Ik kijk nu dit filmpje op dumpo,
https://www.dumpert.nl/item/100158993_9cf748f1En iedereen blijkbaar helemaal enthousiast over de agent.
Ik zit bijna 5 minuten naar een idioot te kijken, die het blijkbaar supergaaf vindt om met zijn opname de media te bereiken en er een amusements-item van te maken. Dus rekt hij zijn achtervolging nog even flink uit, terwijl hij al 10 mogelijkheden heeft gehad om die gast van zn scooter te schoppen. maar nee hoor, die lul laat hem nog minuten langer een gevaar vormen voor: Oma's, spelende kinderen, moeders met kinderen en ga zo die verder.
Zegt die idioot vanaf 1:40, 'ik kan hem er wel vanaf duwen, maar goed ja, hoe komt zo'n jongen ten val"?
Ten eerste draagt die koter een helm, en als hij z'n bek of been openhaalt is dat lekker zijn eigen schuld.
Op 2:10 zegt hij het gewoon weer, na zijn "Amsterdam pride lowkick": "Maar ook hier geldt weer, als ik hem eraf duw en hij valt met zijn hoofd op de stoeprand, dat is ook mijn verantwoording"
Nee lullo, dat is zijn verantwoordelijkheid. En daarnaast heeft hij een helm op, dus wat praat je dom!
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.