TS ziet hem wel komenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:21 schreef freak1 het volgende:
1) ze dragen de boete over aan CJIB, die mag wel innen.
Post 25 staat een screenshot.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:35 schreef JeMoeder het volgende:
Even op streetview zie ik niets over een ZTL zone, flitslocatie bevindt zich er midden in? Aanduiding van de zone bevindt zich vast een paar 100 meter verderop?
Dan is nog de vraag hoelang mag je op zo’n blacklist blijven staan. Kan mij niet voorstellen dat dit eeuwig magquote:Op dinsdag 8 september 2026 16:21 schreef Munchkin het volgende:
Ik heb dit nooit in Bergamo aan de hand gehad met een huurauto. Het verhuurbedrijf heeft daar administratie kosten voor afgeboekt, maar omdat de boete pas 9 maanden later bij mij op de mat lag heb ik die nooit betaald. Binnen Europa geldt kennelijk een termijn van 6 maanden tussen overtreding en aanmaning als die als redelijk wordt bevonden (destijds gegoogled en stuitte op een europese rechtsuitspraak die het vermeldde). Wel sta ik sedertdien op een blacklist, dus een auto huren in Italië op mijn naam gaat lastig worden, maar daar kan ik mee leven. Dus als het lang duurt kom je er wellicht mee weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |