Als het niet in naam is dan wel in gedachtengoed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:24 schreef Filosoofert het volgende:
huh als de vvd geen stemmen krijgt krijgen we toch geen vvd?
Wat ook meespeelt is dat er genoeg mensen zijn die maar op de VVD blijven stemmen vanwege hun stokpaardje, de hypotheekrenteaftrek (HRA). Iets wat ze wat mij betreft per direct mogen afschaffen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:21 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vind het ook altijd heel bijzonder. Stemmen op rechts-economisch beleid en vervolgens huilen dat sociale zekerheden, gezondheidszorg steeds verder wordt uitgekleed en grote bedrijven uit de wind gehouden worden
Inderdaad, maar dan moeten we helemaal terug naar Kabinet-Den Uyl vrees ik...quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:03 schreef Cupfighter het volgende:
Een kabinet zonder de VVD zou een keer mooi zijn
Misschien krijgen we begin 2027 een nieuwe kans om te stemmen iv valpartij huidig kabinetquote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:15 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan moeten we helemaal terug naar Kabinet-Den Uyl vrees ik...
Nee, daar zitten we op te wachten. Weer maanden een demissionair kabinet en formatie omdat de kiezer weer acher allerlei rechts-populistische one-issue splinterpartijtjes aanloopt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:03 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Misschien krijgen we begin 2027 een nieuwe kans om te stemmen iv valpartij huidig kabinet
Trek je nu het algemeen kiesrecht in twijfel? En wat zouden 'slimme' mensen dan moeten stemmen volgens jou?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 15:16 schreef RM-rf het volgende:
109 jaar Algemeen Kiesrecht in Nederland
Overigens ligt het volgens mij niet aan de VVD ( https://vvdofficial.com/ ) , maar vooral aan de Kiezers, wat een stelletje domme masochistische schapen..
Daarom, stem enkel nog op de Leopards Eating People's Faces Party!
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |