quote:Het rijbewijs van de bestuurder (19) van de auto waarmee gisteravond bij Westkapelle een ernstig ongeval plaatsvond, is ingenomen door de politie. Bij het ongeluk raakten twee mensen zwaar gewond.
Rond 18.45 uur raakte de auto met daarin vier personen van de weg op de Prelaatweg bij Westkapelle. In de auto zaten drie broers en een vriend. Een van de inzittenden werd uit de auto geslingerd. Twee van de vier personen die in de auto zaten raakten zwaargewond. Een daarvan, een 14-jarige jongen uit Kootwijkerbroek, is met de traumahelikopter naar het ziekenhuis in Rotterdam gebracht, volgens de politie.
Politie doet onderzoek
De andere drie inzittenden zijn met ambulances naar het ziekenhuis gebracht. Over de ernst van hun verwondingen is niets bekend. Bij de bestuurder, een 19-jarige man uit Apeldoorn, is een blaas- en speekseltest afgenomen. Uit die test bleek dat hij niet reed onder invloed.
De politie onderzoekt hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren en heeft de betrokken auto in beslag genomen. Ook zoekt de politie getuigen. Vanwege het onderzoek is de Prelaatweg tussen de Baaiweg en de Rijkesweg gisteravond afgesloten geweest.
Net zoals toen in Heibloem hoop ik dat de boom in elk geval in orde is en hier doorheen weet te komen.quote:
Enige dat ik weet is dat het een zwaar conservatieve kut provincie is, maar hoe dat te maken heeft met auto ongelukken moeten we even over brainstormen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:17 schreef nostra het volgende:
Wat is dat toch met Zeeland. Zelfs in de hypothetische situatie dat ik met 1,5 liter Jack Daniels op achter het stuur kruip, moet ik daar echt mijn bést doen om tegen een boom te rijden, maar iedereen en zijn moeder heeft daar geen moeite mee blijkbaar.
Die boom in Heibloem was niet in orde. Die heeft flink wat schade gekregen door de auto, dat zegt ook genoeg over hoe hard die gek (RIP) had gereden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:27 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Net zoals toen in Heibloem hoop ik dat de boom in elk geval in orde is en hier doorheen weet te komen.
Het zal me jeuken wat er met dit soort idioten gebeurt.
RIP boom. Die gek brandt maar lekker in de hel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die boom in Heibloem was niet in orde. Die heeft flink wat schade gekregen door de auto, dat zegt ook genoeg over hoe hard die gek (RIP) had gereden.
De boom zal nog leven, maar in orde zou ik hem niet noemen. Moet je eens kijken wat voor een klap dat geweest is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:32 schreef PurifieR het volgende:
[..]
RIP boom. Die gek brandt maar lekker in de hel.
Klopt. En dan is er nog volk wat alle bomen langs de wegen weg zou willen halenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De boom zal nog leven, maar in orde zou ik hem niet noemen. Moet je eens kijken wat voor een klap dat geweest is.
Zelden zoiets gezien. Die heeft echt wat kilometers per uur op de teller gehad.
[ afbeelding ]
Vlak Apeldoorn en Kootwijkerbroek niet uit! #OPquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Enige dat ik weet is dat het een zwaar conservatieve kut provincie is, maar hoe dat te maken heeft met auto ongelukken moeten we even over brainstormen.
Ik zie hier kansen voor een nieuwe Ter Land, Ter Zee en in door de Luchtquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een salto uit de Alto!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:38 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Klopt. En dan is er nog volk wat alle bomen langs de wegen weg zou willen halenom fucking wegpiraten te beschermen
![]()
Allebei niet bekend mee, maar ik neem het van je aan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:21 schreef maily het volgende:
[..]
Vlak Apeldoorn en Kootwijkerbroek niet uit! #OP
Misschien zouden we iets kunnen bedenken en verplicht stellen om te gebruiken in een auto, dat in het geval van een ongeluk, je niet uit de auto geslingerd kan worden?quote:Een van de inzittenden werd uit de auto geslingerd.
Een paar jaar terug was er een ernstig ongeluk in Amsterdam Noord, vonden ze een dag later nog eens een gast achter de geluidsmuur die daar overheen geslingert was.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een salto uit de Alto!
Ook dat zou niet verplicht moeten zijn, maar de uitvinding is wel handig ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:39 schreef vosss het volgende:
Misschien zouden we iets kunnen bedenken en verplicht stellen om te gebruiken in een auto, dat in het geval van een ongeluk, je niet uit de auto geslingerd kan worden?
Het zou kunnen dat het gordelsysteem niet correct werkte ...quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien zouden we iets kunnen bedenken en verplicht stellen om te gebruiken in een auto, dat in het geval van een ongeluk, je niet uit de auto geslingerd kan worden?
Ow wacht, dat bestaat al en normale mensen gebruiken dat ook gewoon. Het heet een autogordel!
Laat deze geslingerde een voorbeeld zijn voor alle "stoere" mensen die lekker zelf wel bepalen of ze een gordel gebruiken of niet.
RIP aan de nabestaanden.
Ben ook wel benieuwd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 14:11 schreef SimonB. het volgende:
Waarom is zijn rijbewijs ingenomen? Hij was niet onder invloed en er staat ook nog niet vast dat hij te hard heeft gereden want dat is nog in onderzoek.
Volgens mij kan dat bij vermoeden ook, maar weet niet of dit standaard is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 14:11 schreef SimonB. het volgende:
Waarom is zijn rijbewijs ingenomen? Hij was niet onder invloed en er staat ook nog niet vast dat hij te hard heeft gereden want dat is nog in onderzoek.
Hypothetisch dus je hebt geen flauw idee hoe het daar is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:17 schreef nostra het volgende:
Wat is dat toch met Zeeland. Zelfs in de hypothetische situatie dat ik met 1,5 liter Jack Daniels op achter het stuur kruip, moet ik daar echt mijn bést doen om tegen een boom te rijden, maar iedereen en zijn moeder heeft daar geen moeite mee blijkbaar.
Dat is juist het gevaar in Zeeland je gaat te snel veel te hard omdat het daar zo leeg is. Er zijn helaas mensen die niet kunnen rijden en die 19 jarige bestuurder is daar eentje van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:17 schreef nostra het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:35 schreef Harvest89 het volgende:
Moet je eens kijken wat voor een klap dat geweest is.
Dat is niet de boom uit dit ongelukquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:02 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]![]()
Lijkt wel een verfrommelde vuilniszak
Nee, snap ik. Ik verwonderde vooral om de auto op die foto die er niet meer uitziet als autoquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:04 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is niet de boom uit dit ongeluk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |