Ja hoeveel kost dat tegenwoordig per uur?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je per se wilt, dat eerste, dan moet je gewoon wat geld tegenaan gooien.
nee hoor hoeft niet, want wil dat niet zo, zeker niet met geld Enzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je per se wilt, dat eerste, dan moet je gewoon wat geld tegenaan gooien.
Vast niet heel goedkoop. Maar hee, je wilt toch wat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoeveel kost dat tegenwoordig per uur?
Missionarishouding kost niks extra hoor!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor hoeft niet, want wil dat niet zo, zeker niet met geld Enzo
Zal wel raar zijn, maar ben er eigenlijk wel oké mee nu ff.
zal wel heel ouderwets zijn als ik nog van mening ben dat liefde niet te koop is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:19 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja hoeveel kost dat nou tegenwoordig, echte liefde?"
Tikt kree straks bij een dame op het raam die daar een hele collectie zweepjes en handboeien heeft, en eenbruin doorweekte dildo voor anaal gebruik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vast niet heel goedkoop. Maar hee, je wilt toch wat?
Het ging toch ook om seks?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
zal wel heel ouderwets zijn als ik nog van mening ben dat liefde niet te koop is?
seks wel btw. maar mij niet gezien, lijkt me ook niet eens leuk.
Geef maar eens geen geld uit aan een dame die je leuk vindt, en kijk hoe lang de relatie stand houdt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
zal wel heel ouderwets zijn als ik nog van mening ben dat liefde niet te koop is?
seks wel btw. maar mij niet gezien, lijkt me ook niet eens leuk.
Precies, ff 50 euro neerlappen, pompen. en net voor het hoogtepunt te horen krijgen dat je nu wel eerst moet bijbetalen voor je verder mag!quote:
Een kwestie van een dag ofzo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Geef maar eens geen geld uit aan een dame die je leuk vindt, en kijk hoe lang de relatie stand houdt!
Of zo'n opmerking "opschieten".quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, ff 50 euro neerlappen, pompen. en net voor het hoogtepunt te horen krijgen dat je nu wel eerst moet bijbetalen voor je verder mag!
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, ff 50 euro neerlappen, pompen. en net voor het hoogtepunt te horen krijgen dat je nu wel eerst moet bijbetalen voor je verder mag!
Watertekorten leiden tot droog staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:24 schreef ToT het volgende:
Of naar een seksclub gaan. Kun je de hele avond tekeer gaan.
Maar dan niet tegen elke dame gaan zitten zeveren over watertekorten, AI, Trump, Poetin enz.
Hoeft niet alleen om de seks te gaan; de sfeer tussen dames onderling is vaak ook gewoon anders. Andere interesses enzo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:23 schreef kree het volgende:
ik zal nog ff wat vertellen, op Facebook he (afgezien dat ik het haast had afgezworen dat). maar kwam er weer eens op.
heb je allerlei van die groepen van single reizen en zoek iemand en etc etc.
Anyway dan zit je zo'n verhaal te lezen echt lang ook van wil naar dit dat en samen en blabla.
Denk ik tja klinkt best leuk Enzo.
En dan onderaan "alleen met vrouwelijke reispartner". gvd lees ik het allemaal voor niks?
En dat zijn vrouwen dus, snap die hele angst opzich wel dan, maargoed tis niet alsof je met man gaat dat het enige wat ie wil seksen is....
beetje kortzichtig vind ik dat altijd.
Jij begon met een "Da's kut", met die bijbaantjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:25 schreef kree het volgende:
och wacht ik wilde het over kut bijbaantjes hebben. wie ontspoort dit weer?
1 arm op de buik houdend om je weg te duwen als je te ver gaat, terwijl ze het mooie patroon van het behang zit te bestuderen terwijl je je ding doet en ze intens zit te kreunen met een verveeld gezicht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of zo'n opmerking "opschieten".
Heel romantisch...quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
1 arm op de buik houdend om je weg te duwen als je te ver gaat, terwijl ze het mooie patroon van het behang zit te bestuderen terwijl je je ding doet en ze intens zit te kreunen met een verveeld gezicht.
Ja, hoi!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:25 schreef kree het volgende:
och wacht ik wilde het over kut bijbaantjes hebben. wie ontspoort dit weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |