abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221574285
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 22:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Nee, ik kom slechts in verweer als radicaal rechtse types met toevallig voor hun gunstige momentopnames gebruiken om een argument te maken. Elke geheime dienst roept extreem rechts en moslimfundamentalisten uit als grootste bron van politiek getinte aanslagen maar types als jij proberen toch elke keer weer de aandacht te verleggen naar progressief links :')
Je komt een beetje over als een hondenbezitter.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221574336
quote:

[..]
Nee, ik kom slechts in verweer als radicaal rechtse types met toevallig voor hun gunstige momentopnames gebruiken om een argument te maken. Elke geheime dienst roept extreem rechts en moslimfundamentalisten uit als grootste bron van politiek getinte aanslagen maar types als jij proberen toch elke keer weer de aandacht te verleggen naar progressief links :')
Hmm.

Wat we vooral zien is dat er dus een recente poll wordt gepresenteerd. Die staat jou als uitgesproken progressief linkse user niet aan dus sleep je er een andere bij en verwijt mij vervolgens de aandacht te willen verleggen naar links, maar ik werk niet bij YouGov, ik heb die poll niet gemaakt.

Eigenlijk verwijt je mij, wat je zelf doet, want jij probeert de aandacht te verleggen in plaats in te haken op de resultaten van die poll en eens kritisch te kijken naar de bereidheid voor politiek geweld in de eigen kringen, want zoals bekend is die behoorlijk.

Dat die er ook is bij rechts is bekend en zal ik niet ontkennen. Daar is immers ook genoeg bewijs van, ik heb ook geen moeite om mij uit te spreken tegen de uiterste flanken van rechts. Sterker nog, ik doe niet anders. Dit is bij progressief links dan toch weer een groter probleem. Dat kan men niet zonder het 'Ja, maar rechts ...' te roepen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221575389
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 21:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat is er slecht aan de vraagstelling?
[..]
Dat is mijn argument niet geweest. Ik heb die poll aangegrepen omdat het de meest recente is.

Vervolgens komen er, niet geheel toevallig een aantal progressief linkse users, die stellen dat die poll niet klopt en komen aan met verschillende polls, die het tegenovergestelde laten zien en het probleem bij rechts leggen.

Ik zie zal die polls zeker niet gelijk afschieten, maar het wekt wel de indruk dat het hier meer gaat om het verdedigen van de eigen tribe. Zo staan velen bij progressief links immers in de wereld. 'Wij zij goed, rechts is slecht'.
Politiek geweld is naar jouw mening nooit toegestaan?

Dus jij zou er problemen mee hebben als bv de Iraanse bevolking de Ayatollahs uit hun paleizen gesleurd hadden en hadden gelyncht?

Dat is het probleem met die poll. Nooit is natuurlijk nogal een uiterste.
pi_221575805
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:26 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
PIker haha nee echt is er iemand hier (FOk let even op...iemand?) die dat kijkt en denkt ja!

"Go Hassanibi?"
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:41 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Niet voor anderen praten ik wil ze het horen zeggen ;)
Go Hasanabi _O_ . Geweldige vent, daar doen de meeste uit context gehaalde clipjes niks aan af. De paar foute uitspraken die hij wel heeft gedaan komen uit een ver verleden en heeft hij afstand van genomen. Hij was vroeger meer edgelord maar is tegenwoordig veel meer volwassen. Iemand hoeft niet perfect te zijn en fouten uit het verleden kunnen vergeven worden.

Ik volg veel Amerikaanse politieke streamers maar vindt Fok niet de juiste plek om daar uitgebreid over te praten. Staat altijd zo cringe en pretentieus. Als je wil praten kunnen we verder in prive bericht of DM.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221575965
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 09:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[..]
Go Hasanabi _O_ . Geweldige vent, daar doen de meeste uit context gehaalde clipjes niks aan af. De paar foute uitspraken die hij wel heeft gedaan komen uit een ver verleden en heeft hij afstand van genomen.
@Danny gaat weer problemen krijgen met @AIVD :{
pi_221576031
quote:

[..]
[..]
Go Hasanabi _O_ . Geweldige vent, daar doen de meeste uit context gehaalde clipjes niks aan af. De paar foute uitspraken die hij wel heeft gedaan komen uit een ver verleden en heeft hij afstand van genomen. Hij was vroeger meer edgelord maar is tegenwoordig veel meer volwassen. Iemand hoeft niet perfect te zijn en fouten uit het verleden kunnen vergeven worden.

Ik volg veel Amerikaanse politieke streamers maar vindt Fok niet de juiste plek om daar uitgebreid over te praten. Staat altijd zo cringe en pretentieus. Als je wil praten kunnen we verder in prive bericht of DM.
Alle ophef omtrent die Hassan is nep. Geforceerd.

Stel je voor dat je een president hebt die zichzelf verrijkt over de rug van de Amerikaanse bevolking, maar je je druk maakt om iemand die jaren geleden als streamer controversiële uitspraken deed.
pi_221576040
En ja, mensen. Je kan rechts zijn, en tegelijkertijd hier eerlijk over analyseren. Ik ben geen fan van die Hassan, zoals Ronald. Maar de ophef/verontwaardiging over hem is geforceerd. Zo pathetisch, dat dat niet gaat werken. Hij is geen gevaarlijke salafi of communist.

Klaar.
pi_221576560
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 10:16 schreef theunderdog het volgende:
En ja, mensen. Je kan rechts zijn, en tegelijkertijd hier eerlijk over analyseren. Ik ben geen fan van die Hassan, zoals Ronald. Maar de ophef/verontwaardiging over hem is geforceerd. Zo pathetisch, dat dat niet gaat werken. Hij is geen gevaarlijke salafi of communist.

Klaar.
Ergens heb ik dan nog meer respect voor zijn fans.
  zaterdag 15 augustus 2026 @ 11:31:42 #209
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221576715
quote:

[..]
[..]

Heeft die niet nog recent dingen uitgesproken als zijn steun voor Hamas?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 15 augustus 2026 @ 11:36:21 #210
459912 FlippingCoin
pi_221576765
quote:

[..]

Gelukkig heb je nu een onderzoek dat veel meer waarde heeft. Misschien leer je er wat van.
Ik heb het al eerder gepost, ik zal het maar herhalen omdat het schijnbaar nodig is:

In 2024 registreerde Europol 58 terroristische aanslagen in de EU. Het grootste deel werd toegeschreven aan jihadistisch terrorisme (24) en links-/anarchistisch terrorisme (21).
https://www.europol.europ(...)s/EU_TE-SAT_2025.pdf
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zaterdag 15 augustus 2026 @ 11:37:01 #211
459912 FlippingCoin
pi_221576769
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 10:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
@:Danny gaat weer problemen krijgen met @:AIVD :{
Het zou goed zijn als ze even meelezen inderdaad.
pi_221576836
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 08:45 schreef kipknots het volgende:

[..]
Politiek geweld is naar jouw mening [b]nooit toegestaan?[/b]

Dus jij zou er problemen mee hebben als bv de Iraanse bevolking de Ayatollahs uit hun paleizen gesleurd hadden en hadden gelyncht?

Dat is het probleem met die poll. Nooit is natuurlijk nogal een uiterste.
Waar zeg ik dit? Ik ben toch niet een van de respondenten op deze poll? En als zulke vraagstellingen een probleem zijn, dan is dat in elk geval en niet slechts bij sommige polls.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221576850
quote:
16s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 11:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hij heeft zich uitgesproken tegen 7 oktober en tegen geweld op burgers. Wel is hij voorstander van verzet tegen de IDF en vindt hij Israël een groter kwaad en groter gevaar dan Hamas, wat sommigen dan weer dom interpreteren als pro-Hamas. Hij is seculier progressief dus uiteraard zit hij niet op één lijn met het oer-conservatieve en religieus-extremistische Hamas.
  zaterdag 15 augustus 2026 @ 12:05:10 #214
459912 FlippingCoin
pi_221576884
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 11:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hij heeft zich uitgesproken tegen 7 oktober en tegen geweld op burgers. Wel is hij voorstander van verzet tegen de IDF en vindt hij Israël een groter kwaad en groter gevaar dan Hamas, wat sommigen dan weer dom interpreteren als pro-Hamas. Hij is seculier progressief dus uiteraard zit hij niet op één lijn met het oer-conservatieve en religieus-extremistische Hamas.
Bekijk deze YouTube-video

🤔
pi_221576954
Haha, oprecht die Hasan idioot gaan verdedigen _O-

Je ziet nog eens wat op FOK he :D
  zaterdag 15 augustus 2026 @ 12:22:07 #216
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221576974
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 11:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hahahaha, het IDF een groter gevaar. _O- _O- _O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221577210
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 11:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar zeg ik dit? Ik ben toch niet een van de respondenten op deze poll? En als zulke vraagstellingen een probleem zijn, dan is dat in elk geval en niet slechts bij sommige polls.
Het geeft enkel de onzin van deze poll aan. Je probeert het te gebruiken om links/progressief aan te vallen, maar als je deze eerlijk zou beantwoorden zou je dus zelf ook moeten aangeven dat je politiek geweld in bepaalde gevallen OK vindt. Net als 99% van de bevolking waarschijnlijk.

Andere polls met zo'n algemene vraagstelling vind ik inderdaad net zo onzinnig.
pi_221578281
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 12:43 schreef kipknots het volgende:

[..]
Het geeft enkel de onzin van deze poll aan. Je probeert het te gebruiken om links/progressief aan te vallen, maar als je deze eerlijk zou beantwoorden zou je dus zelf ook moeten aangeven dat je politiek geweld in bepaalde gevallen OK vindt. Net als 99% van de bevolking waarschijnlijk.

Andere polls met zo'n algemene vraagstelling vind ik inderdaad net zo onzinnig.
Als dat je mening is, dan is elke poll met zo een vraag dus onzinnig.

Echter dat is niet de conclusie die we hier zien. We zien dat mensen de ene poll afwijzen, vervolgens met een soortgelijke poll komen aanzetten waarbij alleen de uitkomsten een contrast laten zien.

Het lijkt dan ook met name de uitkomsten en niet de vraagstelling te zijn wat mensen niet bevalt aan de poll van YouGov.
pi_221580903
quote:

[..]
[..]

Destiny vond hem toentertijd al veel te extreem links in zijn politiek (zijn kort bevriend geweest totdat Hasan hem voor de bus gooide), en maakte hem meerdere malen met de grond gelijk. Ik ken hem nog uit zijn edgelordtijd (heb hem een jaartje of drie gevolgd) en kwam toen al intellectueel behoorlijk zwak over. Hij reageert verder vrijwel altijd behoorlijk als een narcist, wisselt zijn standpunten continu af afhankelijk met wie hij in debat zit en mist elke nuance in zijn denken. Een beetje een Tate aan de andere kant. Blijkbaar is hij nog actief en weet hij extreem links aan zich te binden. Good for him, dat lukte hem jarenlang totaal niet. Maar kan me niet voorstellen dat hij opeens wel een verstandige kerel is die een beetje fatsoenlijk kan redeneren. Daar heb ik hem echt nog nooit op kunnen betrappen, ongeacht politiek of niet. Het was vooral een fors onthecht groot kind.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_221582361
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 20:56 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Destiny vond hem toentertijd al veel te extreem links in zijn politiek (zijn kort bevriend geweest totdat Hasan hem voor de bus gooide), en maakte hem meerdere malen met de grond gelijk. Ik ken hem nog uit zijn edgelordtijd (heb hem een jaartje of drie gevolgd) en kwam toen al intellectueel behoorlijk zwak over. Hij reageert verder vrijwel altijd behoorlijk als een narcist, wisselt zijn standpunten continu af afhankelijk met wie hij in debat zit en mist elke nuance in zijn denken. Een beetje een Tate aan de andere kant. Blijkbaar is hij nog actief en weet hij extreem links aan zich te binden. Good for him, dat lukte hem jarenlang totaal niet. Maar kan me niet voorstellen dat hij opeens wel een verstandige kerel is die een beetje fatsoenlijk kan redeneren. Daar heb ik hem echt nog nooit op kunnen betrappen, ongeacht politiek of niet. Het was vooral een fors onthecht groot kind.
Hmm ik herken dit totaal niet. Klinkt totaal niet als Hasan (je omschrijft juist precies Destiny m.u.v. het Tate gedeelte). Maar misschien was Hasan pre-2019 zo toen ik hem nog niet volgde. In die tijd maakte hij ook een "bro tips" video die je nog online kunt vinden waar hij nu allang niet meer achter staat.

Hasan z'n streams zijn niet heel toegankelijk om snel een beeld te krijgen van z'n standpunten want dat is gewoon veel te veel uren om doorheen te gaan en te willekeurig. Dan kun je beter z'n speeches aan universiteiten bekijken of de interviews in mainstream media.
pi_221582485
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 23:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hmm ik herken dit totaal niet. Klinkt totaal niet als Hasan (je omschrijft juist precies Destiny m.u.v. het Tate gedeelte).
Oh, dit klinkt totaal als Piker en oompje Cenk.

Wel grappig om een zacht ei als Destiny zo te proberen omschrijven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 23:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Maar misschien was Hasan pre-2019 zo toen ik hem nog niet volgde. In die tijd maakte hij ook een "bro tips" video die je nog online kunt vinden waar hij nu allang niet meer achter staat.
Dit maakt zoveel duidelijk. Ben trouwens wel benieuwd welke users hier hem nog meer volgen. Denk dat we iets op het spoor zijn. Toch weer SM.
pi_221582684
Die Piker is echt een kwaadaardige engnek. Dat hij de VS nog niet is uitgeschopt is me een raadsel.

twitter

twitter

twitter
  zondag 16 augustus 2026 @ 00:14:40 #223
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221582692
quote:
16s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 11:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Inderdaad. Dat niet alleen, ook:

'I would vote for Hamas over Israel every single time'
'I don't have any issue with Hezbollah'
'Orthodox Jews are inbreds'
'America deserved 9/11'
‘Overall, my favorite flag is Hezbollah’
'I support the Houthis ten toes down'

Hij is de linkse variant van Nick Fuentes. Maar dit zijn dus de mensen die sommigen verdedigen, dan ben je natuurlijk zelf ook wel radicaal tot extreemlinks qua politiek gedachtegoed.
  Moderator zondag 16 augustus 2026 @ 00:15:27 #224
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221582693
Genoeg over Hassan. Het is interessante materie maar we dwalen te ver af.

Compleet mijn schuld overigens. Mea culpa. :@

Graag weer over de verkiezingen aldaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door vul_maar_in op 16-08-2026 01:04:36 ]
- vmi voor intimi -
pi_221603929
twitter

De ene na de andere onthulling over de entourage van dit figuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')