SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
volgens mij is het de bedoeling om lam te zijnquote:Op maandag 17 augustus 2026 13:17 schreef maily het volgende:
Volgens mij ben jij de enige die snapt wat de bedoeling is
quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is het de bedoeling om lam te zijn
...alvast een teeveepee.quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:23 schreef BennieButtfuck het volgende:
Over een uurtje of twee, hangt kree met zijn kop boven de plee.....
ik weet het niet, maar dit rijmt niet.quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:37 schreef kree het volgende:
changes idd en de wereld USA weer eens achterlaat.
USA bepaalt weer eens achter haalt..
OMG wat is dit lkut. oekrie. en Usa en Putin blazen zich op?
het is totaal geen idee en ook niet goed, waarom komen ze niet meer over elkaar?
zinloze oorlog ik vertel het nog maar weer, maar meer zinloos als dit snap ik niet meer.
Net zo kut als AI?quote:Op maandag 17 augustus 2026 13:37 schreef kree het volgende:
changes idd en de wereld USA weer eens achterlaat.
USA bepaalt weer eens achter haalt..
OMG wat is dit lkut. oekrie. en Usa en Putin blazen zich op?
het is totaal geen idee en ook niet goed, waarom komen ze niet meer over elkaar?
zinloze oorlog ik vertel het nog maar weer, maar meer zinloos als dit snap ik niet meer.
Een streepje door de naam van kreequote:Op maandag 17 augustus 2026 13:57 schreef Nizno het volgende:
Toen kwam de dag, waar niemand op let,
Een streepje verscheen, als een donkere wet.
Duurt te lang.quote:Op maandag 17 augustus 2026 14:20 schreef MultiBanaan het volgende:
Grolsch Kanon erin gegooid, of Gulpener Gladiator?
Vodka met een vleugje sinas.quote:Of gewoon ouderwets Gal & Gal wodka huismerk met Plus sinas, niet te raggen maar je bent binnen een mum van tijd gearriveerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |