Was alleen wat waard toen die rasmongool v Gobbel uitlokte met hooghouden.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:21 schreef Zipportal het volgende:
Richard Witschge is de 5 euro ook niet waard als analist. @:powerloungen
Blijf jij PSV wel TROUW als het een kijk.nl club wordt?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente - Qarabag 1-1
Ajax erken ik niet op KIJK.NL sorry @:Coco
Dan KIJK ik niet neequote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijf jij PSV wel TROUW als het een kijk.nl club wordt?
Puur racismequote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was alleen wat waard toen die rasmongool v Gobbel uitlokte met hooghouden.
Ulrich had zijn IQ als rugnummer. Dat hadden veel van die Feijenoorders in de jaren 90 voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was alleen wat waard toen die rasmongool v Gobbel uitlokte met hooghouden.
We kijken alleen Twente hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente - Qarabag 1-1
Ajax erken ik niet op KIJK.NL sorry @:Coco
Ik kijk dan zeker niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijf jij PSV wel TROUW als het een kijk.nl club wordt?
Peter Boosz is toch geen domme jongen?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ulrich had zijn IQ als rugnummer. Dat hadden veel van die Feijenoorders in de jaren 90 voor mijn gevoel.
Petertje niet nee maar wel een enorme rare vogel. Die speelt ook een hoofdpersoon in dat mooie boekje.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peter Boosz is toch geen domme jongen?
Wel een vreemde jongen natuurlijk.
Maar goed, ter compensatie had je iemand als Sjon de Wolf.
En degene met een IQ zoals Bosz waren stiekem ratten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ulrich had zijn IQ als rugnummer. Dat hadden veel van die Feijenoorders in de jaren 90 voor mijn gevoel.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laag, ik verwacht een heel standaard Twentepotje, breien breien en nog eens breien, veldoverwicht, angst, en dan de 0-1 om de oren. Gok op 1-2.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe is het met het vertrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |