Misschien dan maar 2 mannen daten als single moeder!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:04 schreef miss_sly het volgende:
Nee.
Sowieso is er voor iedere single moeder een vader, al dan niet ook single. Daarnaast slaat het echt nergens op.
Is dit gebaseerd op onderzoek of doe je gewoon een aanname?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:00 schreef Uncle_Cheech het volgende:
- Stabiel twee ouder gezin.
Pakt meestal beter uit dan overbelaste single parent.
Dit hangt natuurlijk helemaal van de financiële situatie van de personen in kwestie af.quote:- verlichting op de sociale voorzieningen.
Ja, alsof alle vrijgezelle mannen roken, drinken en zuipen?quote:- Minder alcohol en gebruik van andere middelen door de mannen. Wegens gezins verantwoordelijkheid en omdat het financieel niet meer te veroorloven is.
Of juist niet omdat ze na 3 maanden weer uit elkaar gaan...quote:- forse uitbreiding op de woningmarkt.
Hoef ik niet verder uit te leggen denk ik.
Want iedereen die vrijgezel is voelt zich eenzaam en heeft psychische klachten?quote:- veel minder psychische klachten vanwege eenzaamheid.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Nieuwe user, weer achterlijke topics over daten, verplicht daten in dit geval.
I smell a rat.
Eens met dat het totaal nergens op slaat, maar er is natuurlijk niet altijd voor iedere single ouder ook een single ouder van het andere geslacht. Die kunnen alweer niet single zijn of hartstikke dood. Of dat man/vrouw precies gelijk is waag ik te betwijfelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:04 schreef miss_sly het volgende:
Nee.
Sowieso is er voor iedere single moeder een vader, al dan niet ook single. Daarnaast slaat het echt nergens op.
Misschien, heel misschien zijn die single mensen gewoon happy single.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:00 schreef Uncle_Cheech het volgende:
Er zijn veel single ouder gezinnen in dit land, voor het grootste gedeelte single moeders. Die leunen niet zelden ook heerl erg op ons sociale stelsel.
Er zijn ook erg veel single mannen, jong en oud, veel met goede baan maar prive onbelast. Veel drinken, gebruiken en uitgaan.
Zou het min of meer economisch en maatschappelijk een goede zaak zijn deze twee groepen verplicht met elkaar in contact te brengen?
Wel kijken naar matchende criteria natuurlijk. En niet lukraak.
Het is op zich ook geen onbekend verschijnsel in het verleden geweest om twee bijstandsgerechtigden die veel bij elkaar hokken te korten op hun uitkering zodat ze samen gingen wonen.
Je lost op deze manier ook gelijk een aantal sociale en maatschappelijke problemen op.
- Stabiel twee ouder gezin.
Pakt meestal beter uit dan overbelaste single parent.
- verlichting op de sociale voorzieningen.
- Minder alcohol en gebruik van andere middelen door de mannen. Wegens gezins verantwoordelijkheid en omdat het financieel niet meer te veroorloven is.
- forse uitbreiding op de woningmarkt.
Hoef ik niet verder uit te leggen denk ik.
- veel minder psychische klachten vanwege eenzaamheid.
Ik laat hier maar even een proefballonnetje op.
Wat zeggen jullie? 🤔
Wees zo goed mij op sommige punten te corrigeren en bij te schaven.
Het gaat me om de idiote en terugkerende stelling dat er vooral veel single moeders zouden zijn. Die zijn over het algemeen allemaal moeder geworden met een man. Doorgaans als zij dan een single moeder is, is hij een single vader.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Eens met dat het totaal nergens op slaat, maar er is natuurlijk niet altijd voor iedere single ouder ook een single ouder van het andere geslacht. Die kunnen alweer niet single zijn of hartstikke dood. Of dat man/vrouw precies gelijk is waag ik te betwijfelen.
een hele kudde..quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Nieuwe user, weer achterlijke topics over daten, verplicht daten in dit geval.
I smell a rat.
Nou ja, het is een steeds terugkerende bepaald types "nieuwe" user ook elke keer. Nooit is er 1 die spontaan lekker meepost in bijv het PSV topic of films, auto's, het is altijd daten, seks en dan met de raarste insteekquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:38 schreef Managarm het volgende:
[..]
een hele kudde..
Ik denk dat al die gefrustreerde mannetjes maar met elkaar moeten gaan daten.
Hee! hoo! Wil je mij uitmaken voor Jan Roos of Marco Borsato?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het is een steeds terugkerende bepaald types "nieuwe" user ook elke keer. Nooit is er 1 die spontaan lekker meepost in bijv het PSV topic of films, auto's, het is altijd daten, seks en dan met de raarste insteek.
En wellicht is dat een idee, maar ook dan lijkt me dwang niet de oplossing.
Ik ben dan ook verheven, kan ik ook niets aan doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:34 schreef Uncle_Cheech het volgende:
[..]
Hee! hoo! Wil je mij uitmaken voor Jan Roos of Marco Borsato?
Wat heb jij trouwens met andermans forumvoorkeuren te maken? Je voelt je nogal moreel verheven boven nieuwkomers die niet posten waar jij wilt of niet? 😡
Eerst een paar reacties in random topics en dan BAM in R&P enzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het is een steeds terugkerende bepaald types "nieuwe" user ook elke keer. Nooit is er 1 die spontaan lekker meepost in bijv het PSV topic of films, auto's, het is altijd daten, seks en dan met de raarste insteek.
En wellicht is dat een idee, maar ook dan lijkt me dwang niet de oplossing.
Ik ben niet de enige die het ziet blijkbaarquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst een paar reacties in random topics en dan BAM in R&P enzo
Mag je van mij gerust doen hoor, word ik niet koud of warm van. Bovendien ben ik ook door een mod hierheen gekickt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben dan ook verheven, kan ik ook niets aan doen.
Nee hoor, je doet verder maar, het is alleen een van die dingen die een ervaren user opvalt. Je hoeft van mij geen melding aan mods of een TR te verwachten hoor.
Ik zou zeggen, welkom op het internet, we all float down herequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:39 schreef Uncle_Cheech het volgende:
[..]
Mag je van mij gerust doen hoor, word ik niet koud of warm van. Bovendien ben ik ook door een mod hierheen gekickt.
Wat mij als ervaren forum user opvalt is dat er altijd en overal wel types zoals jij zijn die een toetsenbord zien als een middel om over alles en iedereen gelijk een oordeel klaar te hebben.
Als ie maar weet dat ik geen dikpics verstuur. Zelfs niet op verzoek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, welkom op het internet, we all float down here.
You win some, you lose somequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:52 schreef Uncle_Cheech het volgende:
[..]
Als ie maar weet dat ik geen dikpics verstuur. Zelfs niet op verzoek.
Dat je het maar ff weet.
Wat een pech voor @HeatWavequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:52 schreef Uncle_Cheech het volgende:
[..]
Als ie maar weet dat ik geen dikpics verstuur. Zelfs niet op verzoek.
Dat je het maar ff weet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |