Daar zal het best op uitdraaien, ja.quote:
Ik denk dat JD Vance de verkiezingen gewoon wint eigenlijk. Voor wat het waard is. Hij heeft er ook echt de uitstraling voor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 02:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Daar zal het best op uitdraaien, ja.
Maar dan moeten ze de verkiezingen eerst nog winnen.
En Trump moet eerst nog maar zien dat hij de eindstreep haalt.
Zonder hem valt waarschijnlijk de fundering onder de beweging weg.
Onzin joh. De kiezerquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 05:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
Bak een taart en vier het Donald, maar de laatste keer dat ik het nakeek bepalen de kiezers wie zijn opvolger wordt.....
Ik vind hem het charisma hebben van een natte dweil. Ik denk ook niet dat hij de Trump base makkelijk voor zich kan winnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 06:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat JD Vance de verkiezingen gewoon wint eigenlijk. Voor wat het waard is. Hij heeft er ook echt de uitstraling voor.
(nee, ik ben niet MAGA, maar ik probeer een beetje in te schatten wat ze in Amerika kiezen)
Tja.. Dat vind ik van Trump tegenwoordig ook. Vroeger had de man uitstraling maar nu zie je een oude man met een mal 'dansje' waar alleen maar uit blijkt dat het fysiek niet te best gaat en regelmatig een petje op bij formele momenten. Het ziet er echt niet uit. Dus blijkbaar is charisma en uitstraling niet heel belangrijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 07:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik vind hem het charisma hebben van een natte dweil. Ik denk ook niet dat hij de Trump base makkelijk voor zich kan winnen.
"in een besloten overleg met donoren" (en de hoofd geldgever daartussen zal vast Thiel zijn)quote:Op donderdag 6 augustus 2026 23:22 schreef skysherrif het volgende:
Rubio zou veel beter zijn dan JD vance. Daarom zal die het wel niet worden.
Een petje boven de 80 is statussymboom in 'mercaquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. Dat vind ik van Trump tegenwoordig ook. Vroeger had de man uitstraling maar nu zie je een oude man met een mal 'dansje' waar alleen maar uit blijkt dat het fysiek niet te best gaat en regelmatig een petje op bij formele momenten. Het ziet er echt niet uit. Dus blijkbaar is charisma en uitstraling niet heel belangrijk.
Volgens mij hebben we eerste de midterms…quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:33 schreef Lyrebird het volgende:
Goede spreker, maar geen inhoud. Rubio is op alle vlakken veel beter.
Er zijn wel vaker presidenten gewest, die de eindstreep niet haalden. Zoals de 65-jarige Taylor in 1850, die op de 4 juli viering van dat jaar met teveel hitte na afloop te koude melk dronk en kersen at. Binnen vijf dagen was hij dood, al moeten we wel zeggen dat de medische stand en kennis toen nog niet zo was als heden ten dage.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 02:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Daar zal het best op uitdraaien, ja.
Maar dan moeten ze de verkiezingen eerst nog winnen.
En Trump moet eerst nog maar zien dat hij de eindstreep haalt.
Zonder hem valt waarschijnlijk de fundering onder de beweging weg.
Alsof inhoud relevant is. Of vind jij Trump geniaal?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:33 schreef Gunner het volgende:
Ik dacht dat hij er zelf voor ging, gezien zijn collectie Trump 2028 merchandise.
Vance is MAGA en Rubio een Neocon.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:33 schreef Frutsel het volgende:
Geen idee wat precies de verschillen zijn tussen Rubio en Vance maar denk dat het voor bijv Europa en Oekraïne een stuk lastiger wordt met Vance.
Juist niet. Vance is zo koekoek, dat hij gedwongen gaat worden door het congress om te minderen. Terwijl Rubio zo akelig rationeel gaat zijn, dat dat niet gebeurd. Terwijl Ukraine precies hetzelfde probleem gaat hebben. Namelijk: ze hebben niets aan de VS. Ook als een democraat verkozen gaat worden overigens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:33 schreef Frutsel het volgende:
Geen idee wat precies de verschillen zijn tussen Rubio en Vance maar denk dat het voor bijv Europa en Oekraïne een stuk lastiger wordt met Vance.
Welnee. Vance is mentaal beperkt, Rubio heeft een IQ boven de 100.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:47 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Vance is MAGA en Rubio een Neocon.
Beetje mazzel hoeven we ons over 2 jaar niet druk meer te maken over Oekraïne en Europa zal minder afhankelijk zijn van Amerika maar ben misschien te positief, we shall see what happensquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:33 schreef Frutsel het volgende:
Heeft hij dit ooit gezegd, behalve als geintje of is het gewoon een bedenksel van zijn tegenstanders?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 04:57 schreef Eightyone het volgende:
Trump leek het zelf tot in zijn kist/urn te willen (desnoods forceerde hij een derde termijn, tegen de officiële regels in), maar blijkbaar toch niet.
jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 07:07 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Heeft hij dit ooit gezegd, behalve als geintje of is het gewoon een bedenksel van zijn tegenstanders?
Ben wel benieuwd of er een serieuze link is waar hij echt zegt dat hij daar voor gaat, dat hij het gaat proberen ipv de vele bluf die hij over veel zaken verspreid en dat de media dit een beetje verdraait. Als je alles serieus neemt wat hij zegt dan is het einde zoek.quote:
Zoek. heel makkelijk te vinden dat hij dat zegt. Bovendien zegt ie er nog bij, dat hij geen geintje maakt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 08:07 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er een serieuze link is waar hij echt zegt dat hij daar voor gaat, dat hij het gaat proberen ipv de vele bluf die hij over veel zaken verspreid en dat de media dit een beetje verdraait. Als je alles serieus neemt wat hij zegt dan is het einde zoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |