quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:36 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Precies.
Beetje hetzelfde kaliber als Nieuw Rechts. Waar men hier louter commentaar op heeft.
Nou ja ik snap wel dat ze er graag mee aan de haal gaan. Ik heb ook wel enige twijfels maar voorlopig even voor waar aannemen. Is nogal wat om zo iets te fabriceren...quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nog even en ze komen met de andere krant als het verhaal ze uitkomt.
Daarnaast is Vrij Nederland natuurlijk gewoon wel een serieuze productie.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
[..]
Nou ja ik snap wel dat zei er graag mee aan de haal gaan. Ik heb ook wel enige twijfels maar voorlopig even voor waar aannemen. Is nogal wat om zo iets te fabriceren...
Mwah, Vrij Nederland heeft toch wel een andere reputatie. Zeg ik, als rechts en conservatief individu.quote:Beetje hetzelfde kaliber als Nieuw Rechts. Waar men hier louter commentaar op heeft.
Beide partijen smullen ervan om de andere kant zwart te kunnen maken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, Vrij Nederland heeft toch wel een andere reputatie. Zeg ik, als rechts en conservatief individu.
-on topic weer graag-
Daar heeft het FvD echt geen externe invloed voor nodig. Zit wel in het DNA van de partij dat ze van alles uitvreten waar ze op gepakt kunnen worden.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:02 schreef enmanuel het volgende:
Het FvD groeit dus zo'n zwartmaak-operatie lag wel voor de hand. Zeer voorspelbaar allemaal.
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steenquote:Op zondag 16 augustus 2026 16:39 schreef Friggles het volgende:
[..]
Daar heeft het FvD echt geen externe invloed voor nodig. Zit wel in het DNA van de partij dat ze van alles uitvreten waar ze op gepakt kunnen worden.
Inderdaad, iedere partij van enige omvang die dit soort streken uithaalt gaat door de mangel van de media. En terecht.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:39 schreef Friggles het volgende:
[..]
Daar heeft het FvD echt geen externe invloed voor nodig. Zit wel in het DNA van de partij dat ze van alles uitvreten waar ze op gepakt kunnen worden.
Stukje asociaal DNA.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:39 schreef Friggles het volgende:
[..]
De media is er toch ook gewoon om de politiek kritisch te controleren?quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:43 schreef enmanuel het volgende:
[..]
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen
Alleen als het 'hunnie' betreft en niet als het 'onsie' betreft.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:45 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De media is er toch ook gewoon om de politiek kritisch te controleren?
De incels zijn het voetvolk vanquote:Op zondag 16 augustus 2026 13:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Tja eng clubje, dat blijkt wel uit de recente docu; klinkt een beetje als een studentenvereniging waarbij er ook een aantal nazi's zitten. Wel vraag ik mij af of het nog incels zijn als ze beschonken dames neuken.
De incels zijn het voetvolk van de JFVD. Het topkader zijn de chads.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Tja eng clubje, dat blijkt wel uit de recente docu; klinkt een beetje als een studentenvereniging waarbij er ook een aantal nazi's zitten. Wel vraag ik mij af of het nog incels zijn als ze beschonken dames neuken.
Op wat baseer je dat Vrij Nederland liegt?quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:12 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Alleen beschuldigingen. Geen bewijs. Laster dus.
Kapiteins van het incelleger.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De incels zijn het voetvolk van de JFVD. Het topkader zijn de chads.
Wensdenken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op wat baseer je dat Vrij Nederland liegt?
Volgens mij heb jij enige fixatie op het incel concept, ik vraag mij af waar dat vandaan komt. Het treft hier een bericht, waarbij de beschuldigingen liggen van het seks hebben van vrouwen onder invloed, ik vind het knap dat je dit zo weet te vormen tot het past bij incels, involuntary celibate, we hebben het over hetzelfde concept toch?quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De incels zijn het voetvolk van de JFVD. Het topkader zijn de chads.
Sowieso de koppeling tussen incels en extreemrechts is nogal apart.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij enige fixatie op het incel concept, ik vraag mij af waar dat vandaan komt. Het treft hier een bericht, waarbij de beschuldigingen liggen van het seks hebben van vrouwen onder invloed, ik vind het knap dat je dit zo weet te vormen tot het past bij incels, involuntary celibate, we hebben het over hetzelfde concept toch?
Juist niet. Allebei gefrustreerd volk en willen ook allebei met dwang naar anderen hun ideaal bereiken. Maar voor dit topic minder relevant.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Sowieso de koppeling tussen incels en extreemrechts is nogal apart.
gefrustreerd volk heb je aan beide kanten van het spectrum, uiteraard.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:19 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Juist niet. Allebei gefrustreerd volk en willen ook allebei met dwang naar anderen hun ideaal bereiken. Maar voor dit topic minder relevant.
Uiteraard. Maar de incelkant zie je natuurlijk wel vooral aan de extreme rechterkant.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gefrustreerd volk heb je aan beide kanten van het spectrum, uiteraard.
Ik beweer nergens dat Vrij Nederland liegt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op wat baseer je dat Vrij Nederland liegt?
Enige onderbouwing zou mij overtuigen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar de incelkant zie je natuurlijk wel vooral aan de extreme rechterkant.
Ach nee, houd jezelf niet voor de gek.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Enige onderbouwing zou mij overtuigen.
Prima, dan ontstijgen we dit niveau niet en gaan we door op de tour rechts is stom trust me bro, zoals we gewend zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach nee, houd jezelf niet voor de gek.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:19 schreef Koekoekmakto het volgende:
en willen ook allebei met dwang naar anderen hun ideaal bereiken.
Nee. Incels zijn meestal linkse mannen die vroeger vaak zijn afgewezen door vrouwen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:51 schreef KareldeStoute het volgende:
Maar de incelkant zie je natuurlijk wel vooral aan de extreme rechterkant.
Bij extreem links heb je misschien de unconsents? 😉quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar de incelkant zie je natuurlijk wel vooral aan de extreme rechterkant.
Welnee, die wauwelen altijd met die linkse meiskes mee in de hoop dat ze dan in het broekje mogen (wat natuurlijk niet gaat gebeuren vervolgens).quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:45 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Nee. Incels zijn meestal linkse mannen die vroeger vaak zijn afgewezen door vrouwen.
Daarom stemmen ze nu op linkse partijen die Nederland vol willen pompen met asielzoekers zodat vrouwen niet meer veilig over straat kunnen.
Als wraak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |