Als je de statistieken erbij pakt klopt De Bilt prima.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:57 schreef halfway het volgende:
Altijd maar de Bilt als referentie slaat werkelijk nergens op.
Wat stel jij voor om de temperatuur van Nederland als land zelf te meten?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:57 schreef halfway het volgende:
Het gemiddelde van alle stations. Dat is eerlijker dan er gewoon 1 aanwijzen als de referentie.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:03 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Wat stel jij voor om de temperatuur van Nederland als land zelf te meten?
waarom het gemiddelde?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het gemiddelde van alle stations. Dat is eerlijker dan er gewoon 1 aanwijzen als de referentie.
Bekantquote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
ik hoop op een moesson, alles is bekant aan het afsterven buiten
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het gemiddelde van alle stations. Dat is eerlijker dan er gewoon 1 aanwijzen als de referentie.
Dat is al een ding, maar vooral hier val ik over:quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:57 schreef halfway het volgende:
Rond het dan gewoon af naar boven joh. Dit zijn echt minimale cijfers.quote:Ondanks de hitte van vandaag en morgen, komen we in De Bilt maar aan twee dagen van 30-plus. Gisteren bleef het kwik er bij 29,9 graden steken.
Limburg waar ik dus niet woon.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is al een ding, maar vooral hier val ik over:
[..]
Rond het dan gewoon af naar boven joh. Dit zijn echt minimale cijfers.
Eigenlijk wel bijzonder als je het zo ziet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:12 schreef halfway het volgende:
[..]
Limburg waar ik dus niet woon.
22 mei – 30 mei: Een opvallend vroege eerste regionale hittegolf voor de astronomische zomer.
16 juni – 1 juli: Een langdurige hittegolf van maar liefst 16 dagen met extreme uitschieters richting de 40 graden.
6 juli – 16/17 juli: Een hittegolf van ongeveer 11 dagen.
28 juli – 6 augustus: Een periode van 10 dagen.
Vanaf 8 augustus: De huidige hittegolf die halverwege augustus aanhoudt.
Omdat dat dat de gemiddelde temperatuur het dichtste benadert. Wat stel jij dan voor?quote:
Dan trekken die waddeneilanden het gemiddelde hard omlaag terwijl daar vijf schapen wonen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat dat dat de gemiddelde temperatuur het dichtste benadert. Wat stel jij dan voor?
Ja en dus? Als je het gemiddelde aantal schapen per vierkante km in Nederland wilt weten, dan tel je die schapen toch ook mee. En niet we pakken zomaar een weiland in De Bilt en gaan daar meten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan trekken die waddeneilanden het gemiddelde hard omlaag terwijl daar vijf schapen wonen.
Nouja als er op die plekken achthonderdveertig keer meer schapen per vierkante kilometer zijn dan in de rest van het land, heb je niet zo veel meer aan dat gemiddelde.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja en dus? Als je het gemiddelde aantal schapen per vierkante km in Nederland wilt weten, dan tel je die schapen toch ook mee. En niet we pakken zomaar een weiland in De Bilt en gaan daar meten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |