Hmmm... Kweenie wat ik hier van moet denken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tegenwoordig ben je een doorzetter als je in weerwil van alle tegenwerking tóch nog rookt. Hulde!
Ik ook 8 jaar gestopt.quote:
We kopen het tegenwoordig allemaal buiten de officiėle nationale kanalen, dat vinden we ethisch beter te verantwoorden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind rokers prima. Ze leveren lekker veel accijns op en gaan mooi vroeg dood.
Nou nee, het is vooral de nicotine die je doorzettingsvermogen bepaalt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tegenwoordig ben je een doorzetter als je in weerwil van alle tegenwerking tóch nog rookt. Hulde!
Jupquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ook 8 jaar gestopt.
Zou morgen weer willen beginnen maar tis zo duur en ongezond
Die markt wordt inderdaad steeds populairder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We kopen het tegenwoordig allemaal buiten de officiėle nationale kanalen, dat vinden we ethisch beter te verantwoorden.
Goede eerste stap @Chandlerquote:Op zondag 9 augustus 2026 20:37 schreef Chandler het volgende:
Ik helaas ook nog
Maar vanaf maandag over ruim een week, als ik weer aan het werk mag, laat ik mijn rookwaar in de auto en ga ik pogen niet meer te roken op het werk, dus alleen voor of na nog.
Ieder stapje is er 1.
Geld is het niet om te doen, vooral energie en gezondheid!quote:Op maandag 10 augustus 2026 07:07 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Goede eerste stap @:Chandler
Ik hoor mensen vaak zeggen dat afbouwen of stuk minder roken niet kan. Maar dat ligt aan de persoon. Ik kan dat bv ook. Voor mijn broer is 1 sigaret teveel en pakje te weinig.
Gaat je wel veel geld schelen als je al stuk minder per dag rookt.
Rook je illegale?quote:Op maandag 10 augustus 2026 08:06 schreef Chandler het volgende:
[..]
Geld is het niet om te doen, vooral energie en gezondheid!
Voor de Duitse staatskas ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind rokers prima. Ze leveren lekker veel accijns op en gaan mooi vroeg dood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |