Bepaalde politici in gedachten?quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik vermoed dat er tegenwoordig in Nederland ook veel mensen zijn met stemmen in hun hoofd die hen de hele dag vertellen hoe geweldig ze zijn
Vind ik niet. Hij stelt zich kwetsbaar op.quote:
Nee, hij valt haar in de rede. Blablabla, in feite valt ie zijn collega's af.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij stelt zich kwetsbaar op.
Nee hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
Nee, hij valt haar in de rede. Blablabla, in feite valt ie zijn collega's af.
Dat begrijp ik ook.quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor.
Hij wil meer onderzoek en duidelijkere wetgeving.
Ik begreep dat die doc over meer dan vier jaar doodswens ging van Milou..quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik neem aan dat er toch wel gepraat wordt met mensen met een doodswens? Of zetten ze meteen de spuit erin..
Zeker weten, maar alleen kennelijk voor de boomers..quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:25 schreef golfer het volgende:
Mooie laatste uitzending met een interessante man.
The Singing Detectivequote:
Dacht het niet, he, zitten ontzettend veel fragmenten in met filmrechten, gelul er tussendoor heeft dan geen enkele zin om dat op beeld te zetten. En staan sowieso al op youtube.quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
En alles terug te zien bij Beeld en Geluid.
Oh ja. De fragmenten.quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dacht het niet, he, zitten ontzettend veel fragmenten in met filmrechten, gelul er tussendoor heeft dan geen enkele zin om dat op beeld te zetten. En staan sowieso al op youtube.
Wat ga jij nu doen nu je werk er hier op zit? Ik voorzie een zwart gat.quote:
Zou eerder verslavingsgevoelig noemen. Jim van Os drinkt dagelijks, maar niet dusdanig dat zijn leven naar de klote gaat zoals dat bij sommige wel zo is.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:18 schreef Breekfast het volgende:
Ik vond het een interessante laatste gast.
Hoewel ik (als leek) wel wat twijfels heb bij sommige ideeën. Zo vond ik zijn idee dat je bij een alcoholverslaving met gematigd drinken door het leven zou kunnen gaan ronduit bizar ( bij een verslaving is het nu net juist het probleem dat je niet in staat bent te matigen).
Verder is het de vraag of je het hele DSM-handboek en behandelprotocollen echt het raam uit moet gooien, en of je niet beter het systeem kan hervormen door meer behandelingsvrijheid aan de psychiater te geven om behandelingen af te stemmen op ieder uniek persoon. Maar dat die DSM-diagnoses en bijbehorende behandelmethodes helemaal geen wetenschappelijke basis hebben lijkt mij stug.
In elk vakgebied heb je gekke professoren die tegen de wetenschappelijke communis opinio ingaan.quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:18 schreef Breekfast het volgende:
Ik vond het een interessante laatste gast.
Hoewel ik (als leek) wel wat twijfels heb bij sommige ideeën. Zo vond ik zijn idee dat je bij een alcoholverslaving met gematigd drinken door het leven zou kunnen gaan ronduit bizar ( bij een verslaving is het nu net juist het probleem dat je niet in staat bent te matigen).
Verder is het de vraag of je het hele DSM-handboek en behandelprotocollen echt het raam uit moet gooien, en of je niet beter het systeem kan hervormen door meer behandelingsvrijheid aan de psychiater te geven om behandelingen af te stemmen op ieder uniek persoon. Maar dat die DSM-diagnoses en bijbehorende behandelmethodes helemaal geen wetenschappelijke basis hebben lijkt mij stug.
Vind Jim van Os allesbehalve gek. Vind de zienswijze van hem heel redelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:18 schreef Pixelman het volgende:
[..]
In elk vakgebied heb je gekke professoren die tegen de wetenschappelijke communis opinio ingaan.
Heeft die zienswijze een wetenschappelijke basis of vind je het gewoon leuk klinken?quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vind Jim van Os allesbehalve gek. Vind de zienswijze van hem heel redelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |