SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Mijn leeftijdsgenoten doen dan een lijntjequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook de reden om eigenlijk maar niet meer te drinken, heel de week vroeg er uit door de wekker en dan in het weekend kut slapen door de drank, daar was ik gewoon klaar mee
Nee ik hoef geen fietsquote:
Verdorven generatiequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn leeftijdsgenoten doen dan een lijntje
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het ziet er altijd wel sexy uit
*noteert*quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:11 schreef LTVDK het volgende:
Wat een nare TT, alleen omdat ik een opsporing verzocht tintje heb zeker
Nee, ik discrimineer niet. Dat is iets voor plebejers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:11 schreef LTVDK het volgende:
Wat een nare TT, alleen omdat ik een opsporing verzocht tintje heb zeker
Waarom wens je me dan zulke misdaden tegen de mensheid toequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik discrimineer niet. Dat is iets voor plebejers.
Omdat ik dat iedereen toewens. Zoals gezegd, ik discrimineer niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom wens je me dan zulke misdaden tegen de mensheid toe
Die film is echt intens 90's maar wel een guilty pleasure met een geweldige soundtrackquote:
Nee ik zie echt niet wat er sexy zou zijn aan poeder opsnuivenquote:
Maar voor een naamtopic heb je mijn naam verkeerd gespeldquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik dat iedereen toewens. Zoals gezegd, ik discrimineer niet.
En wees gewoon blij met je naamtopic joh![]()
SNUIVEN OP JE FATBIKE IN JE ZWARTE GEWATTEERDE SLAAPZAKJAS!quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik zie echt niet wat er sexy zou zijn aan poeder opsnuiven
Een van mijn favesquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die film is echt intens 90's maar wel een guilty pleasure met een geweldige soundtrack
Dyslectie. Sorryquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar voor een naamtopic heb je mijn naam verkeerd gespeld
Het is glamorous.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik zie echt niet wat er sexy zou zijn aan poeder opsnuiven
Doe mij dat laatste dan maar. Of een Manhattan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is glamorous.
Net als gefermenteerde druivensap met prik
Glamourous? Poeder uit een plant dat door dwangarbeiders wordt geplukt, vervolgens door allerlei shady corrupte poortjes gaat, al dan niet rectaal wordt vervoerd om vervolgens in een plastic zakje voor een godsvermogen van een schimmige gast af te nemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is glamorous.
Net als gefermenteerde druivensap met prik
Boeiend. Hadden die dwangarbeiders maar een vak moeten lerenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Glamourous? Poeder uit een plant dat door dwangarbeiders wordt geplukt, vervolgens door allerlei shady corrupte poortjes gaat, al dan niet rectaal wordt vervoerd om vervolgens in een plastic zakje voor een godsvermogen van een schimmige gast af te nemen.
French 75 is my jamquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe mij dat laatste dan maar. Of een Manhattan.
Of in een ander land geboren moeten wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boeiend. Hadden die dwangarbeiders maar een vak moeten leren
Precies. Beetje consumentenonderzoek is te veel gevraagd tegenwoordigquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of in een ander land geboren moeten worden
Dat durf ik nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even aan @:essnhills en @:bitterbal vragen hoe je het correct spelt
Ah, a person of culturequote:
Die zijn niet zo eng, meestal niet danquote:
Neen.quote:
verschrikkelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 04:38 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, zo ben het bed uitgezwommen. Douche genomen en kan mijn kleren alweer uitwringen.
Het heeft ook niet lekker afgekoeld vannacht. Heb wel alle ramen en deuren open op de voordeur na, maar denk niet dat het ook maar iets afkoelt binnen.
Lekker, hoop dat het je lukt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 04:52 schreef mschol het volgende:
[..]
verschrikkelijk
hier valt het nog mee, terug proberen te slapen
Hopelijk wordt het dan niet warm vandaag, dan is het gelijk weer vochtig warmquote:
je weet in welk land we wonen hequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 05:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het dan niet warm vandaag, dan is het gelijk weer vochtig warm
We kunnen deze zomer niet zeggen in een natkikkerlandjequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 05:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
je weet in welk land we wonen he
@:nattekat
Helloquote:
Denk je dat ze nog een keer terug komen voor jou?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 06:23 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat er gisteren weer een zooitje buitenlanders hier is gearresteerd. Ze kwamen weer met groot vertoon
Bekijk deze YouTube-video
En sommige bedrijven waren dicht, die waren dus getipt dat ze zouden komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |