abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221579645
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Groningen O+

Houd van de stad, maar ook de gebieden er buiten zijn mooi
De stad is sfeervol, gezellige wijken, leuke plekjes. Noorderplantsoen is super gezellig.
Alles is lekker dichtbij elkaar, alles wat je nodig hebt.

Mij krijg je nooit de stad uit en denk ik ook niet de wijk waarin ik nu woon :W
Wat is er mooi aan de provincie? Ik woon er zelf en alle grote kernen zijn behoorlijk verpauperd met veel stug en vreemd volk.
Stad trekt mij al helemaal, in toenemende mate een pretpark voor (internationale) studenten. Alleen in Beijum zou ik wel willen wonen.
Het liefst zou ik weer richting Drenthe trekken, maar dat zit er helaas niet in.
pi_221579657
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 18:08 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Wat is er mooi aan de provincie? Ik woon er zelf en alle grote kernen zijn behoorlijk verpauperd met veel stug en vreemd volk.
Stad trekt mij al helemaal, in toenemende mate een pretpark voor (internationale) studenten. Alleen in Beijum zou ik wel willen wonen.
Het liefst zou ik weer richting Drenthe trekken, maar dat zit er helaas niet in.
Ik vind het landschap gewoon mooi. Zoals bijvoorbeeld het Kardinge-gebied en zo
Kan ik tijden rondzwerven.
Dat verpauperen vind ik niet, en ja... Grunnigers zijn wat stugger, maar wel aardig. Gewoon niet teveel woorden, niks mis mee

Beijum wil ik dan weer niet dood gevonden worden _O- Woon zelf in een super fijne wijk, niks te klagen. De mensen die ik ken zijn stuk voor stuk lieve, vriendelijke mensen.

En studenten, ach... dat is enkel leuk :) Leven en laten leven. Gun ze hun lol
Ik ben opgegroeid in Groningen, ben student geweest in Groningen en woon nog steeds in Groningen. Ben gehecht en geaard aan deze plek :Y
  Moderator zaterdag 15 augustus 2026 @ 19:18:42 #28
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_221580048
Als ik ooit in de toekomst terug zou moeten keren naar Nederland: dan iets in de metropoolregio Rotterdam-Den Haag. En het liefst Rotterdam of Den Haag zelf. O+

Maastricht, Utrecht, Veluwe, Arnhem-Nijmegen, Breda, Den Bosch en Groningen ook allemaal leuke prachtige steden waar ik niet zo lang over zou hoeven na te denken.

Alleen jammer dat Maastricht en Groningen zo afgelegen zitten en dat Utrecht zo’n beetje de knooppunt van Nederland is.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_221580760
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 15:16 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Momenteel in Parkstad. Maar heb ook in Maastricht en Sittard gewoond. Binnen mijn bubbel van vrienden en collegae heb ik er geen last van natuurlijk en ik woon in een fatsoenlijke wijk. Al ligt dat allemaal dicht bij elkaar hier. Je loopt van de duurste villawijk zo aan de andere kant van de straat een Vogelaarwijk in zeg maar.

Mijn kinderen gaan bijvoorbeeld niet naar de dichtstbijzijnde basisschool. En als ik naar de Action moet rij ik nummer één voorbij om naar nummer twee in de betere buurt te gaan.
Je hebt zeker ook goede buurten daar. En voor family life kun je dan goed op je plek zijn. Voor een single homoman is het alleen minder aantrekkelijk. Maar in de situatie die je schetst kan ik er wel inkomen.
pi_221591819
De Hoeksche Waard, op 10-20 minuutjes rijden van Rotterdam en Dordrecht ben je ook zo. Heerlijk rustig, dorps en een fijn sociaal gevoel.
pi_221598163
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 10:34 schreef DefKu het volgende:
De Hoeksche Waard, op 10-20 minuutjes rijden van Rotterdam en Dordrecht ben je ook zo. Heerlijk rustig, dorps en een fijn sociaal gevoel.
Is Dordrecht leuk? Ben er nog nooit geweest...
pi_221598534
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 23:55 schreef Moofasah het volgende:

[..]
Vind het centrum echt schitterend en sfeervol. Daarbuiten is het vrij weinig hoor haha, maar centrum is echt heel leuk
pi_221608383
Ik woon in een dorp in Noord-Drenthe in de driehoek Assen-Groningen-Veendam en ik wil hier nooit meer weg. Woon hier ook mijn hele leven.

Als ik ergens anders zou moeten wonen dan in Zuid-Limburg, want dat doet heel buitenlands aan. Een totaal ander landschap en onverstaanbare mensen.

Of in Rotterdam, maar dan wel bijvoorbeeld bovenin de Zalmhaventoren. Lekker over de stad uitkijken en ik houd wel van Rotterdammers.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_221608603
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 15:21 schreef cinderloom het volgende:
Roermond.

Een stad die bruisend is geworden.
Maar ook nog wel een mooi karakter kent.
Wil je shoppen dan is het outlet de uitgewezen plek daarvoor.
En buiten de stadskern heb je nog mooie dorpjes liggen (ken ze niet allemaal van naam), maar ook een groot natuurgebied. Ik geloof dat het de meinweg is. En richting Weert heb je dan nog de ijzeren man natuurgebied.
Zijn wel meer hoor. Bv ook de Grote Peel :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 18:10:47 #35
pi_221608612
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
ik houd wel van Rotterdammers.
Ik hou ook van jou gozert O+
[..]
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 18:11:51 #36
pi_221608618
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 23:55 schreef Moofasah het volgende:

[..]
Binnenstad van Dordrecht is prachtig en zelfs een UNESCO-Werelderfgoed als ik mij niet vergis

De rest van Dordt ziet er uit als iedere andere middelgrote stad in Holland
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')