Valt allemaal bij mij ofzo, mag wel weer stoppen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:48 schreef Haags het volgende:
Het zuid westen waar regen het hardst nodig is valt geen ene pleuris.
Af en toe vallen er een paar druppels die al gelijk verdampen zodra ze de grond rakenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:48 schreef Haags het volgende:
Heeft hier schijnbaar geonweerd vannacht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:48 schreef Haags het volgende:
Voor het eerst dat ik iemand negatief zie over het heerlijke petrichorquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Af en toe vallen er een paar druppels die al gelijk verdampen zodra ze de grond rakenMaar het 'bevochtigd' wel een beetje waardoor alle stinkluchtjes vrijkomen, een soort petri-goor lucht
De eerste uitademing van de aarde, warme wierook van de grond, de geur van ontwakende aarde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik iemand negatief zie over het heerlijke petrichor
Omdat dit geen petrichor lucht was, daarvoor was het te weinig regenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik iemand negatief zie over het heerlijke petrichor
Het is echt allemaal hier rond Utrecht he? In Nieuwegein blijft het ook maar met bakken uit de lucht komen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Valt allemaal bij mij ofzo, mag wel weer stoppen.
Jup en gezellig gedonder erbij wel langzaam maar al paar uur bezig inmiddelsquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:27 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Het is echt allemaal hier rond Utrecht he? In Nieuwegein blijft het ook maar met bakken uit de lucht komen.
Valt er met de regen van komende week erbij dusdanig veel in de Bilt dat augustus ineens een te natte maand wordtquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jup en gezellig gedonder erbij wel langzaam maar al paar uur bezig inmiddels
Dat zou dé grap zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Valt er met de regen van komende week erbij dusdanig veel in de Bilt dat augustus ineens een te natte maand wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |