quote:Op maandag 17 augustus 2026 06:53 schreef Mikeytt het volgende:
[ tiktok ]
Kwam deze tegen op Tiktok. Famke Louise flirt met het idee van een concert met al haar oude tunes.
Ik zou hier echt een moord voor doen.
Zie in de reacties ook al dat Akaluuk mee zou willen doen. Dit zou echt een legendarisch concert zijn in Nederland als ze doorpakt!! Ook veel Belgen die smeken of ze ook daar komt touren.
Dit zou zomaar het bestlopende (Nederlandse) concert van de laatste jaren kunnen zijn.
Dat het geen muziek is voor oudjes is logisch.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beste concert. Ik luister nog liever naar Jan Shit en dat zegt veel.
Basic Bitch met te grote ego en shit muziek
quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat het geen muziek is voor oudjes is logisch.
In de comments staan er enkel en alleen positieve berichten!
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:22 schreef DrDentz het volgende:
Dit is toch gewoon de vrouwelijke Rapper Sjors?
Gelukkig wel een artiest die haar fouten toegeeft.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:28 schreef ToT het volgende:
Niet vergeten, haar grootste hit:
"Hee, hee, hee!
Ik doe niet meer mee!"
Zoveel muziek maakt ze ook niet meer.quote:
Ze zit ook op zo'n onlyfans variant waar Nicole Kremers ook op zit. Zag haar voorbijkomen toen ik zo'n popup kreeg op een illegale streamingsite. Ik zal niet zeggen dat ik me aangetrokken voel tot haar zangkunsten, maar ik heb op andere vlakken wel bewondering voor haar.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zoveel muziek maakt ze ook niet meer.
Op Tiktok nog wel razendpopulair. Eergisteren upload ze een video en nou al 500.000 views.![]()
De verzuurde ouderen die niet meegaan met de tijd en alles maar willen haten moet je gewoon negeren.
Denken dat populariteit iets uitmaakt, dan heb je toch echt iets niet begrepen in je leven. Als ze goede metal zou maken, dan zou ik het wel willen kijken.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zoveel muziek maakt ze ook niet meer.
Op Tiktok nog wel razendpopulair. Eergisteren upload ze een video en nou al 500.000 views.![]()
De verzuurde ouderen die niet meegaan met de tijd en alles maar willen haten moet je gewoon negeren.
Oh, ze wilde niet door iedereen uitgekotst worden?quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gelukkig wel een artiest die haar fouten toegeeft.
Ja ik kan hetgene wat zij maakt niet echt muziek noemenquote:Op maandag 17 augustus 2026 09:56 schreef Managarm het volgende:
[..]
Denken dat populariteit iets uitmaakt, dan heb je toch echt iets niet begrepen in je leven. Als ze goede metal zou maken, dan zou ik het wel willen kijken.
Klopt ja, ben de naam ook even kwijt , die was inderdaad erg irritantquote:Op maandag 17 augustus 2026 10:07 schreef DrDentz het volgende:
Er was hier toch ook een user die altijd met lijstjes kwam van Bizzey en Ronnie Flex enzo, welke het meest gestreamd werden op YouTube en dat dat dus heel hoogstaande muziek was? Gelukkig al lang niet gezien die user!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |