Er werden voordat er achmeds waren geen vrouwen tegen hun wil of met smoesjes geprostitueerd natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 03:32 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ben je het oneens met de stelling dat een gezonde mate cultuurrealisme deze meisjes veel ellende had kunnen besparen?
Deel van het probleem. Gaslighters, wijzers en aandacht afleiders.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:04 schreef DefKu het volgende:
En die primaten maar blaten dat het vaak vooral Nederlanders zijn.......... Zijn zelf net zo erg.
Beide zinnen zijn correct.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:28 schreef Mubassie het volgende:
De nieuwsberichten op FOK worden gedomineerd door Bilal's, Mo's en Ahmed's. Vuige racisten hier.
Allemaal witte, hetero mannen die profileren, racisten zijn en de nazi ideologie aanhangen!! Dat ben je blijkbaar al als je hier dagelijks feiten ter sprake bentquote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:28 schreef Mubassie het volgende:
De nieuwsberichten op FOK worden gedomineerd door Bilal's, Mo's en Ahmed's. Vuige racisten hier.
Niet alleen het Uitzendbureau maar ook de instelling zelf. Het is al abnormaal dat het toezicht daar nachts bestaat uit iemand met zijn eerste dienst en iemand op zijn tweede dienst zonder enige verdere toezicht.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:14 schreef Koekoekmakto het volgende:
Uitzendbureau Zorgwerk mag wel wat gaan doen aan de screening. Is dit weer zo'n gevalletje met een EVC zorgverlener? Met zo'n gekocht 'diploma'? Over de rug van hulpbehoevende mensen. Schandalig.
Wel leuke baan beetje zorgen dat meisjes niet ontsnappen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niet alleen het Uitzendbureau maar ook de instelling zelf. Het is al abnormaal dat het toezicht daar nachts bestaat uit iemand met zijn eerste dienst en iemand op zijn tweede dienst zonder enige verdere toezicht.
Dan zet je zelf ook de deur open voor randdebielen die daar ff lekker drugs gaan doen en meisjes verkrachten.
Moet wel gezegd worden, dat ook veel Nederlanders dit zouden kunnen doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 06:34 schreef Jahr00n het volgende:
In die cultuur is dit normaal. Deze mensen ga je dus ook niet kunnen behandelen. Inzetten op zware straffen en daarna een uitzet
Onderkennen wat het eigenlijk zijn, is voor veel mensen nog erg moeilijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 03:16 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ik zeg dat een gezonde dosis cultuurrealisme deze meisjes zowel binnen als buiten de instelling veel ellende had kunnen besparen.
Als je dus al genoeg problemen zelf hebt, waarom zou je nog meer problemen bij willen importeren en deze kwetsbare groep aan een nog groter risico willen blootstellen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:18 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Moet wel gezegd worden, dat ook veel Nederlanders dit zouden kunnen doen.
Zonder meer een feit, daar zijn deze instellingen nu eenmaal om berucht. Reden te meer om wat zorgvuldiger je personeel uit te zoeken.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:18 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Moet wel gezegd worden, dat ook veel Nederlanders dit zouden kunnen doen.
Ohh nee hoef je mij niet te vertellen. Die achterhaalde culturen moet je hier niet willen, maar zie die niet perse als iets Islamitisch in tegen stelling tot al die messenstekers bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je dus al genoeg problemen zelf hebt, waarom zou je nog meer problemen bij willen importeren en deze kwetsbare groep aan een nog groter risico willen blootstellen?
Ik zie het ook niet als exclusief iets islamitisch, dat gaat niet. Wat ik wel zie is dat daar juist een lager beeld over vrouwen heerst en een nog lager beeld over niet islamitische vrouwen en meisjes. Dat is wel iets islamitisch.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:58 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ohh nee hoef je mij niet te vertellen. Die achterhaalde culturen moet je hier niet willen, maar zie die niet perse als iets Islamitisch in tegen stelling tot al die messenstekers bijvoorbeeld.
Dat is het grote verschil, zedenmisdrijfplegers worden hier met de nek aangekeken en voor hun is het slechts onderdeel van hun heilige plicht.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als exclusief iets islamitisch, dat gaat niet. Wat ik wel zie is dat daar juist een lager beeld over vrouwen heerst en een nog lager beeld over niet islamitische vrouwen en meisjes. Dat is wel iets islamitisch.
Dat is zeker zo. Al valt dat wel mee met de Turkse/ oost Europese Moslims, dus we moeten wel iets van onderscheid maken. Maar de landen waar ze inmiddels vandaan komen.....quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als exclusief iets islamitisch, dat gaat niet. Wat ik wel zie is dat daar juist een lager beeld over vrouwen heerst en een nog lager beeld over niet islamitische vrouwen en meisjes. Dat is wel iets islamitisch.
Jij bent een door en door smerig mannetje..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:33 schreef incel het volgende:
[..]
Wel leuke baan beetje zorgen dat meisjes niet ontsnappen.
Die feedback kun je hier aan hem kwijt: GC / Ik wil graag met een schone lei beginnenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent een door en door smerig mannetje..
Het is maar een grapje kom op, ik zou zoiets nooit goedkeurenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent een door en door smerig mannetje..
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:32 schreef incel het volgende:
[..]
Het is maar een grapje kom op, ik zou zoiets nooit goedkeuren
1. Dat meisje is 15, is sowieso veel te jong
2. Die meneer heeft een vertrouwensfunctie, daardoor is de minimale leeftijd niet eens 16 maar 18 om iets te proberen
Misbruik maken van kwetsbare mensen is nooit goed. En dan noem je mij smerig?
Oh dat wist je al en ik hap op jouw opmerking? Of wat bedoel je?quote:
Vier jaar cel voor Bilal en slechts een half jaartje voor Abdelouahab is het gewordenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:55 schreef leolinedance het volgende:
Mocht blijken dat Bilal en Abdelouahab schuldig zijn aan de feiten waarvan zij worden verdacht, dan hoop ik dat een passende en langdurige straf wordt opgelegd.
Vrouwen maken zich net min schuldig aan dit soort zaken. Het is alleen algemeen geaccepteerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 01:16 schreef vul_maar_in het volgende:
Aankomende 10 jaar geen mannen in de buurt van kinderen in dat soort beroepen en ook/zeker geen omgebouwde of identificerende vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |