abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221545758
Ik kijk nu dit filmpje op dumpo, https://www.dumpert.nl/item/100158993_9cf748f1
En iedereen blijkbaar helemaal enthousiast over de agent.
Ik zit bijna 5 minuten naar een idioot te kijken, die het blijkbaar supergaaf vindt om met zijn opname de media te bereiken en er een amusements-item van te maken. Dus rekt hij zijn achtervolging nog even flink uit, terwijl hij al 10 mogelijkheden heeft gehad om die gast van zn scooter te schoppen. maar nee hoor, die lul laat hem nog minuten langer een gevaar vormen voor: Oma's, spelende kinderen, moeders met kinderen en ga zo die verder.
Zegt die idioot vanaf 1:40, 'ik kan hem er wel vanaf duwen, maar goed ja, hoe komt zo'n jongen ten val"?
Ten eerste draagt die koter een helm, en als hij z'n bek of been openhaalt is dat lekker zijn eigen schuld.

Op 2:10 zegt hij het gewoon weer, na zijn "Amsterdam pride lowkick": "Maar ook hier geldt weer, als ik hem eraf duw en hij valt met zijn hoofd op de stoeprand, dat is ook mijn verantwoording"

Nee lullo, dat is zijn verantwoordelijkheid. En daarnaast heeft hij een helm op, dus wat praat je dom! :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221545796
Was jij niet degene die het opblazen van een flitscamera toejuichte?
pi_221545981
persoonlijk stel ik voor de popo een ak47 te geven

deze gozer had toch binnen 3 seconden van ze kutbrommer af gepopt moeten worden
pi_221546013
Twee lullo's in de bocht. Mogen van mij allebei een maandje op water en brood.
  Redactie Frontpage dinsdag 11 augustus 2026 @ 07:35:08 #5
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_221546015
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 00:37 schreef -Sigaartje het volgende:
Het is nogal selectief allemaal die verontwaardiging.
Ta mčre
El Coņo
ウイスキー
pi_221546027
TS snapt het gewoon weer niet..

Politie heeft zeer netjes en goed gehandeld in deze. Hulde daarvoor! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221546103
Op die momenten in het begin dat hij door het park rijdt, met links en rechts gras, had hij hem er best vanaf kunnen duwen zonder al te grote schade. Dus klein beetje eens met TS.

Maar tegelijkertijd zie ik nergens de "oma's, spelende kinderen, en moeders met kinderen" waar TS het over heeft, dus wat dat betreft weer helemaal mee oneens. Er is niemand op straag te zien in dat uitgestorven spookdorp. Dus toch oneens met TS.

Maar ik snap vooral niet waarom mensen met drugs altijd zo achterlijk zijn om de aandacht te trekken. Altijd in een golf GTI rijden of dus een scooter zonder nummerbord... Bezorg je pillen gewoon in een Toyota aygo of op een omafiets met fietstassen, en geen enkele agent kijkt naar je om. |:(
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_221546106
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 00:08 schreef Viesdik het volgende:
Ik kijk nu dit filmpje op dumpo, https://www.dumpert.nl/item/100158993_9cf748f1
En iedereen blijkbaar helemaal enthousiast over de agent.
Ik zit bijna 5 minuten naar een idioot te kijken, die het blijkbaar supergaaf vindt om met zijn opname de media te bereiken en er een amusements-item van te maken. Dus rekt hij zijn achtervolging nog even flink uit, terwijl hij al 10 mogelijkheden heeft gehad om die gast van zn scooter te schoppen. maar nee hoor, die lul laat hem nog minuten langer een gevaar vormen voor: Oma's, spelende kinderen, moeders met kinderen en ga zo die verder.
Zegt die idioot vanaf 1:40, 'ik kan hem er wel vanaf duwen, maar goed ja, hoe komt zo'n jongen ten val"?
Ten eerste draagt die koter een helm, en als hij z'n bek of been openhaalt is dat lekker zijn eigen schuld.

Op 2:10 zegt hij het gewoon weer, na zijn "Amsterdam pride lowkick": "Maar ook hier geldt weer, als ik hem eraf duw en hij valt met zijn hoofd op de stoeprand, dat is ook mijn verantwoording"

Nee lullo, dat is zijn verantwoordelijkheid. En daarnaast heeft hij een helm op, dus wat praat je dom! :')
Hoe kan dat eigenlijk dat hij met zijn motor zoveel moeite moet doen om een scooter in the halen?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 08:32:16 #9
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221546158
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_221546297
quote:
Ik snap ACAB niet zo goed. Politie is gewoon een knokploeg van de overheid en rechtstaat, maar ben je tegen de die twee dan noemen linkse wappies je opeens een nazi. :')
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 12:22:30 #11
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221547466
Ik vind dat stukje door het gras toch wel beangstigend. Je ziet niet wat er in dat gras ligt en er zou zelfs een sloot kunnen liggen ofzo. Verder heb ik weinig op te merken aan de agent, op dat moment met die fietser die hij bijna aanrijdt na.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221548304
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 00:37 schreef -Sigaartje het volgende:
yes dat was ik..
heb je er nog een vraag over?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221548442
Sowieso moet Nederlandse politie veel harder optreden tegen nektasjes.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:13:31 #14
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221548457
Ben vroeger ook 2x gevlucht op de scooter, 1x van een politie busje en een x van een undercover politieauto :')

beide keren gewoon weggekomen. B-)

was trouwens wegens: met blauwe neon aan rijden :')
en zonder helm rijden :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:13:36 #15
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221548459
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 07:18 schreef Jahr00n het volgende:
persoonlijk stel ik voor de popo een ak47 te geven

deze gozer had toch binnen 3 seconden van ze kutbrommer af gepopt moeten worden
ik stel voor de politie op te heffen

prutsers zijn het, geef mensen gewoon het recht zichzelf en naasten te beschermen met geweld
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221548484
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 14:13 schreef junkiesietze het volgende:

was trouwens wegens: met blauwe neon aan rijden :')

_O_ Fucking baas ik had dat ook op mijn scooter. Zelf ingebouwd en de schakelaar helemaal verstopt en zo.

En dikke terugloper eronder waar de hele wijk gek van werd _O_

Kijk dat waren nog eens tijden. Veel beter dan die gay nektasjes en fatbikes die je vandaag de dag hebt.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:25:09 #17
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221548499
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 14:19 schreef incel het volgende:

[..]
_O_ Fucking baas ik had dat ook op mijn scooter. Zelf ingebouwd en de schakelaar helemaal verstopt en zo.

En dikke terugloper eronder waar de hele wijk gek van werd _O_

Kijk dat waren nog eens tijden. Veel beter dan die gay nektasjes en fatbikes die je vandaag de dag hebt.
toen hadden we tenminste ook nog geen kentekens, dus ookal zagen ze je verzekeringplaatje, konden ze geen reet mee
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221548565
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 14:25 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
toen hadden we tenminste ook nog geen kentekens, dus ookal zagen ze je verzekeringplaatje, konden ze geen reet mee
Ik had wel een scooter met kenteken ;( Was toen ze net dat AM rijbewijs hadden ingevoerd ipv brommercertificaat
pi_221548953
Bejaardenhuizen moeten oma ook niet zomaar weg laten lopen. Spelende kinderen? Waar? Sinds 2007 niet meer gezien. Straat is voor echte mannen. Bejaarden horen achter de geraniums en kinderen achter de spelcomputers.
pi_221549126
ik ben 1 x gepak door popo weetje kwas dronke en moest pisse jeweettoch toen rende k weg weetjewel lmao maar toen had ik wle in boeie geslage dhs FUCK POPO ACAB boete owk nie betalt natuurlyk whwhehe :p
Lekker romig
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 19:12:24 #21
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221550228
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 09:18 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Ik snap ACAB niet zo goed. Politie is gewoon een knokploeg van de overheid en rechtstaat, maar ben je tegen de die twee dan noemen linkse wappies je opeens een nazi. :')
Ik snap jouw post niet zo goed.
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')