Iedereen kijkt gewoon?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn jullie allemaal boomers ofzo, VPN en je kijkt zo. Maar wellicht zijn er velen die geen VPN hebben.
ok jonge blonde godquote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn jullie allemaal boomers ofzo, VPN en je kijkt zo. Maar wellicht zijn er velen die geen VPN hebben.
En deze moet ie gewoon met rechts erin schuiven. Matig, slecht.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik heel vaak bij Berghuis, zeker met zijn traptechniek.
Kijk.nl doet het lees ik. Chris waar is je korting?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:41 schreef RamboDirk het volgende:
we krijgen weinig soccer te zien vanavond
Net op tijd voor de rust met reclame.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk.nl doet het lees ik. Chris waar is je korting?
Die schoot tegen Heerenveen ook alleen maar kansloze ballen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Berghuis met drie open kansen en drie keer een waardeloos schot
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net op tijd voor de rust met reclame.
Heb gewoon m'n NordVPN'tje hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je dat niet vaker nodig vanuit Sunny Beach?
Net zo'n acteur als Suarez. Helaas niet net zo'n voetballerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |