Hey Docciequote:
Het was een rot nacht. Wat een warmte hierboven bahquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 04:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit zijn geen tijden.Het is nacht
Slaap lekker Docciequote:
Ia het bij jou ook zo warm in je konijnenholletjequote:
Nein ik weest ik mak geen puntquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 04:36 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Maatje, was je in slaap gevallen?
Kijk dat scheelt, maar even goed is het vies warm buitenquote:
Bolken kan in bedquote:
O dat kan ik niet liggend, trouwens als ik wakker ben pak ik ook niet gelijk mijn mobiel.quote:
In het echt is het nog mooier, op Insta geeft hij de kleuren veel mooier aan dan hierquote:
Hier was het boven 25.1 en beneden 22.6 nu beneden afgekoelt naar 21. 9quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 07:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb de hele nacht het raam opengehad, toch is het nog 27.1 °C op de slaapkamer.
Hier in de woonkamer is het 25.3 °C.
We zullen zien, heb ik al een paar keer gedacht en toch werd het ineens weer boven de 0 gradenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ach, het is de laatste warme dag.
En bolk!
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-08-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor was open, die gaat altijd iedere dag om 7 uur openquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Blijkt de bakker toch dicht en moet Dot wachten tot na 8 uur.
Dat is hier lekker punten pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |