niet per se een 10 in mijn boekje
anyhow
wss gewoon een hallucinatie zelfsquote:Op maandag 17 augustus 2026 16:19 schreef nostra het volgende:
[..]
DUS SUITS IS EEN HOAX WEL GODVERDOMME. STRAKS DONNA OOK NOG AI FAKE ZEKER.
Je dacht ik zoek even een lelijke foto op en dan heb ik een sterk puntquote:Op maandag 17 augustus 2026 16:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
niet per se een 10 in mijn boekje
anyhow
eerste foto van google joh dorstige vluchtheuvelquote:Op maandag 17 augustus 2026 16:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je dacht ik zoek even een lelijke foto op en dan heb ik een sterk punt. We zijn niet blind, we weten hoe ze er normaal uit ziet en het is gewoon een mooie vrouw, ook al is het niet je type.
De pers is altijd al raar met haar omgegaan. Een vrouw met een kleurtje in het koningshuis, dat kan natuurlijk niet.
Geilquote:Op maandag 17 augustus 2026 16:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nee da's een ander verhaal. Charles wilde de tampon van Camilla zijn idd.
quote:Op maandag 17 augustus 2026 16:57 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Jij had die tampon ook wel willen zijn hé
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |