Hoi Glenn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
Dit is serieus één van de scheldwoorden die ik in mijn halve eeuw het meeste gebruikt heb.quote:
Immer raar.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-08-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En master Skillem!quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 02:41 schreef EvilSkittle het volgende:
Altijd feest met Homijn en Grrrrrrrr
Kom net thuis na een avondje bbq-en. Dadelijk toch wel meuren hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 02:52 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma? De nacht is nog jong.
Ah, je moet je krachten sparen. Ik ga ook zo wat anders doen. Veel plezier dit weekend, dat je er maandagochtend maar ontzettende spijt van mag hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 03:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom net thuis na een avondje bbq-en. Dadelijk toch wel meuren hoor.![]()
Morgen weer bierfestival en zondag nog ff dagje Dynamo Metalfest doen.
Dank u, dank u, gelukkig maandag wel roostervrij. Maar ik vermoed dat ik er dinsdag ook nog wel last van zal hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 03:15 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ah, je moet je krachten sparen. Ik ga ook zo wat anders doen. Veel plezier dit weekend, dat je er maandagochtend maar ontzettende spijt van mag hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |