abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221577885
Deze mafklapper die moslim is geworden gaat de gevestigde media op hun grondvesten laten shakennnnnn *O* *O* *O*

Hij is geen pe0ple of colour maar een witte man, dus laat het hakken en zagen maar beginnen.
Witte mannen naar achteren!!!!!!! *O* *O* *O*

"Een gezicht bij de manosphere" _O_ _O_

https://www.mediacourant.(...)oelvink-zorgwekkend/

Bekijk deze YouTube-video

Noa _O_

Nu al genieten van de bochten waarin alle deugkneuzen zich gaan wringen _O_

_O_ ^O^ Donny bedankt ^O^ _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221578035
Alsof die vent het twee weken in een moslimland uithoudt zonder drank en drugs en hoeren.
pi_221578140
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 14:19 schreef nostra het volgende:
Alsof die vent het twee weken in een moslimland uithoudt zonder drank en drugs en hoeren.
Leek mij ook ja. Misschien is ie salafistisch en neemt het (dus) allemaal nogal serieus waardoor het hem vooralsnog lukt.
pi_221578152
quote:
‘Bridget Maasland wil op televisie niet meer naast Donny Roelvink’

Bridget Maasland en de andere progressieve dames van RTL Boulevard hebben geen zin meer om naast hun oerconservatieve collega Donny Roelvink te staan, vermoedt tv-autoriteit Tina Nijkamp.

We wisten natuurlijk al met z’n allen dat Donny Roelvink niet het scherpste mes uit de la is, maar de nieuwste uitspraken van het tot de islam bekeerde zoontje van Dries Roelvink schieten bij veel mensen in het verkeerde keelgat. Donny blijkt namelijk oerconservatief te zijn geworden en bizarre opvattingen te hebben over homoseksualiteit en de rol van vrouwen.

Donny eruit?
Donny, die al jaren verbonden is aan RTL Boulevard, vindt dat mensen die meedoen aan Pride in Amsterdam ‘gekken‘ zijn en dat hij zijn vrouw zou verbieden om een mannelijke personal trainer te nemen. Zelf traint hij wel vrouwen.

Tv-autoriteit Tina Nijkamp vraagt zich af of een progressief en open programma als RTL Boulevard hier nog wel mee geassocieerd wil worden. “Zo ontzettend benieuwd wat RTL Boulevard van sommige uitspraken van Donny Roelvink vindt”, schrijft ze op haar analysekanaal.

BLVD zwijgt
Terwijl de uitspraken van Donny gisteren breed uitgemeten werden in De Oranjezomer en Shownieuws, nemen ze hem bij RTL Boulevard in bescherming. “Hij is als sportdeskundige verbonden aan Boulevard en dat is dus één van zijn werkgevers. Bij RTL Boulevard hadden ze het er in de uitzending helemaal niet over.”

Aanvankelijk wil een woordvoerder van RTL niet reageren bij Tina: “Ik vind het verband van sportverslaggeving en hoe hij naar zijn persoonlijke relatie kijkt wat vergezocht. Dus vandaar zie ik dit als een vraag over de Roelvinkjes.”

RTL in maag
Het lijkt erop dat RTL een beetje in zijn maag zit met deze uitspraken. Tina: “Op het antwoord van de woordvoerder op de vraag wat RTL, als organisatie met een boot op Pride, van de uitspraken in de podcast vindt, wacht ik al sinds gisteravond en ook op mijn vervolgvraag dat ik benieuwd ben hoe RTL Boulevard als werkgever hiernaar kijkt heb ik niks terug.”

Uiteindelijk komt die reactie alsnog: “De uitspraken waarnaar wordt verwezen, heeft Donny gedaan in een podcast die losstaat van RTL. Het betreft zijn persoonlijke opvattingen, die losstaan van zijn werkzaamheden voor RTL Boulevard. We gaan daarom niet inhoudelijk op deze uitspraken in.”

‘Bridget pissig’
Tina is ontevreden. “Eindelijk reactie RTL gekregen. Poeh. Typisch zo’n woordvoering-reactie. Veel woorden, niks zeggen. Nou, ben benieuwd wat Donny’s directe RTL Boulevard-collega’s Bridget Maasland, Vivienne van den Assem en Daphne Bunskoek van de uitspraken van Donny vinden.”

“En benieuwd of het wordt doodgezwegen of dat ze Donny er de volgende keer aan de desk mee gaan confronteren: ‘Dus je wilt wel naast mij, een vrouw in de studio staan en zelf vrouwen begeleiden in de sportschool, maar zelf zie je dat liever niet bij je eigen vriendin, dat zij wordt getraind door een man?'”

‘Ze wil niet meer’
Bridget, Vivienne en Daphne zullen niet meer met Donny willen werken, denkt Tina. “Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat zij (alle drie voorvechter van vrouwenrechten) voorlopig nog naast Donny gaan staan in studio. Vermoed dat ’toevallig’ Eddy Zoëy dienst heeft als Donny weer een fitnessitem heeft.”

“Tot slot, en dan hou ik er echt over op, had ik als reactie als RTL het volgende gezegd: ‘Deze uitspraken passen inderdaad niet bij ons bedrijf, we gaan het gesprek met hem aan.'”

https://www.mediacourant.(...)aast-donny-roelvink/
It giet oan *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')