Niet ideaal nog nee maar dit is wel een erg kritische beschouwing van deze helft.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:18 schreef bbuddybb het volgende:
De opbouw klopt voor geen meter. GAE heeft ook door dat je ze makkelijk fouten kunt laten maken. Zodra Ernst met links schiet, komt de bal ergens op de eigen helft bij een speler van de tegenstander terecht.
Sipke moet aan de bak.
Het lijkt he le maal nergens op Slob.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet ideaal nog nee maar dit is wel een erg kritische beschouwing van deze helft.
Ik respecteer je mening, Slobeend.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet ideaal nog nee maar dit is wel een erg kritische beschouwing van deze helft.
Wellicht zijn het de drankjes aan het zwembad maar ik vind het een volkomen ontspannen eerste helft. Je ziet wel dat alle veldposities (op één na) bezet zijn door heel goede spelers.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Proost!quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht zijn het de drankjes aan het zwembad maar ik vind het een volkomen ontspannen eerste helft. Je ziet wel dat alle veldposities (op één na) bezet zijn door heel goede spelers.
Bedanktquote:
Mooie bliksemafleider!quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Diarree wordt net als vorige week opzichtig genegeerd.
En we hebben nog wel een meesterlijke set-piece coach gehaald?quote:
Type Elia zou genot zijnquote:Op zondag 16 augustus 2026 15:42 schreef bbuddybb het volgende:
Devy, doe eens even een leuke linksbuiten halen mag. Gewoon ff.
Bizar dat je elke x korte corners neemt terwijl je misschien wel de meest kopsterke spits van de hele eredivisie hebt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:44 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
En we hebben nog wel een meesterlijke set-piece coach gehaald?
Die doelman bevalt mij wel, wat een rust vergeleken met Wellenreuther vorig jaar.
Middenveld ook echt prima hoor.
Wessels, van den Elshout, van Persie en Kraaijeveld hebben wel wat potentie.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt
De linksbuiten is niveautje Fortuna maar de rest vind ik eigenlijk allemaal goed. Verrassend genoeg bijna allemaal spelers die ook echt aan de bal goed zijn.
De bank daarentegen.
Die moet nog een beetje erin groeien laten we zeggenquote:Op zondag 16 augustus 2026 16:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo, daar zat Ernst slecht bij zeg…
was ook wel redelijk buiten zijn bereik toch?quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo, daar zat Ernst slecht bij zeg…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |