Ow sorry. Ik zag niet dat je gepost had, ik wilde Dot bolken.quote:
Johquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik zag niet dat je gepost had, ik wilde Dot bolken.
Zo dan dat zijn heel veel ------------------ puntjuhs die je met een post gescoord hebtquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik zag niet dat je gepost had, ik wilde Dot bolken.
Ja altijd even vriendelijk ons GGquote:
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan dat zijn heel veel ------------------ puntjuhs die je met een post gescoord hebt
Jawel,toffe peer welquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja altijd even vriendelijk ons GG
Met cassis en koffie kom je verderquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:45 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Jawel,toffe peer welhij moest alleen een biertje lusten
Vind cassis niksquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met cassis en koffie kom je verder
Dat lust hij toch wel of niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:45 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Jawel,toffe peer welhij moest alleen een biertje lusten
De smaak is wat sterker dan cola, vind ik.quote:
Hoor hem alleen maar over koffiequote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat lust hij toch wel of niet?
Jawel hoor, ik lust wel bier, maar ik drink het amper. Ik heb nog een flesje staan in de koelkast.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat lust hij toch wel of niet?
Ja, er gaat uiteraard niets boven koffie.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:49 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Hoor hem alleen maar over koffie
Nouquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, er gaat uiteraard niets boven koffie.
Zit er nu ook aan ff geen bier morgen weer werkenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, er gaat uiteraard niets boven koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |