Proest. Soms heb jij best wel humoristische opmerkingen. Vance uiterst intelligent en Rubio een uitstekende leider. Boefje. Jij bent helemaal geen MAGA fan, jij bent gewoon een medewerker van De Speld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 15:57 schreef Chivaz het volgende:
Ik zie president Vance wel zitten, uiterst intelligent, oog voor de kleine man en hij weet de vinger op de zere plek te leggen. De republikeinen zitten wat dat betreft wel goed met hun kandidaten want ook Rubio heeft laten zien dat hij een uitstekende leider kan zijn.
Je mag in Amerika maar 2 keer president worden. Maar er is wel een soort omweg waarbij de vice president na de verkiezing president kan worden. Misschien dat Trump in 2028 als vice president gaat runnen en dan na de verkiezingen kan Vance er mee kappen en dan is de Trump dus alsnog de president.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:33 schreef Gunner het volgende:
Ik dacht dat hij er zelf voor ging, gezien zijn collectie Trump 2028 merchandise.
Lijkt me sterk dat dit gaat gebeuren en gezien dalende populariteit van Trump zeker geen slimme set van de Republikeinen. Verkiezingen worden gewonnen door de independent kiezers, die nog twijfelen wat nu een groot probleem is voor de Dems die te ver naar links doorschieten.quote:Op zondag 9 augustus 2026 07:16 schreef borbit het volgende:
[..]
Je mag in Amerika maar 2 keer president worden. Maar er is wel een soort omweg waarbij de vice president na de verkiezing president kan worden. Misschien dat Trump in 2028 als vice president gaat runnen en dan na de verkiezingen kan Vance er mee kappen en dan is de Trump dus alsnog de president.
Dit artikel zegt natuurlijk ook wel voldoende inzake de Dems:quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:03 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dit gaat gebeuren en gezien dalende populariteit van Trump zeker geen slimme set van de Republikeinen. Verkiezingen worden gewonnen door de independent kiezers, die nog twijfelen wat nu een groot probleem is voor de Dems die te ver naar links doorschieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |