Het is nogal selectief allemaal die verontwaardiging.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 00:37 schreef -Sigaartje het volgende:
Was jij niet degene die het opblazen van een flitscamera toejuichte?
Hoe kan dat eigenlijk dat hij met zijn motor zoveel moeite moet doen om een scooter in the halen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 00:08 schreef Viesdik het volgende:
Ik kijk nu dit filmpje op dumpo, https://www.dumpert.nl/item/100158993_9cf748f1
En iedereen blijkbaar helemaal enthousiast over de agent.
Ik zit bijna 5 minuten naar een idioot te kijken, die het blijkbaar supergaaf vindt om met zijn opname de media te bereiken en er een amusements-item van te maken. Dus rekt hij zijn achtervolging nog even flink uit, terwijl hij al 10 mogelijkheden heeft gehad om die gast van zn scooter te schoppen. maar nee hoor, die lul laat hem nog minuten langer een gevaar vormen voor: Oma's, spelende kinderen, moeders met kinderen en ga zo die verder.
Zegt die idioot vanaf 1:40, 'ik kan hem er wel vanaf duwen, maar goed ja, hoe komt zo'n jongen ten val"?
Ten eerste draagt die koter een helm, en als hij z'n bek of been openhaalt is dat lekker zijn eigen schuld.
Op 2:10 zegt hij het gewoon weer, na zijn "Amsterdam pride lowkick": "Maar ook hier geldt weer, als ik hem eraf duw en hij valt met zijn hoofd op de stoeprand, dat is ook mijn verantwoording"
Nee lullo, dat is zijn verantwoordelijkheid. En daarnaast heeft hij een helm op, dus wat praat je dom!
Ik snap ACAB niet zo goed. Politie is gewoon een knokploeg van de overheid en rechtstaat, maar ben je tegen de die twee dan noemen linkse wappies je opeens een nazi.quote:
yes dat was ik..quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 00:37 schreef -Sigaartje het volgende:
Was jij niet degene die het opblazen van een flitscamera toejuichte?
ik stel voor de politie op te heffenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 07:18 schreef Jahr00n het volgende:
persoonlijk stel ik voor de popo een ak47 te geven
deze gozer had toch binnen 3 seconden van ze kutbrommer af gepopt moeten worden
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:13 schreef junkiesietze het volgende:
was trouwens wegens: met blauwe neon aan rijden
toen hadden we tenminste ook nog geen kentekens, dus ookal zagen ze je verzekeringplaatje, konden ze geen reet meequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:19 schreef incel het volgende:
[..]Fucking baas ik had dat ook op mijn scooter. Zelf ingebouwd en de schakelaar helemaal verstopt en zo.
En dikke terugloper eronder waar de hele wijk gek van werd
Kijk dat waren nog eens tijden. Veel beter dan die gay nektasjes en fatbikes die je vandaag de dag hebt.
Ik had wel een scooter met kentekenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:25 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
toen hadden we tenminste ook nog geen kentekens, dus ookal zagen ze je verzekeringplaatje, konden ze geen reet mee
Ik snap jouw post niet zo goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 09:18 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik snap ACAB niet zo goed. Politie is gewoon een knokploeg van de overheid en rechtstaat, maar ben je tegen de die twee dan noemen linkse wappies je opeens een nazi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |