Je komt een beetje over als een hondenbezitter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee, ik kom slechts in verweer als radicaal rechtse types met toevallig voor hun gunstige momentopnames gebruiken om een argument te maken. Elke geheime dienst roept extreem rechts en moslimfundamentalisten uit als grootste bron van politiek getinte aanslagen maar types als jij proberen toch elke keer weer de aandacht te verleggen naar progressief links
Hmm.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee, ik kom slechts in verweer als radicaal rechtse types met toevallig voor hun gunstige momentopnames gebruiken om een argument te maken. Elke geheime dienst roept extreem rechts en moslimfundamentalisten uit als grootste bron van politiek getinte aanslagen maar types als jij proberen toch elke keer weer de aandacht te verleggen naar progressief links
Politiek geweld is naar jouw mening nooit toegestaan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan de vraagstelling?
[..]
Dat is mijn argument niet geweest. Ik heb die poll aangegrepen omdat het de meest recente is.
Vervolgens komen er, niet geheel toevallig een aantal progressief linkse users, die stellen dat die poll niet klopt en komen aan met verschillende polls, die het tegenovergestelde laten zien en het probleem bij rechts leggen.
Ik zie zal die polls zeker niet gelijk afschieten, maar het wekt wel de indruk dat het hier meer gaat om het verdedigen van de eigen tribe. Zo staan velen bij progressief links immers in de wereld. 'Wij zij goed, rechts is slecht'.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
PIker haha nee echt is er iemand hier (FOk let even op...iemand?) die dat kijkt en denkt ja!
"Go Hassanibi?"
Go Hasanabiquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Niet voor anderen praten ik wil ze het horen zeggen
@Danny gaat weer problemen krijgen met @AIVDquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Go Hasanabi. Geweldige vent, daar doen de meeste uit context gehaalde clipjes niks aan af. De paar foute uitspraken die hij wel heeft gedaan komen uit een ver verleden en heeft hij afstand van genomen.
Alle ophef omtrent die Hassan is nep. Geforceerd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Go Hasanabi. Geweldige vent, daar doen de meeste uit context gehaalde clipjes niks aan af. De paar foute uitspraken die hij wel heeft gedaan komen uit een ver verleden en heeft hij afstand van genomen. Hij was vroeger meer edgelord maar is tegenwoordig veel meer volwassen. Iemand hoeft niet perfect te zijn en fouten uit het verleden kunnen vergeven worden.
Ik volg veel Amerikaanse politieke streamers maar vindt Fok niet de juiste plek om daar uitgebreid over te praten. Staat altijd zo cringe en pretentieus. Als je wil praten kunnen we verder in prive bericht of DM.
Ergens heb ik dan nog meer respect voor zijn fans.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:16 schreef theunderdog het volgende:
En ja, mensen. Je kan rechts zijn, en tegelijkertijd hier eerlijk over analyseren. Ik ben geen fan van die Hassan, zoals Ronald. Maar de ophef/verontwaardiging over hem is geforceerd. Zo pathetisch, dat dat niet gaat werken. Hij is geen gevaarlijke salafi of communist.
Klaar.
Heeft die niet nog recent dingen uitgesproken als zijn steun voor Hamas?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Go Hasanabi. Geweldige vent, daar doen de meeste uit context gehaalde clipjes niks aan af. De paar foute uitspraken die hij wel heeft gedaan komen uit een ver verleden en heeft hij afstand van genomen. Hij was vroeger meer edgelord maar is tegenwoordig veel meer volwassen. Iemand hoeft niet perfect te zijn en fouten uit het verleden kunnen vergeven worden.
Ik volg veel Amerikaanse politieke streamers maar vindt Fok niet de juiste plek om daar uitgebreid over te praten. Staat altijd zo cringe en pretentieus. Als je wil praten kunnen we verder in prive bericht of DM.
Ik heb het al eerder gepost, ik zal het maar herhalen omdat het schijnbaar nodig is:quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu een onderzoek dat veel meer waarde heeft. Misschien leer je er wat van.
Het zou goed zijn als ze even meelezen inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
@:Danny gaat weer problemen krijgen met @:AIVD
Waar zeg ik dit? Ik ben toch niet een van de respondenten op deze poll? En als zulke vraagstellingen een probleem zijn, dan is dat in elk geval en niet slechts bij sommige polls.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:45 schreef kipknots het volgende:
[..]
Politiek geweld is naar jouw mening [b]nooit toegestaan?[/b]
Dus jij zou er problemen mee hebben als bv de Iraanse bevolking de Ayatollahs uit hun paleizen gesleurd hadden en hadden gelyncht?
Dat is het probleem met die poll. Nooit is natuurlijk nogal een uiterste.
Hij heeft zich uitgesproken tegen 7 oktober en tegen geweld op burgers. Wel is hij voorstander van verzet tegen de IDF en vindt hij Israël een groter kwaad en groter gevaar dan Hamas, wat sommigen dan weer dom interpreteren als pro-Hamas. Hij is seculier progressief dus uiteraard zit hij niet op één lijn met het oer-conservatieve en religieus-extremistische Hamas.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heeft die niet nog recent dingen uitgesproken als zijn steun voor Hamas?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij heeft zich uitgesproken tegen 7 oktober en tegen geweld op burgers. Wel is hij voorstander van verzet tegen de IDF en vindt hij Israël een groter kwaad en groter gevaar dan Hamas, wat sommigen dan weer dom interpreteren als pro-Hamas. Hij is seculier progressief dus uiteraard zit hij niet op één lijn met het oer-conservatieve en religieus-extremistische Hamas.
Hahahaha, het IDF een groter gevaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij heeft zich uitgesproken tegen 7 oktober en tegen geweld op burgers. Wel is hij voorstander van verzet tegen de IDF en vindt hij Israël een groter kwaad en groter gevaar dan Hamas, wat sommigen dan weer dom interpreteren als pro-Hamas. Hij is seculier progressief dus uiteraard zit hij niet op één lijn met het oer-conservatieve en religieus-extremistische Hamas.
Het geeft enkel de onzin van deze poll aan. Je probeert het te gebruiken om links/progressief aan te vallen, maar als je deze eerlijk zou beantwoorden zou je dus zelf ook moeten aangeven dat je politiek geweld in bepaalde gevallen OK vindt. Net als 99% van de bevolking waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar zeg ik dit? Ik ben toch niet een van de respondenten op deze poll? En als zulke vraagstellingen een probleem zijn, dan is dat in elk geval en niet slechts bij sommige polls.
Als dat je mening is, dan is elke poll met zo een vraag dus onzinnig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het geeft enkel de onzin van deze poll aan. Je probeert het te gebruiken om links/progressief aan te vallen, maar als je deze eerlijk zou beantwoorden zou je dus zelf ook moeten aangeven dat je politiek geweld in bepaalde gevallen OK vindt. Net als 99% van de bevolking waarschijnlijk.
Andere polls met zo'n algemene vraagstelling vind ik inderdaad net zo onzinnig.
Destiny vond hem toentertijd al veel te extreem links in zijn politiek (zijn kort bevriend geweest totdat Hasan hem voor de bus gooide), en maakte hem meerdere malen met de grond gelijk. Ik ken hem nog uit zijn edgelordtijd (heb hem een jaartje of drie gevolgd) en kwam toen al intellectueel behoorlijk zwak over. Hij reageert verder vrijwel altijd behoorlijk als een narcist, wisselt zijn standpunten continu af afhankelijk met wie hij in debat zit en mist elke nuance in zijn denken. Een beetje een Tate aan de andere kant. Blijkbaar is hij nog actief en weet hij extreem links aan zich te binden. Good for him, dat lukte hem jarenlang totaal niet. Maar kan me niet voorstellen dat hij opeens wel een verstandige kerel is die een beetje fatsoenlijk kan redeneren. Daar heb ik hem echt nog nooit op kunnen betrappen, ongeacht politiek of niet. Het was vooral een fors onthecht groot kind.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Hmm ik herken dit totaal niet. Klinkt totaal niet als Hasan (je omschrijft juist precies Destiny m.u.v. het Tate gedeelte). Maar misschien was Hasan pre-2019 zo toen ik hem nog niet volgde. In die tijd maakte hij ook een "bro tips" video die je nog online kunt vinden waar hij nu allang niet meer achter staat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:56 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Destiny vond hem toentertijd al veel te extreem links in zijn politiek (zijn kort bevriend geweest totdat Hasan hem voor de bus gooide), en maakte hem meerdere malen met de grond gelijk. Ik ken hem nog uit zijn edgelordtijd (heb hem een jaartje of drie gevolgd) en kwam toen al intellectueel behoorlijk zwak over. Hij reageert verder vrijwel altijd behoorlijk als een narcist, wisselt zijn standpunten continu af afhankelijk met wie hij in debat zit en mist elke nuance in zijn denken. Een beetje een Tate aan de andere kant. Blijkbaar is hij nog actief en weet hij extreem links aan zich te binden. Good for him, dat lukte hem jarenlang totaal niet. Maar kan me niet voorstellen dat hij opeens wel een verstandige kerel is die een beetje fatsoenlijk kan redeneren. Daar heb ik hem echt nog nooit op kunnen betrappen, ongeacht politiek of niet. Het was vooral een fors onthecht groot kind.
Oh, dit klinkt totaal als Piker en oompje Cenk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hmm ik herken dit totaal niet. Klinkt totaal niet als Hasan (je omschrijft juist precies Destiny m.u.v. het Tate gedeelte).
Dit maakt zoveel duidelijk. Ben trouwens wel benieuwd welke users hier hem nog meer volgen. Denk dat we iets op het spoor zijn. Toch weer SM.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Maar misschien was Hasan pre-2019 zo toen ik hem nog niet volgde. In die tijd maakte hij ook een "bro tips" video die je nog online kunt vinden waar hij nu allang niet meer achter staat.
Inderdaad. Dat niet alleen, ook:quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heeft die niet nog recent dingen uitgesproken als zijn steun voor Hamas?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |