Mocht blijken dat Bilal en Abdelouahab schuldig zijn aan de feiten waarvan zij worden verdacht, dan hoop ik dat een passende en langdurige straf wordt opgelegd.quote:Invalkracht jeugdzorg (29) bekent seks met meisje (15) na mislukte ontsnappingspoging
Den Haag- De 29-jarige Bilal H., die als invalkracht in de Alphense vestiging van jeugdzorginstelling iHUB werkte, bekent seks te hebben gehad met een 15-jarig meisje dat daar werd opgevangen. Tijdens een eerdere voorbereidende zitting zei zijn advocaat dat de verklaringen van het slachtoffer onbetrouwbaar zouden zijn door „wraakgevoelens” na een mislukte ontsnappingspoging van het meisje.
Zowel H. als de 21-jarige Abdelouahab O. wordt verdacht van verkrachting van een kind in de nacht van 5 op 6 november vorig jaar. O. zei woensdag in de rechtbank onschuldig te zijn en weigerde antwoord te geven op vragen van de rechter. Hij wordt verdacht van de verkrachting van een 14-jarig meisje dat net als het 15-jarige slachtoffer werd opgevangen op de afdeling van de instelling waar meisjes worden opgevangen die slachtoffer zijn van loverboys.
Beide verdachten werkten voor uitzendbureau Zorgwerk, een dochteronderneming van Randstad. Voor H. was het de tweede dienst. Het was zijn taak om ’s nachts wakker te blijven en te zorgen dat de meisjes niet zouden ontsnappen, zo zei hij in de rechtbank. Voor O. was het de eerste dienst.
’Doen, durven of de waarheid’
Volgens H. probeerden de meisjes aan het begin van hun dienst twee keer te ontsnappen. Beide keren hielden de verdachten hen tegen. Daarna zou O. een joint hebben gedraaid en gerookt in de zorginstelling. Ook de slachtoffers zouden de wiet hebben gerookt. Vervolgens zouden de slachtoffers en de verdachten met zijn vieren op een bank hebben gezeten en het spel ’Doen, durf of de waarheid’ hebben gespeeld.
Tijdens dat spel, zo vertelde H. in de rechtbank, zou hij met het 15-jarige slachtoffer hebben gezoend. De seks vond plaats op de slaapkamer van het kind in de zorginstelling.
De zorginstelling informeerde uitzendbureau Zorgwerk op 7 november over het vermoeden dat er anderhalve dag eerder grensoverschrijdend gedrag zou hebben plaatsgevonden. De zorginstelling meldde de signalen dagen later bij de politie. De advocaat van de ouders van de slachtoffers, Johan Oosterhagen, noemt dit „heel problematisch”, omdat DNA-onderzoek door het tijdsverloop bemoeilijkt werd. Bij het 15-jarige meisje is uiteindelijk wel DNA van H. gevonden.
’Dader heeft me drugs gegeven en misbruikt’
Oosterhagen las namens de slachtoffers verklaringen voor. „Ik was daar omdat volwassen mensen hadden besloten dat ik bescherming nodig had”, aldus het slachtoffer van H. „De dader moest voor me zorgen maar heeft me drugs gegeven en misbruikt”, aldus het slachtoffer van O. in haar verklaring.
Ja, mooi is dat. Verblijf je al in een instelling waar je beschermd zou moeten worden tegen de invloed van vieze mannetjes, blijken de medewerkers zelf ook vieze mannetjes...quote:Hij wordt verdacht van de verkrachting van een 14-jarig meisje dat net als het 15-jarige slachtoffer werd opgevangen op de afdeling van de instelling waar meisjes worden opgevangen die slachtoffer zijn van loverboys.
Die gasten hebben tegenwoordig hun eigen douche in de cel.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 01:13 schreef Red_85 het volgende:
Roofdieren.
Nog laf ook om misbruik te maken van je positie ten over staande van kwetsbare meisjes.
Ik hoop dat ze straks veel zeepjes mogen rapen.
Verrassende voornamen ook weer. De Hlhufters.
Zonde.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 01:15 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Die gasten hebben tegenwoordig hun eigen douche in de cel.
Met een goede screeningsprocedure hoef je mensen niet puur op afkomst af te wijzen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 02:33 schreef DrRobotnik het volgende:
De logische uitkomst van realiteitsontkennend deugdenken: Bilal en Abdelouahab toezicht laten houden op meisjes die slachtoffer zijn van kinderpooiers.
Dat dacht de medeplichtige HR-dhimmi waarschijnlijk ook toen ze ruimdenkend en progressief tot hoer gedwongen kinderen blootstelde aan Bilal en Abdelouahab.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 02:42 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Met een goede screeningsprocedure hoef je mensen niet puur op afkomst af te wijzen.
Begrijp ik goed dat je hiermee zegt dat mensen met een bepaalde ethnische achtergrond per definitie niet deugen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 02:54 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Dat dacht de medeplichtige HR-dhimmi waarschijnlijk ook toen ze ruimdenkend en progressief tot hoer gedwongen kinderen blootstelde aan Bilal en Abdelouahab.
Ik zeg dat een gezonde dosis cultuurrealisme deze meisjes zowel binnen als buiten de instelling veel ellende had kunnen besparen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 03:06 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat je hiermee zegt dat mensen met een bepaalde ethnische achtergrond per definitie niet deugen?
Gelul natuurlijk. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat de meeste seks met patiënten plaats vindt bij een autochtone behandelaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 03:16 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ik zeg dat een gezonde dosis cultuurrealisme deze meisjes zowel binnen als buiten de instelling veel ellende had kunnen besparen.
Mag je vinden hoor, maar wees gewoon eerlijk en zeg “ja”.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 03:16 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ik zeg dat een gezonde dosis cultuurrealisme deze meisjes zowel binnen als buiten de instelling veel ellende had kunnen besparen.
Ben je het oneens met de stelling dat een gezonde mate cultuurrealisme deze meisjes veel ellende had kunnen besparen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 03:26 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Mag je vinden hoor, maar wees gewoon eerlijk en zeg “ja”.
Pakken wat je pakken kan cultuur.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 06:29 schreef Filosoofert het volgende:
Hoe groot is die kans, beide met gestart en binnen 2 dagen al een verkrachting achter de naam.
De grap (hahahaquote:Op donderdag 13 augustus 2026 07:54 schreef Hathor het volgende:
Marokkanen in de zorg is ook al niet zo'n geslaagd experiment geloof ik.
Ik lees inderdaad vaker over misstanden in de zorg waarbij iemand zich voordoet als zorgverlener en vervolgens zichzelf verrijkt en de patiënt de tering kan krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:14 schreef Koekoekmakto het volgende:
Uitzendbureau Zorgwerk mag wel wat gaan doen aan de screening. Is dit weer zo'n gevalletje met een EVC zorgverlener? Met zo'n gekocht 'diploma'? Over de rug van hulpbehoevende mensen. Schandalig.
Er werden voordat er achmeds waren geen vrouwen tegen hun wil of met smoesjes geprostitueerd natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 03:32 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ben je het oneens met de stelling dat een gezonde mate cultuurrealisme deze meisjes veel ellende had kunnen besparen?
Deel van het probleem. Gaslighters, wijzers en aandacht afleiders.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:04 schreef DefKu het volgende:
En die primaten maar blaten dat het vaak vooral Nederlanders zijn.......... Zijn zelf net zo erg.
Beide zinnen zijn correct.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:28 schreef Mubassie het volgende:
De nieuwsberichten op FOK worden gedomineerd door Bilal's, Mo's en Ahmed's. Vuige racisten hier.
Allemaal witte, hetero mannen die profileren, racisten zijn en de nazi ideologie aanhangen!! Dat ben je blijkbaar al als je hier dagelijks feiten ter sprake bentquote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:28 schreef Mubassie het volgende:
De nieuwsberichten op FOK worden gedomineerd door Bilal's, Mo's en Ahmed's. Vuige racisten hier.
Niet alleen het Uitzendbureau maar ook de instelling zelf. Het is al abnormaal dat het toezicht daar nachts bestaat uit iemand met zijn eerste dienst en iemand op zijn tweede dienst zonder enige verdere toezicht.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:14 schreef Koekoekmakto het volgende:
Uitzendbureau Zorgwerk mag wel wat gaan doen aan de screening. Is dit weer zo'n gevalletje met een EVC zorgverlener? Met zo'n gekocht 'diploma'? Over de rug van hulpbehoevende mensen. Schandalig.
Wel leuke baan beetje zorgen dat meisjes niet ontsnappen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niet alleen het Uitzendbureau maar ook de instelling zelf. Het is al abnormaal dat het toezicht daar nachts bestaat uit iemand met zijn eerste dienst en iemand op zijn tweede dienst zonder enige verdere toezicht.
Dan zet je zelf ook de deur open voor randdebielen die daar ff lekker drugs gaan doen en meisjes verkrachten.
Moet wel gezegd worden, dat ook veel Nederlanders dit zouden kunnen doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 06:34 schreef Jahr00n het volgende:
In die cultuur is dit normaal. Deze mensen ga je dus ook niet kunnen behandelen. Inzetten op zware straffen en daarna een uitzet
Onderkennen wat het eigenlijk zijn, is voor veel mensen nog erg moeilijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 03:16 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Als je dus al genoeg problemen zelf hebt, waarom zou je nog meer problemen bij willen importeren en deze kwetsbare groep aan een nog groter risico willen blootstellen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:18 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Moet wel gezegd worden, dat ook veel Nederlanders dit zouden kunnen doen.
Zonder meer een feit, daar zijn deze instellingen nu eenmaal om berucht. Reden te meer om wat zorgvuldiger je personeel uit te zoeken.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:18 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Moet wel gezegd worden, dat ook veel Nederlanders dit zouden kunnen doen.
Ohh nee hoef je mij niet te vertellen. Die achterhaalde culturen moet je hier niet willen, maar zie die niet perse als iets Islamitisch in tegen stelling tot al die messenstekers bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je dus al genoeg problemen zelf hebt, waarom zou je nog meer problemen bij willen importeren en deze kwetsbare groep aan een nog groter risico willen blootstellen?
Ik zie het ook niet als exclusief iets islamitisch, dat gaat niet. Wat ik wel zie is dat daar juist een lager beeld over vrouwen heerst en een nog lager beeld over niet islamitische vrouwen en meisjes. Dat is wel iets islamitisch.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:58 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ohh nee hoef je mij niet te vertellen. Die achterhaalde culturen moet je hier niet willen, maar zie die niet perse als iets Islamitisch in tegen stelling tot al die messenstekers bijvoorbeeld.
Dat is het grote verschil, zedenmisdrijfplegers worden hier met de nek aangekeken en voor hun is het slechts onderdeel van hun heilige plicht.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als exclusief iets islamitisch, dat gaat niet. Wat ik wel zie is dat daar juist een lager beeld over vrouwen heerst en een nog lager beeld over niet islamitische vrouwen en meisjes. Dat is wel iets islamitisch.
Dat is zeker zo. Al valt dat wel mee met de Turkse/ oost Europese Moslims, dus we moeten wel iets van onderscheid maken. Maar de landen waar ze inmiddels vandaan komen.....quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als exclusief iets islamitisch, dat gaat niet. Wat ik wel zie is dat daar juist een lager beeld over vrouwen heerst en een nog lager beeld over niet islamitische vrouwen en meisjes. Dat is wel iets islamitisch.
Jij bent een door en door smerig mannetje..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:33 schreef incel het volgende:
[..]
Wel leuke baan beetje zorgen dat meisjes niet ontsnappen.
Die feedback kun je hier aan hem kwijt: GC / Ik wil graag met een schone lei beginnenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent een door en door smerig mannetje..
Het is maar een grapje kom op, ik zou zoiets nooit goedkeurenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent een door en door smerig mannetje..
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:32 schreef incel het volgende:
[..]
Het is maar een grapje kom op, ik zou zoiets nooit goedkeuren
1. Dat meisje is 15, is sowieso veel te jong
2. Die meneer heeft een vertrouwensfunctie, daardoor is de minimale leeftijd niet eens 16 maar 18 om iets te proberen
Misbruik maken van kwetsbare mensen is nooit goed. En dan noem je mij smerig?
Oh dat wist je al en ik hap op jouw opmerking? Of wat bedoel je?quote:
Vier jaar cel voor Bilal en slechts een half jaartje voor Abdelouahab is het gewordenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:55 schreef leolinedance het volgende:
Mocht blijken dat Bilal en Abdelouahab schuldig zijn aan de feiten waarvan zij worden verdacht, dan hoop ik dat een passende en langdurige straf wordt opgelegd.
Vrouwen maken zich net min schuldig aan dit soort zaken. Het is alleen algemeen geaccepteerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 01:16 schreef vul_maar_in het volgende:
Aankomende 10 jaar geen mannen in de buurt van kinderen in dat soort beroepen en ook/zeker geen omgebouwde of identificerende vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |