abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221582772
Moskou stad nu onder aanval, zeer veel drones worden nu beschoten in de eerste ring rondom moskou.

Benieuwd of ze er door heen komen vannacht.
pi_221582773
twitter

twitter
pi_221582798

Soms betaald naar cams staren uit.

Hier duidelijk te zien, wildberries locaties in Moskou staan in de fik.

[ Bericht 1% gewijzigd door skysherrif op 16-08-2026 04:59:22 ]
pi_221582806

Jup, goed te zien dat de grootste wildberries locatie in Rusland volledig in lichterlaaie staat.
  Moderator zondag 16 augustus 2026 @ 03:31:40 #105
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221582807
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 03:30 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Jup, goed te zien dat de grootste wildberries locatie in Rusland volledig in lichterlaaie staat.
Het is weer goed deut...
- vmi voor intimi -
pi_221582847
En nu de echte beelden:

twitter

twitter

twitter

Koledino Moskou, grootste WB locatie Rusland

+

Een andere kleinere WB in Domededovo Moskou

twitter

En ik zag op cameras dat ook deze locatie:

In de fik stond, maar daar heeft niemand over gerapporteerd en kan ook niet echt vinden van wie dit magazijn is.
pi_221583148
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221583151
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 23:03 schreef skysherrif het volgende:

[..]
https://t.me/tactical_13/10126

Zojuist een bericht gevonden @:perrin

Dit is een russisch telegram gelieerd aan luchtverdedigng in de krim. Zeggen nu ook dat de s-400 interceptors niet zoveel beschikbaar meer zijn.

(verdere bericht gaat over de recente levering van wapens van de turken )
Meer info.

Behoorlijk wat wapens vraag mij af waarom de Turken dat opeens doen.
https://militarywatchmaga(...)raine-strikes-russia
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_221583435
Volgens mij bestaan de 10 grootste wildberries locaties niet meer na vannacht *O*
  zondag 16 augustus 2026 @ 10:15:24 #110
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221583641
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 09:39 schreef Anton91 het volgende:
Volgens mij bestaan de 10 grootste wildberries locaties niet meer na vannacht *O*
Putin gaat alle schade vergoeden zegt ie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zondag 16 augustus 2026 @ 10:17:56 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221583645
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 10:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Putin zei ook dat hij Oekraïne niet binnen zou vallen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221583722
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 09:39 schreef Anton91 het volgende:
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221583905
Niet om alle vreugde te temperen, maar ik vraag mij wel af wat de toegevoegde waarde nog is van de aanvallen op die Wildberries magazijnen.

Olieraffinaderijen en de logistiek omtrent de export van ruwe olie zijn naar mijn idee veel belangrijker. Zeker die 2e is nog steeds een zeer grote inkomstenbron voor de Russen.
pi_221583984
Nu de magazijnen sneller afbranden dan ze kunnen worden herbouwd, stagneert de omzet. Als de webreus haar miljardenleningen aan VTB niet meer kan herfinancieren of aflossen, dreigt er een acuut liquiditeitsprobleem voor de staatsbank. En precies dát financiële domino-effect probeert Oekraïne te forceren: als Wildberries wankelt, trekt het de grootste bancaire steunpilaren van de Russische staat mee in een crisis.

Het Kremlin heeft al laten doorschemeren dat het mogelijk miljarden aan noodsteun, belastingvoordelen of subsidies moet verstrekken om een faillissementsgolf te voorkomen onder honderdduizenden Russische kleine ondernemers, die via Wildberries verkopen. Deze gedwongen kapitaalinjecties onttrekken kostbare middelen aan de Russische staatskas, waardoor er direct minder budget overblijft voor de financiering van de militaire operaties in Oekraïne.

https://www.hln.be/buiten(...)an-rusland~a5042c5f/

Lekker bezig!
pi_221584648
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 02:22 schreef skysherrif het volgende:

Moskou stad nu onder aanval, zeer veel drones worden nu beschoten in de eerste ring rondom moskou.

Benieuwd of ze er door heen komen vannacht.
Is dit niet een flink risico allemaal?

Bedoel, is het vanuit Ukraine niet verstandiger om dit soort aanvallen niet te doen tot ze ballistische raketten hebben die tot ver komen?

Let op: ik weet het niet. Het is een open vraag.
  zondag 16 augustus 2026 @ 12:19:31 #117
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221584654
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 11:03 schreef Adrie072 het volgende:
Nu de magazijnen sneller afbranden dan ze kunnen worden herbouwd, stagneert de omzet. Als de webreus haar miljardenleningen aan VTB niet meer kan herfinancieren of aflossen, dreigt er een acuut liquiditeitsprobleem voor de staatsbank. En precies dát financiële domino-effect probeert Oekraïne te forceren: als Wildberries wankelt, trekt het de grootste bancaire steunpilaren van de Russische staat mee in een crisis.

Het Kremlin heeft al laten doorschemeren dat het mogelijk miljarden aan noodsteun, belastingvoordelen of subsidies moet verstrekken om een faillissementsgolf te voorkomen onder honderdduizenden Russische kleine ondernemers, die via Wildberries verkopen. Deze gedwongen kapitaalinjecties onttrekken kostbare middelen aan de Russische staatskas, waardoor er direct minder budget overblijft voor de financiering van de militaire operaties in Oekraïne.

https://www.hln.be/buiten(...)an-rusland~a5042c5f/

Lekker bezig!

ook de herbouw al duurt het jaren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221584665
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ook de herbouw al duurt het jaren
Maar is dat wel "de echte" Poetin? ;)
pi_221584689
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:18 schreef theunderdog het volgende:
Bedoel, is het vanuit Ukraine niet verstandiger om dit soort aanvallen niet te doen tot ze ballistische raketten hebben die tot ver komen?
Wanneer komen die nou want dit horen we ook al maanden zo niet jaren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221584692
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 09:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Meer info.

Behoorlijk wat wapens vraag mij af waarom de Turken dat opeens doen.
https://militarywatchmaga(...)raine-strikes-russia
Slecht plan. Onbetrouwbare rotzooi uit de jaren 80.
Maar het komt de VS prima uit, want dan kan het moderne wapentuig ingezet (blijven) worden in de 4 maanden geleden reeds glorieus gewonnen oorlog tegen Iran.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221584700
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wanneer komen die nou want dit horen we ook al maanden zo niet jaren.
Jij hebt nogal de neiging heel cynisch te doen. Maar Ukraine is uitstekend bezig. Ze verwachten dat ze er tegen het einde van 2027 zijn.

Hun eigen ballistische raketten.
pi_221584739
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:25 schreef theunderdog het volgende:
Ze verwachten dat ze er tegen het einde van 2027 zijn.
Dat is veel te laat als wij niet een flinke tand gaan bij schroeven, wat ik niet verwacht eigenlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221584785
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is veel te laat als wij niet een flinke tand gaan bij schroeven, wat ik niet verwacht eigenlijk.
Waarvoor veel te laat? ik zie 0 tekenen dat ik onder de indruk moet zijn van Rusland. Wel van Ukraine, die hebben zich in een korte tijd erg goed ontwikkeld op defensie gebied. En van de verdedigde partij is dat veel knapper. Want de aanvaller had een plan! waren doorgewinterde strijders om Ukraine in te lijven !

Haha, nou dat zien we. Waarschijnlijk komen hun kernwapens neer op eigen grondgebied.
pi_221584884
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Is dit niet een flink risico allemaal?

Let op: ik weet het niet. Het is een open vraag.
Tuurlijk niet. Kost Rusland ook gewoon luchtafweer die aangevuld moet worden, brandstoftekorten, economische schade dmv wildberries, burgers die klagen over Poetin, ipv "Och we merken in Rusland toch niks van de oorlog"
pi_221584894
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:45 schreef havanagila het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Kost Rusland ook gewoon luchtafweer die aangevuld moet worden, brandstoftekorten, economische schade dmv wildberries, burgers die klagen over Poetin...
Ja, maar weegt het op tegen de nadelen. Er komt een antwoord, en Ukraine heeft tekorten aan luchtverdediging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')