Ik hoop echt dat je hiermee 'mijn' familie bedoeld en niet die enge deejee met zijn mislukte botoxteefje.quote:
Zeker welquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je hiermee 'mijn' familie bedoeld en niet die enge deejee met zijn mislukte botoxteefje.
Het is zo jammer dat Patries haar echte talent zo verkwanselde omdat ze het belangrijker vond om als sexbom bekend te staan.
Ze heeft me ooit geholpen aan drankjes toen ze achter de kassa stond bij de ijsbaan in Rotterdam. Geen glitter en glamour.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:20 schreef Chea49 het volgende:
Zal mij benieuwen in hoeverre Christina nu wél iets te zeggen heeft. Het valt mij mee dat een jonge meid die in deze chaos van ouders er nog zo slim en rustig is uitgekomen. Ze heeft veel mee moeten maken en waar waren die ouders toen? Is een toffe meid geworden en ik gun haar het beste. Zie wat er van die ouders terecht is gekomen, de een is opeens een Godsgeleerde en de ander zit op de bank te verpieteren.
Wie, Christina?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze heeft me ooit geholpen aan drankjes toen ze achter de kassa stond bij de ijsbaan in Rotterdam. Geen glitter en glamour.
Weet nog niet wat ik er van moet denken van deze RLS eerlijk gezegdquote:Op donderdag 3 september 2026 12:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach, als het maar geld opbrengt.
Dat laatste weerhoud mij er van om waarschijnlijk nog de andere afleveringen te bekijken. Iemand die in bijna elke zin de naam van God gebruikt gaat mij al snel tegenstaan. Ik wacht wel tot hij minder in de serie voor gaat komen. Hij doet nu al moeite op de voorgrond te treden en doet de zwangerschap van zijn dochter af als een wereldwonder. Haar moeder is nu toch wel erg oud aan het worden zeg! Lijkt nu al een oud omaatje maar kreeg Christine natuurlijk ook pas op haar 41ste. De ontmoeting tussen beide ouders schijnt ook vol met spanningen te zitten voor Christina. Ik zie wel.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Eerste aflevering gezien. Best lange afleveringen voor een reality soap en net zo lang als die van Joling. Voor iemand die toch wat minder bekend is dan haar ouders en alleen bekend van scripted reality series als Echte Meisjes in de Jungle en zo, pakken ze flink uit. Wel leuk om Adam weer eens terug te zien maar die zit daar in Amerika in een soort zwaar gelovige pinkstergemeente of iets dergelijks. Die is echt veranderd. Niet bepaald Rooms Katholiek, gereformeerd of protestants geloof.
Adam woont in het buitenland, ik verwacht niet dat hij er veel zal zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste weerhoud mij er van om waarschijnlijk nog de andere afleveringen te bekijken. Iemand die in bijna elke zin de naam van God gebruikt gaat mij al snel tegenstaan. Ik wacht wel tot hij minder in de serie voor gaat komen. Hij doet nu al moeite op de voorgrond te treden en doet de zwangerschap van zijn dochter af als een wereldwonder. Haar moeder is nu toch wel erg oud aan het worden zeg! Lijkt nu al een oud omaatje maar kreeg Christine natuurlijk ook pas op haar 41ste. De ontmoeting tussen beide ouders schijnt ook vol met spanningen te zitten voor Christina. Ik zie wel.
Ik heb gisteren weg gezapt toen hij ging bidden ....vreeeselijke vertoning was dat.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste weerhoud mij er van om waarschijnlijk nog de andere afleveringen te bekijken. Iemand die in bijna elke zin de naam van God gebruikt gaat mij al snel tegenstaan. Ik wacht wel tot hij minder in de serie voor gaat komen. Hij doet nu al moeite op de voorgrond te treden en doet de zwangerschap van zijn dochter af als een wereldwonder. Haar moeder is nu toch wel erg oud aan het worden zeg! Lijkt nu al een oud omaatje maar kreeg Christine natuurlijk ook pas op haar 41ste. De ontmoeting tussen beide ouders schijnt ook vol met spanningen te zitten voor Christina. Ik zie wel.
Ik dacht 8quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Ieder zijn ding. Maar Adam is wel veranderd. En zo vaak is hij voor de haters ook niet echt in de serie. Komt nog wel een keertje terug hoorde ik hem zeggen. Toch vond ik het momentje tussen hem en Patricia wel mooi. Goed dat ze elkaar een keer gezien hebben na zoveel jaren. Hoeveel afleveringen heeft deze soap eigenlijk?
Oppassen jij!quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adam woont in het buitenland, ik verwacht niet dat hij er veel zal zijn.
Ik moet trouwens uitkijken met wat ik zeg heb ik door want ik kijk hem op videoland en daar staan 2 afleveringen
Kan ik mij voorstellen, werd er ook een beetje misselijk van maar hoop dat die kerel er straks minder in zit.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weg gezapt toen hij ging bidden ....vreeeselijke vertoning was dat.
En een afknapper om nog verder te gaan kijken
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 6 september 2026 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, werd er ook een beetje misselijk van maar hoop dat die kerel er straks minder in zit.
Niet mensen meteen maar haters noemen, het mag toch dat iemand je tegenstaat door gedrag?quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Ieder zijn ding. Maar Adam is wel veranderd. En zo vaak is hij voor de haters ook niet echt in de serie. Komt nog wel een keertje terug hoorde ik hem zeggen. Toch vond ik het momentje tussen hem en Patricia wel mooi. Goed dat ze elkaar een keer gezien hebben na zoveel jaren. Hoeveel afleveringen heeft deze soap eigenlijk?
quote:
Hij maakt er wel deel van uit. Het programma draagt deels zijn naam.quote:Op zondag 6 september 2026 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, werd er ook een beetje misselijk van maar hoop dat die kerel er straks minder in zit.
Dat is gewoon Amerikaans.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weg gezapt toen hij ging bidden ....vreeeselijke vertoning was dat.
En een afknapper om nog verder te gaan kijken
Vind die Christina best een leuke vrouwquote:
Ik ben al afgehaakt.quote:Op zondag 6 september 2026 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die Christina best een leuke vrouw
Dat gebid hoeft voor mij ook niet maar is gelukkig maar een klein stukkie
Ik vind het best leukquote:Op zaterdag 12 september 2026 08:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben al afgehaakt.
Wat een slecht programma.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |