quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
WOUT met zijn een zijn woordvoerders (Soete) op pad. Gaat die de zege cadeau doen?
Huisvriend. Daar kan Georges net mee leven.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hier kan Georges niet mee lachen neem ik aan.
Papa, waarom heb je Soete laten winnen?quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hier kan Georges niet mee lachen neem ik aan.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Papa, waarom heb je Soete laten winnen?
Een eerlijke Wout zat tegen de krampen aan!quote:Maar daar besliste het lichaam van Van Aert anders over. “Ik zat echt tegen de krampen aan. We hebben eerst geprobeerd om samen voorop te komen en dat kost me de overwinning”, is Van Aert na afloop eerlijk. “Maar er is weinig teleurstelling.”
quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:37 schreef Marcoss het volgende:
Oei, Bobbie naar de Vuelta, dat is voor niemand leuk
Volgens de Wet van Herbert wordt het krap.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:51 schreef wimderon het volgende:
De kopgroep verliest amper tijd in Noorwegen.
Ze hebben in 28 kilometer 20 seconden verloren. Ik zou zeggen: dit is gespeeld.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens de Wet van Herbert wordt het krap.
Op dat viessteile klimmetje kunnen ze nog makkelijk een minuut verliezen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze hebben in 28 kilometer 20 seconden verloren. Ik zou zeggen: dit is gespeeld.
Teveel strafrondes?quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
88e in de Polynormande
Hij trok mooi de sprint aan voor, ja, geen idee voor wie eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |