abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221558336
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Als ik (naar mijn voorbeeld) in de Oekraine zou mogen blijven, en ik overtreed de wet niet, en ik zoek een fijne vrouw, dan begin ik daar een leven, ondanks dat de gemeenschap mij liever kwijt dan rijk is.

Die Russische oorlog heeft roet in het eten gegooid, maar het scheelde niet veel, of je zou met mij hier niet meer kunne discussieren.

Immigranten zoeken naar een beter leven. Ik vind dat dat moet kunnen. Mochten er mensen zijn die het daar niet mee eens zijn, moeten ze maar gaan zeiken/demonstreren bij de beleidsmakers en niet bij de mensen die hier naar toe reizen.
Dat die mensen een beter leven zoeken is prima. Mijn zegen hebben ze. Alleen niet hier, ze veroorzaken hier vooral de bekende overlast. Ben met je eens dat de overheid daar op zou moeten acteren. Alleen, politici in Nederland zijn ongeveer net zo nuttig als bontjassen in een woestijn.
Dus daar hoeven we ook niks van te verwachten
  woensdag 12 augustus 2026 @ 20:49:45 #127
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221558388
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:45 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dat die mensen een beter leven zoeken is prima. Mijn zegen hebben ze. Alleen niet hier, ze veroorzaken hier vooral de bekende overlast. Ben met je eens dat de overheid daar op zou moeten acteren. Alleen, politici in Nederland zijn ongeveer net zo nuttig als bontjassen in een woestijn.
Dus daar hoeven we ook niks van te verwachten
Feit blijft dat de beleidsmakers verantwoordelijk zijn.

Daar zouden de pijlen op gericht moeten worden.
Als die blokkeerfriezen hun frustrerende gedrag willen gaan uiten, dan moeten ze naar Den Haag rijden en daar kijken we verder, dus niet onschuldige mensen dwarsbomen die zich van geen kwaad zijn bewust.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221558638
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 13:58 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Moet dat echt uitgelegd worden?
Ja want het is onzin.
pi_221559175
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik was jaren terug van plan om een bestaan te bouwen in de Oekraïne, ik was me van geen kwaad bewust, ik zocht gewoon ruimte en rust.
Waar zou je wonen? Hoe zou je je geld verdienen? Je krijgt in Oekraine geen woning en uitkering, dus zou je op zn minst hierover nadenken toch?
Men komt naar Nederland, want huis en uitkering, daar gaat iedereen van uit. Dit beeld moet veranderen, men zou eigenlijk filmpjes uit de Schilderswijk of Overvecht in moeten zetten als propaganda tegen migratie naar NL.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 22:25:23 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221559217
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 22:18 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
Waar zou je wonen? Hoe zou je je geld verdienen? Je krijgt in Oekraine geen woning en uitkering, dus zou je op zn minst hierover nadenken toch?
Men komt naar Nederland, want huis en uitkering, daar gaat iedereen van uit. Dit beeld moet veranderen, men zou eigenlijk filmpjes uit de Schilderswijk of Overvecht in moeten zetten als propaganda tegen migratie naar NL.
Nee hoor, huis, familie, en werk.
Binnen die culturen is het gebruikelijk dat men werkt en geld binnenharkt voor vrouw en kroost. Ik heb het zelf gezien.
pi_221559225
Busje vol met alleenstaande mannen. Wat zullen ze bang zijn geweest, ach germ. Normaal spuit het testosteron ze uit de oren en nu zijn ze oh zo zielig.
U MAD?
  woensdag 12 augustus 2026 @ 22:34:37 #132
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221559260
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Busje vol met alleenstaande mannen. Wat zullen ze bang zijn geweest, ach germ. Normaal spuit het testosteron ze uit de oren en nu zijn ze oh zo zielig.
Als ze (geheel terecht) iets tegen die blokkeerfriezen hadden gedaan dan schreeuwde men moord en brand in de media. Dat is mooi niet gebeurd.
pi_221559307
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 22:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Als ze (geheel terecht) iets tegen die blokkeerfriezen hadden gedaan dan schreeuwde men moord en brand in de media. Dat is mooi niet gebeurd.
Zullen wel in opdracht hun gemak hebben moeten houden. Alles om een derdewereldland te creëren!
U MAD?
pi_221559350
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
nu zijn ze oh zo zielig.
Maar ze zijn gevlucht voor oorlog en geweld, snap dat nou :P Net zoals al die vrouwen en kinderen die je op magische wijze nooit ziet in de asielstroom.
pi_221559405
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 22:47 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Maar ze zijn gevlucht voor oorlog en geweld, snap dat nou :P Net zoals al die vrouwen en kinderen die je op magische wijze nooit ziet in de asielstroom.
Allemaal dood?
U MAD?
pi_221559454
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kun je het ze kwalijk nemen?
Ja, dat doe ik toch?

quote:
Die mensen komen voor een beter leven, regel dus gewoon werk en een bestaan.
Dus ze bedonderen de boel en krijgen daarmee gratis eten en onderdak en straks een felbegeerd huis en een uitkering?

quote:
Of anders zoals sommige willen, een strenge uitzetting, maar ga die mensen niet beschuldigen of dwarsbomen. keer je punten/frustratie tegen het beleid, en niet tegen de mensen die simpelweg een beter leven zoeken.
Ze zoeken niet simpelweg een beter leven, ze zoeken een gespreid bedje. Ze dringen luilekkerland binnen onder valse voorwendselen, een beter leven hadden ze ook wel elders kunnen maken.

quote:
Ik was jaren terug van plan om een bestaan te bouwen in de Oekraïne, ik was me van geen kwaad bewust, ik zocht gewoon ruimte en rust.
En wat vonden de Oekraïners van je wens om door hen gehuisvest en onderhouden te worden?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221559761
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 22:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee hoor, huis, familie, en werk.
Binnen die culturen is het gebruikelijk dat men werkt en geld binnenharkt voor vrouw en kroost. Ik heb het zelf gezien.
Legendarisch inderdaad, die Somalische en Syrische werkethiek. Vandaar natuurlijk ook die voorbeeldige arbeidsparticipatie.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 03:22:02 #138
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221559777

[ Bericht 100% gewijzigd door FlippingCoin op 13-08-2026 03:39:35 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221559835
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Feit blijft dat de beleidsmakers verantwoordelijk zijn.

Daar zouden de pijlen op gericht moeten worden.
Als die blokkeerfriezen hun frustrerende gedrag willen gaan uiten, dan moeten ze naar Den Haag rijden en daar kijken we verder, dus niet onschuldige mensen dwarsbomen die zich van geen kwaad zijn bewust.
Mensen die hun paspoorten weggooien, liegen over waar ze vandaan komen en redenen verzinnen waarom ze vooral recht hebben op toelating kan ik niet echt onschuldig noemen. Dat zijn indringers.
Die vergelijk ik met volk dat aan de deur oude vrouwtjes berooft met een babbeltruc. Daar heb je niks aan.
pi_221560058
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Jij bent zeker niet getrouwd he :')
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
pi_221563992
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Als ik (naar mijn voorbeeld) in de Oekraine zou mogen blijven, en ik overtreed de wet niet, en ik zoek een fijne vrouw, dan begin ik daar een leven, ondanks dat de gemeenschap mij liever kwijt dan rijk is.

Die Russische oorlog heeft roet in het eten gegooid, maar het scheelde niet veel, of je zou met mij hier niet meer kunne discussieren.

Immigranten zoeken naar een beter leven. Ik vind dat dat moet kunnen. Mochten er mensen zijn die het daar niet mee eens zijn, moeten ze maar gaan zeiken/demonstreren bij de beleidsmakers en niet bij de mensen die hier naar toe reizen.
Waarom zou de gemeenschap jou liever kwijt dan rijk zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')