quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Was wel tevreden voor een eerste keer![]()
De oudste dochter kan zulke strakke lijntjes schilderen.. maar ja, die maakt ook de prachtigste handschoenen millimeter voor millimeter.
Dit is haar werk, zie je ook meteen hoe mooi het wordt na afbakken. De ene schaal had ze paar weken eerder gemaakt, dit was haar 4e keer al hier
Ook zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
😳 heb je in het baktopic gekeken? Blues in CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #42quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind croissants uit blik smerig.
Dat moest ik even zeggen.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:42 schreef Blues het volgende:
Ik had een superleuke dag met vriendin en dochters![]()
Mijn inspiratie voorbeeld (Mirò) op een bord geschilderd. Nog moeilijk!!
Maar heel leuk. Tip om te doen!
Ze hebben enorm veel keus in waar je op kunt schilderen. Zij bakken het af en dan wordt de kleur ook heel helder.Wat een leuke middag en best goed resultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Affiches van Mirò heeft jarenlang op mijn studentenkamer gehangen.![]()
Kleurrijk ook.
quote:
Hm. Ik ook, en ik kan me niet voorstellen dat ik toen naar Lloret mocht van mijn ouders. Verduistering was in november zie ik. Dus dan was ik in 99 op vakantie, Mallorca, in augustus.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:53 schreef Clubsoda het volgende:
In 1994 ging ik naar de middelbare school
Mettertijd - als je oud bent - komen de details terug hoor. Wees gerust.quote:Op zondag 9 augustus 2026 20:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hm. Ik ook, en ik kan me niet voorstellen dat ik toen naar Lloret mocht van mijn ouders. Verduistering was in november zie ik. Dus dan was ik in 99 op vakantie, Mallorca, in augustus.
Ik moet eens wat dingen van vroegah gaan noteren, mijn geheugen laat 't afweten
Oh die is leuk!quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:48 schreef Syrena het volgende:
[..]![]()
Ik heb oa. deze besteld bij Qwertee:
https://www.qwertee.com/shop/tees/believe-in-your-shelf
Ik wil 'm 1x naar mijn werk aan. Aangezien onze nieuwe teamleider laatst een Nijntje T-shirt van de Hema aan had denk ik dat het wel kan
Ben je toch jong.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:53 schreef Clubsoda het volgende:
In 1994 ging ik naar de middelbare school
quote:Op maandag 10 augustus 2026 00:15 schreef Sarabi het volgende:
Bij de vorige eclipse weer ik nog dat ze zeiden dat je door een cd moest kijkenik dacht dat ze het lege rondje in het midden bedoelde....
Ach ik was jong.
Mwah nog niet 100% normaal. Continu nog wel een gevoel dat hij dicht zit maar ik ben daar zo gewendt aan geraakt dat ik het eigenlijk niet meer merk. Behalve in de ochtenden als ik net wakker ben.quote:Op maandag 10 augustus 2026 00:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het trouwens met je oor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |