quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:20 schreef Cheeseburgert het volgende:
Dafuck. Zijn we ze gewoon alletwee binnen een jaar kwijt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Same. Wake Up Call (samen met een paar andere favoriete nummers) hield me op de been die zomer.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
.
Heel triest. Mij geeft ze echt jeugdherinneringen. Over een paar dagen is ze jarig.![]()
.
Wat wil je impliceren,quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:01 schreef datismijnmening het volgende:
> speaks up about hollywood abuse
> fucking dies
>est
Tragisch dat het haar wellicht toch niet gelukt is zich te ontworstelen aan die demonen.quote:Hayden Panettiere’s candid memoir, This Is Me: A Reckoning, was published by Grand Central Publishing on May 19, 2026. The 320-page book explores her life as a child star in Remember the Titans and Heroes, alongside her personal battles with addiction, postpartum depression, and industry exploitation.
Key ThemesChild Stardom: Details the intense pressures, early work environments, and adult realization of growing up in the public eye.Personal Struggles: Openly discusses her journey through addiction, recovery, postpartum depression, and domestic abuse.Reclaiming Her Narrative: Addresses tabloid scrutiny and parallels between her real-life trauma and on-screen roles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2026 14:32 schreef SEMTEX het volgende:
Haar (auto?)biografie was net uit sinds mei van dit jaar, nu ben ik nog benieuwder. Ze heeft een moeilijke tijd gehad, een vervelende scheiding van Vladimir Klitschko, postnatale depressie en een drankprobleem geloof ik.
[..]
Tragisch dat het haar wellicht toch niet gelukt is zich te ontworstelen aan die demonen.Ga je die lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem als epub, moet hem nog lezen.quote:
Post je conclusies mocht je hem lezen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb hem als epub, moet hem nog lezen.
AI heeft al de key takeways voor me opgesomd (zie spoiler)quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:44 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Post je conclusies mocht je hem lezen.
Klopt. Nog zin om het te gaan lezen? Hehe.quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
AI heeft al de key takeways voor me opgesomd (zie spoiler)
Ethan Suplee heeft het over een accidental overdose: https://ethansuplee.substack.com/p/the-noble-battlequote:Op maandag 17 augustus 2026 19:28 schreef nostra het volgende:
Geen bewijs voor foul play of suspicious circumstances, as per NYT.
Je bent in de war met Daveigh Chase.quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:41 schreef FlauwKapsel het volgende:
Ik las dat ze AIDS had. Lijkt me bullshit.
Goed voor je hart is het iig niet, mocht ze toen nog steeds gedronken hebben. Kan ook een optelsom zijn, zwak hart overstimuleren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 06:42 schreef ChipsZak. het volgende:
De politie heeft in ieder geval een hartaanval benoemd. Ze had er eentje voor ze stierf. Nu is dat nog niet bekend gemaakt als officiële doodsoorzaak maar één plus één is twee, lijkt me.
Haar broer overleed ook aan iets in die richting toch? Iets met zijn aorta?
Maar ik weet ook niet hoe het zit bij verslavingen. Aangezien alcohol blijkbaar een groot probleem is geweest. Volgens mij komt daar geen hartaanval bij kijken.
Nee, inderdaad. Goed voor je hart zal het niet wezen. Ik heb even gegoogled maar daar zie ik vooral dat sterven aan te veel alcohol níet door een hartaanval wordt veroorzaakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 08:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Goed voor je hart is het iig niet, mocht ze toen nog steeds gedronken hebben. Kan ook een optelsom zijn, zwak hart overstimuleren.
https://www.telegraaf.nl/(...)kwijt/160205221.htmlquote:Moeder overleden Hayden Panettiere: ’Ze was helaas de weg kwijt’
Lesley Vogel, de moeder van Hayden Panettiere, heeft zich dinsdag voor het eerst uitgesproken over het onverwachte overlijden van haar dochter. In een verklaring aan NBC News zegt Vogel te denken dat de actrice „helaas de weg was kwijtgeraakt”.
Vogel, die al enige tijd geen contact had met haar dochter, zegt dat het voor mensen die opgroeien in de entertainmentindustrie moeilijk kan zijn om trouw te blijven aan zichzelf. „Ik denk dat Hayden helaas de weg was kwijtgeraakt”, laat ze weten. Daarbij zegt Vogel dat ze had gewild dat het „anders was geweest”.
Tijdens het gesprek sprak Vogel zich ook fel uit over Brian Hickerson, met wie Panettiere een knipperlichtrelatie had. „Deze persoon uit haar leven, van wie we al een tijdje af wilden, was bij haar toen ze stierf”, vertelt ze. Volgens Vogel had Hickerson een slechte invloed op haar dochter. Ze zegt dat hij Panettiere „herhaaldelijk in verleiding heeft gebracht”. De ouders van de actrice zouden zich daarom al lange tijd zorgen om hem hebben gemaakt.
’Rust gevonden bij haar broer’
„Ik denk dat Hayden een ongelooflijk getalenteerd persoon was op zoveel vlakken”, vertelt ze. Ook zegt Vogel het gevoel te hebben dat haar dochter „bij haar broer is en dat ze rust hebben gevonden”. Jansen, de broer van Panettiere, overleed in 2023 aan de gevolgen van een hartaandoening.
De doodsoorzaak van Panettiere is niet bekendgemaakt, hoewel het volgens Amerikaanse media zou gaan om een „mogelijke overdosis” en „hartstilstand”. De Amerikaanse actrice overleed zondag op 36-jarige leeftijd. Panettiere was onder meer bekend van haar rollen in titels als Heroes, Nashville en de Scream-reeks.
Lekkere ondersteuning als je op de grond ligt inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou. Tja. Ik snap wel dat je met zo’n moeder geen contact meer wil hebben.
Op de grond,quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Lekkere ondersteuning als je op de grond ligt inderdaad.
Door people.comquote:During their years-long relationship, Hickerson was arrested numerous times, on charges including domestic violence in 2019 and 2020. Panettiere later described the period as “a very dark and complicated time in my life,” as she was privately struggling with addiction to alcohol and opioids.
Mja, niet echt lekker Nederlands. Ik bedoel als je aan de grond zit.quote:
maar het officiële is:quote:„Deze persoon uit haar leven, van wie we al een tijdje af wilden’
wat ik best een groot verschil vind in betekenis.quote:‘This person in her life that we have been trying to get rid of for quite some time’
Nou ja, inmiddels onder de grondquote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Mja, niet echt lekker Nederlands. Ik bedoel als je aan de grond zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |