quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:20 schreef Cheeseburgert het volgende:
Dafuck. Zijn we ze gewoon alletwee binnen een jaar kwijt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Same. Wake Up Call (samen met een paar andere favoriete nummers) hield me op de been die zomer.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
.
Heel triest. Mij geeft ze echt jeugdherinneringen. Over een paar dagen is ze jarig.![]()
.
Wat wil je impliceren,quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:01 schreef datismijnmening het volgende:
> speaks up about hollywood abuse
> fucking dies
>est
Tragisch dat het haar wellicht toch niet gelukt is zich te ontworstelen aan die demonen.quote:Hayden Panettiere’s candid memoir, This Is Me: A Reckoning, was published by Grand Central Publishing on May 19, 2026. The 320-page book explores her life as a child star in Remember the Titans and Heroes, alongside her personal battles with addiction, postpartum depression, and industry exploitation.
Key ThemesChild Stardom: Details the intense pressures, early work environments, and adult realization of growing up in the public eye.Personal Struggles: Openly discusses her journey through addiction, recovery, postpartum depression, and domestic abuse.Reclaiming Her Narrative: Addresses tabloid scrutiny and parallels between her real-life trauma and on-screen roles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2026 14:32 schreef SEMTEX het volgende:
Haar (auto?)biografie was net uit sinds mei van dit jaar, nu ben ik nog benieuwder. Ze heeft een moeilijke tijd gehad, een vervelende scheiding van Vladimir Klitschko, postnatale depressie en een drankprobleem geloof ik.
[..]
Tragisch dat het haar wellicht toch niet gelukt is zich te ontworstelen aan die demonen.Ga je die lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem als epub, moet hem nog lezen.quote:
Post je conclusies mocht je hem lezen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb hem als epub, moet hem nog lezen.
AI heeft al de key takeways voor me opgesomd (zie spoiler)quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:44 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Post je conclusies mocht je hem lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |